#1
Chagrijnig naar de macdonalds gaan en op een bankje zitten in het park 


)
clockcable zei:Ik zoek altijd die vrienden weer op. Als ik alleen zit voel ik me zwaar kut en heb ik nergens zin in.
Maar de personen waar je mee hebt doorgehaald voelen zich hoogst waarschijnlijk hetzelfde dus dan kan je samen nergens zin in hebben.
Hele dag liggend jointjes roken!W.F.L. zei:clockcable zei:Ik zoek altijd die vrienden weer op. Als ik alleen zit voel ik me zwaar kut en heb ik nergens zin in.
Maar de personen waar je mee hebt doorgehaald voelen zich hoogst waarschijnlijk hetzelfde dus dan kan je samen nergens zin in hebben.
Hahaha, dat is echt 100% waar!![]()
TRAVOLTA zei:ik ga altijd heel uitgebreid koken voor mezelf. eerst alles kopen wat lekker is en dan een geweldige maaltijd maken. ondertussen krijg je al een hoop binnen met al het proeven, je bent een uur of 4 bezig en naderhand krijg je een heerlijke maaltijd die je ook nog eens kan gebruiken.
en vervolgens nog 2 uur zoet zijn met de keuken opruimen en uitbuiken
verder is lekker in bad liggen met het ligt uit en zacht stromend water ook heerlijk (wel kostelijk).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."