Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfterglow, wat te doen?

Afterglow, wat te doen?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Chagrijnig naar de macdonalds gaan en op een bankje zitten in het park :rock:
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo Mensen :)


Afgelopen weekend gezellig eens doorgehaald met mijn lieve vriend.
Allemaal super gezellig natuurlijk! Maar ben wel verrot (vrijdag nacht + zaterdagnacht =wakker)
Vrijwel speed en mdma *kristal* gebruikt..

Heb wel eens last van een afterglow de ene keer wat meer dan de andere.
Maar heb het nu wel echt erg.. wordt er een beetje moe van eigenlijk :cry:
Klinkt misschien raar... maar voel me echt KUT! (hoort er ook wel bij ofcourse)
Heb er ook veel erger last van dan dat ik tot toe gehad heb.
En weet eerlijk gezegd gewoon ff niet wat ik moet doen..
Heb nergens zin in, zou ook echt niet weten wat ik moet doen, mis mijn vriend, etc.

Probeer normaal altijd toch wel dingen te gaan doen, gewoon lekker beetje rustig tv kijken, goed eten, wandelen of bel ik even mijn vriend.

Misschien dat jullie nog andere tips hebben voor mij??

*sorry als ik het topic verkeerd geplaatst hebt!

Dankjullie wel alvast :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
sinasappels eten, porno kijken, vroeg slapen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Da's geen afterglow. Dát. Is een kater.

Fruit eten, series kijken, slapen.
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm oke (wat is het verschil tussen kater en afterglow dan als ik vragen mag?? Nog niet echt bekend daarmee)


Bedankt al voor jullie tips!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een kater is kut. Afterglow is het nagloeien (joh) wanneer een drug is uitgewerkt. Dat is nog enigszins prettig :)
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ Exceptional insight.

Ja dat is nog waar ook idd! (goedemorgen ik :rolleyes: )

Maar bedankt voor de tips.

Ben nog vrij nieuw hierin allemaal :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Veel gezond eten, probeer dit te blijven doen, je hebt veel verbruikt. Op tijd naar bed en een middagdutje.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zoek altijd die vrienden weer op. Als ik alleen zit voel ik me zwaar kut en heb ik nergens zin in.
Maar de personen waar je mee hebt doorgehaald voelen zich hoogst waarschijnlijk hetzelfde dus dan kan je samen nergens zin in hebben.
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#10
@ Petrovic;

Ja we hebben idd aardig wat weg zitten werken, bedankt voor je tip!~



@ Cloackcable;

Ja ik was dit weekend samen met mijn vriend, hebben hier en daar tussendoor dingen gedaan met vrienden. Hij zit nu helaas op zijn werk! Maar voelt zich idd ook even kut als ik, begrijpelijk.
En ik ben vrij, en verder niemand xD.
Lucky me zal ik normaal zeggen, zou nu toch graag op school willen zitten ergens, dan moet je wel wat doen.


Bedankt allemaal tot nu toe! :mrgreen:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ga altijd heel uitgebreid koken voor mezelf. eerst alles kopen wat lekker is en dan een geweldige maaltijd maken. ondertussen krijg je al een hoop binnen met al het proeven, je bent een uur of 4 bezig en naderhand krijg je een heerlijke maaltijd die je ook nog eens kan gebruiken.

en vervolgens nog 2 uur zoet zijn met de keuken opruimen en uitbuiken :)

verder is lekker in bad liggen met het ligt uit en zacht stromend water ook heerlijk (wel kostelijk).
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
clockcable zei:
Ik zoek altijd die vrienden weer op. Als ik alleen zit voel ik me zwaar kut en heb ik nergens zin in.
Maar de personen waar je mee hebt doorgehaald voelen zich hoogst waarschijnlijk hetzelfde dus dan kan je samen nergens zin in hebben.
Klik om te vergroten...

Hahaha, dat is echt 100% waar! :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
clockcable zei:
Ik zoek altijd die vrienden weer op. Als ik alleen zit voel ik me zwaar kut en heb ik nergens zin in.
Maar de personen waar je mee hebt doorgehaald voelen zich hoogst waarschijnlijk hetzelfde dus dan kan je samen nergens zin in hebben.
Klik om te vergroten...

Hahaha, dat is echt 100% waar! :grin:
Klik om te vergroten...
Hele dag liggend jointjes roken!
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#14
TRAVOLTA zei:
ik ga altijd heel uitgebreid koken voor mezelf. eerst alles kopen wat lekker is en dan een geweldige maaltijd maken. ondertussen krijg je al een hoop binnen met al het proeven, je bent een uur of 4 bezig en naderhand krijg je een heerlijke maaltijd die je ook nog eens kan gebruiken.

en vervolgens nog 2 uur zoet zijn met de keuken opruimen en uitbuiken :)

verder is lekker in bad liggen met het ligt uit en zacht stromend water ook heerlijk (wel kostelijk).
Klik om te vergroten...

Wat is dat een SUPER idee zeg, dat ik daar niet zelf opgekomen ben!! :mrgreen:

Dankjewel!


En de rest ook bedankt voor de tips:tongueout:.

Ben er gelukkig al wel weer vanaf haha!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."