Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer methamfetamine(?)

Eerste keer methamfetamine(?)

62 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Precies. Meth komt bijna niet voor als pasta, in NL is het al schaars en als je het dan hebt zullen ze er heus niet eerst pasta van gaan prutsen als je geld kan verdienen met kristallen.
Klik om te vergroten...

Ah, op die manier bedoelde je het. :grin: Ik dacht dat je het over de effecten had. :P

Wat dat betreft heb je denk ik wel gelijk, ik ken het ook alleen maar in kristalvorm. Ik had het me niet gerealiseerd toen ik het las.

Speed is na het maken al een pasta, daar gaan ze geen kristallen meer van maken. Terwijl meth wel kristallen zijn na het maken. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fijn dat we het weer eensch zijn.

Conclusie, zolang je het niet laat testen zul je niet weten wat je gesnoven hebt, het zou net zo goed paracetamol geweest kunnen zijn en kunnen we dit topic verder niet serieus nemen.

Ga er maar gewoon vanuit dat je speed had.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Fijn dat we het weer eensch zijn.
Klik om te vergroten...

Meestal zijn we het toch eens. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Drientje zei:
Fijn dat we het weer eensch zijn.
Klik om te vergroten...

Meestal zijn we het toch eens. :grin:
Klik om te vergroten...
Eens.









:grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Sublimo zei:
Drientje zei:
Fijn dat we het weer eensch zijn.
Klik om te vergroten...

Meestal zijn we het toch eens. :grin:
Klik om te vergroten...
Eens.









:grin:
Klik om te vergroten...

Haha. :tearsofjoy:
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Geloof me mensen, ik heb vaak genoeg speed gehad en ik kreeg absoluut niet de zelfde euforia die ik wel met speed krijg. Kan het niet echt beschrijven met woorden maar het voelde gewoon niet het zelfde, dus ik geloof niet dat het speed was. En de crash was ook niet echt het zelfde eigenlijk als wat ik van speed krijg normaal gesproken, voelde me 200x kutter.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
dexdude2 zei:
Geloof me mensen, ik heb vaak genoeg speed gehad en ik kreeg absoluut niet de zelfde euforia die ik wel met speed krijg. Kan het niet echt beschrijven met woorden maar het voelde gewoon niet het zelfde, dus ik geloof niet dat het speed was. En de crash was ook niet echt het zelfde eigenlijk als wat ik van speed krijg normaal gesproken, voelde me 200x kutter.
Klik om te vergroten...

Toch kan meth geen pasta zijn. Er worden kristallen gevormd tijdens het maken van meth, waarom dan moeite doen om er pasta van te maken ?

Dat van de cravings heb ik ook al gemerkt, ik weet niet hoe erg de cravings van speed zijn, maar die van meth ken ik wel. En die kunnen inderdaad best zwaar zijn.
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
dexdude2 zei:
Geloof me mensen, ik heb vaak genoeg speed gehad en ik kreeg absoluut niet de zelfde euforia die ik wel met speed krijg. Kan het niet echt beschrijven met woorden maar het voelde gewoon niet het zelfde, dus ik geloof niet dat het speed was. En de crash was ook niet echt het zelfde eigenlijk als wat ik van speed krijg normaal gesproken, voelde me 200x kutter.
Klik om te vergroten...

Toch kan meth geen pasta zijn. Er worden kristallen gevormd tijdens het maken van meth, waarom dan moeite doen om er pasta van te maken ?

Dat van de cravings heb ik ook al gemerkt, ik weet niet hoe erg de cravings van speed zijn, maar die van meth ken ik wel. En die kunnen inderdaad best zwaar zijn.
Klik om te vergroten...

Misschien is pasta een verkeerd woord om het te omschrijven maar het waren zeker geen kristallen. Het zag er uit als dit, maar dan net alsof er een heeeeeeeel klein beetje water of olie doorheen zat:
http://www.getsmartaboutdrugs.com/admin ... foil_0.jpg
Dat zijn trouwens toch geen kristallen op die foto maar gewoon "normaal poeder"??
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier kun je eeuwig over discussiëren, maar als je gewoon een sample naar het lab stuurt weet je het echt zeker.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
Hier kun je eeuwig over discussiëren, maar als je gewoon een sample naar het lab stuurt weet je het echt zeker.
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Ik ben nu eigenlijk wel eens benieuwd erna. :grin:
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Chris Pontius zei:
Hier kun je eeuwig over discussiëren, maar als je gewoon een sample naar het lab stuurt weet je het echt zeker.
Klik om te vergroten...

