#1
Volgens mij zit nutss nu in een psychose (tenminste, als je z'n posts leest..), dus aan enigsinds begrijpbare antwoorden heb je geen hol aan hem...
en kan ik altijd wel een recept krijgen voor zo nodig als.lysergine25 zei:iedereen op dit forum is uniek, 1/4 is skizo, 1/4 heeft ADD/ADHD/PDDNOS, 1/4 is autistisch, 1/4 is zwaar verslaafd met zelfmoordneigingen en iedereen op dit forum is leip.
De achtergrond achter nutsss en Doodkapje is niet belangrijk, ze postten hier niet meer dus heb je ook niets aan die gegevens.schizo_user zei:Ik vraag me af wie die nutss is. Het is toch geen pretje om psychotisch te zijn. en die van doodkapje snap ik ook niet helemaal maar goed, vast niet belangrijk.
Wat betreft LSD, werd mij ten zeerst afgeraden door een van mijn voormalige behandelaars. Misschien dat het mij ook helpt het een en ander op een rijtje te zetten. Zoals een middeweg vinden in de doodsangst negatief uniek te zijn, en de manische euphorie van het tegenovergestelde. Deze angst dringt zich, als ik af en toe een jointje rook soms hevig op(overblijfsel van vorige psychoses). Toch wil ik niet het risico nemen een acute hevige psychose op te lopen door het gebruiken hiervan.
Zou iemand mij willen uitleggen wat TS betekend, ik ben een behoorlijke newbie hier op dit forum, of beter forums in het algemeen, alvast bedankt.
Rabbithole zei:TS = Topic Starter![]()
Drientje zei:De achtergrond achter nutsss en Doodkapje is niet belangrijk, ze postten hier niet meer dus heb je ook niets aan die gegevens.schizo_user zei:Ik vraag me af wie die nutss is. Het is toch geen pretje om psychotisch te zijn. en die van doodkapje snap ik ook niet helemaal maar goed, vast niet belangrijk.
Wat betreft LSD, werd mij ten zeerst afgeraden door een van mijn voormalige behandelaars. Misschien dat het mij ook helpt het een en ander op een rijtje te zetten. Zoals een middeweg vinden in de doodsangst negatief uniek te zijn, en de manische euphorie van het tegenovergestelde. Deze angst dringt zich, als ik af en toe een jointje rook soms hevig op(overblijfsel van vorige psychoses). Toch wil ik niet het risico nemen een acute hevige psychose op te lopen door het gebruiken hiervan.
Zou iemand mij willen uitleggen wat TS betekend, ik ben een behoorlijke newbie hier op dit forum, of beter forums in het algemeen, alvast bedankt.
Natuurlijk wordt LSD afgeraden, wat weet een doorsnee behandelaar nou van dat soort zaken? Niet dat ik je aanraad om LSD te gebruiken, in tegenstelling zelfs maar de meeste mensen geloven heilig dat LSD het pure kwaad is en dat je denkt dat dan je kunt vliegen. Trust me, als je nu niet denkt dat je kunt vliegen, denk je dat ook niet als je LSD op hebt.
Nee hoor.schizo_user zei:Drientje zei:De achtergrond achter nutsss en Doodkapje is niet belangrijk, ze postten hier niet meer dus heb je ook niets aan die gegevens.schizo_user zei:Ik vraag me af wie die nutss is. Het is toch geen pretje om psychotisch te zijn. en die van doodkapje snap ik ook niet helemaal maar goed, vast niet belangrijk.
Wat betreft LSD, werd mij ten zeerst afgeraden door een van mijn voormalige behandelaars. Misschien dat het mij ook helpt het een en ander op een rijtje te zetten. Zoals een middeweg vinden in de doodsangst negatief uniek te zijn, en de manische euphorie van het tegenovergestelde. Deze angst dringt zich, als ik af en toe een jointje rook soms hevig op(overblijfsel van vorige psychoses). Toch wil ik niet het risico nemen een acute hevige psychose op te lopen door het gebruiken hiervan.
Zou iemand mij willen uitleggen wat TS betekend, ik ben een behoorlijke newbie hier op dit forum, of beter forums in het algemeen, alvast bedankt.
Natuurlijk wordt LSD afgeraden, wat weet een doorsnee behandelaar nou van dat soort zaken? Niet dat ik je aanraad om LSD te gebruiken, in tegenstelling zelfs maar de meeste mensen geloven heilig dat LSD het pure kwaad is en dat je denkt dat dan je kunt vliegen. Trust me, als je nu niet denkt dat je kunt vliegen, denk je dat ook niet als je LSD op hebt.
Jij bedoeld angeldust. .
Rabbithole zei:Angeldust is PCP.
Weet ik, alleen daar heb ik ooit is over gelezen dat mensen onder invloed van daken zijn gesprongen omdat ze dachten dat ze konden vliegen.
En maak wel even het onderscheid: LSD is misschien riskant voor mensen die aanleg voor schizofrenie of psychoses hebben, maar voor mensen die dat niet hebben is het één van de veiligste drugs. Het is niet schadelijk voor je gezondheid, niet verslavend en in normale dosissen gaan ook weinig mensen fout - in tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."