Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpgepakt nog geen boete gehad

Opgepakt nog geen boete gehad

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DubbrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha. Sorry, compleet verkeerd gelezen..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan soms meer als een half jaar duren voor je zo`n brief krijgt...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
je krijgt een brief, hoef je niet over te twijfelen.. de keus is aan jou om af te wachten of het nu alvast aan je ouders te vertellen
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou inderdaad gewoon even de TNT post laten weten dat je post naar een ander adres gestuur kan worden!

Zou zelf ook niet willen dat mijn ouders erachter komen, en dan zeker niet op zo'n manier toch?

Succes iig!
j
jajaxtcLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vandaag even contact opgenomen met de politie/justitite.
Na wat geheen en weer bellen, kreeg ik te horen dat het nog niet in behandeling is genomen..

Ze konden ook niet inzien wat voor adres gegevens eventueel een brief gestuurd gaat worden.
Dus nu ben ik nog geen steek verder..

Tnt verhuisservice gaat niet, want me vader heeft de zelfde naam als mij, en dat zou betekenen dat de post van mijn vader ook door gestuurd gaat worden.. niet handig.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik kan wel zeggen dat ik weet hoe het er soms aan toe gaat :)

In sommige gevallen wordt er geen actie ondernomen, ook al zegt de (H)OVJ ter plekke van wel.
Voor die 2,5 pillen krijg je echt geen bekeuring hoor (ketamine weet ik niet)...je moest eens weten hoeveel mensen er "opgepakt" worden op zo'n dag en hun drugs moeten inleveren c.q. afstaan en vervolgens het feest moeten verlaten. Beginnen ze vaak niet eens aan.
Heb je iets moeten tekenen dat je afstand deed van je spullen? Zo, ja dan zul je een brief krijgen, want dit is weer een aanhouding voor de dienstdoende agent en dat is weer goed voor de cijfertjes.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vertel het gewoon eerlijk tegen je ouders. En beetje dom dat je vader dezelfde naam heeft als jou, maar daar kun jij natuurljk niks aan doen
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
Vertel het gewoon eerlijk tegen je ouders
Klik om te vergroten...
idd het gaat nog 10x zo erg zijn als ze er zelf achterkomen
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxication zei:
Flameon zei:
Vertel het gewoon eerlijk tegen je ouders
Klik om te vergroten...
idd het gaat nog 10x zo erg zijn als ze er zelf achterkomen
Klik om te vergroten...

inderdaad, liegen tegen je ouders is altijd een not done en een beschadiging bij hen voor heel je leven. Draai de rol om .... als jij je vader was bv
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
Het gaat om de brief... En die krijg je sowieso. Bij mij duurde het ongeveer een half jaar voor hij bezorgt werd.
Klik om te vergroten...


Bij mij duurde het ook ongeveer een half jaar voor de brief/boete binnenkwam, ook vooral op het verkeerde moment natuurlijk.

Het gewoon tegen de ouders zeggen liep bij mij goed af maar dat is niet overal zo natuurlijk.
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dubbr zei:
OT: Mij lijkt het dat post omsturen naar een ander adres erg slim, als je echt niet wilt dat je ouders het weten..
Klik om te vergroten...

Valt het jullie ouders dan niet op dat jullie plots nooit meer post krijgen?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon vertellen, is voor je eigen gemoedsrust ook veel beter. Liegen tegen je ouders is niet iets wat zo 1 2 3 weggaat..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
luchtigtoetje zei:
Gewoon vertellen, is voor je eigen gemoedsrust ook veel beter. Liegen tegen je ouders is niet iets wat zo 1 2 3 weggaat..
Klik om te vergroten...

Het went hoor! :tearsofjoy:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
luchtigtoetje zei:
Gewoon vertellen, is voor je eigen gemoedsrust ook veel beter. Liegen tegen je ouders is niet iets wat zo 1 2 3 weggaat..
Klik om te vergroten...

Het went hoor! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
+1... :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."