Helaas onmogelijk waar ik woon :(
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Had je die shit nou gerookt wist je het ook wel :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Had je die shit nou gerookt wist je het ook wel :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is een feit. :grin:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Weet je niet...
Misschien bedoel je crystal meth dat op glas lijkt (de rookvorm dus) maar er is ook snuifmeth op de markt. (meth-amf-hcl)
t
thaiconnectionLid
01-01-2024, 00:00
#15
van de link naar het plaatje ,DAT IS GEEN METh.
Ik woon in azie en heb et zelf geprobeerd.
Ik ken veel mensen die het hier gebruiken,het ziet er uit als glas brokkeltjes.
hoe helderder het 'glas'' is hoe beter het is,hoe troebeler des te slechter.
De speed zoals wij hET in nederland hebben ,dat kennen ze hier niet.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
weyoun22 zei:
Weet je niet...
Misschien bedoel je crystal meth dat op glas lijkt (de rookvorm dus) maar er is ook snuifmeth op de markt. (meth-amf-hcl)
Klik om te vergroten...

De meth die je kunt snuiven is hetzelfde als de meth die je kunt roken.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Inderdaad ja, het is allebei gewoon Methamfetamine HCl. De grootte van de kristallen hangt enkel af van de herkristallisatie waarschijnlijk :P

Nu ja, misschien nog een extra garantie dat het niet versneden is na productie ofzo, zoals met MDMA kristallen. :P De vrije basevorm van meth is zoals bij pep een olie volgens mij en die wordt dus niet gerookt. Je kan wel proberen :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#18
Euhm even ter verduidelijking, k'weet niet of het nog wat uitmaakt of niet, maar naar mijn weten kan 'meth' niet in pasta voorkomen...

Naarmate je beschrijft dat je visuals hebt gehad, en de crash 200x erger was dan normale pep, kan het wel eens geweest zijn dat je een research chemical zoals MDPV, of NRG-2/3 gekregen hebt via je 'bron'...

Geloof me, met de meeste moeite die 'men' zou doen met 'meth', zou een zeer simpele rekristallisatie nog steeds een kristallijne structuur opbrengen..

Ik moet wel eerlijk zeggen, dat mn base-oplossing wordt 'uit-gegast', -waardoor er HCl neerslag ontstaat- die dan geherkristalliseerd worden.

Zou je de base gehad hebben, zou het nog steeds een 'kristalachtige'-feeling gehad hebben.. zoals zand tss je vingers.. :grin:
Zou me wel verwonderen eigenlijk....
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Scopolamine zei:
Euhm even ter verduidelijking, k'weet niet of het nog wat uitmaakt of niet, maar naar mijn weten kan 'meth' niet in pasta voorkomen...

Naarmate je beschrijft dat je visuals hebt gehad, en de crash 200x erger was dan normale pep, kan het wel eens geweest zijn dat je een research chemical zoals MDPV, of NRG-2/3 gekregen hebt via je 'bron'...
Klik om te vergroten...

Onmogelijk, ik heb die avond zoveel van dat spul gesnoven dat als het MDPV was geweest ik nu al lang hartstikke dood was geweest. (MDPV is zo sterk spul dat je van 10mg al superstrak staat) Die visuals kwamen pas de volgende morgen, meer dan 2 uur na mijn laatste snuif en meer dan 1 uur nadat ik de 5-htp heb ingenomen, dus lijkt me heeeeel sterk dat het door de meth (?) kwam.
Een onbekende research chemical is natuurlijk mogelijk.... Maar lijkt me echt heel sterk omdat m'n vriend precies dezelfde effecten als vroeger kreeg en zei dat het typisch meth-effecten waren (en hij heeft echt wel veel ervaring met meth).
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Aankomende zaterdag gaan we de hele nacht feesten met een aantal vrienden en we vieren tegelijkertijd m'n verjaardag. Een van m'n vrienden kan methamfetamine regelen voor me als "verjaardagscadeau". Omdat ik nog nooit methamfetamine heb gebruikt wil ik graag van jullie weten of het "leuk en verstandig" is om methamfetamine te gebruiken op een feest. Ik heb al tientallen keren speed en xtc gebruikt op feesten en dat is me heel goed bevallen. Wat kan ik verwachten van methamfetamine? Is het te vergelijken met speed & xtc? Is het leuk om te gebruiken of feesten?

Thanks :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."