#1
Dreuge zei:Ik heb m'n ouders niets verteld in de hoop dat ik geen brief zou krijgen, maar toch kwam hij en m'n moeder had hem gelijk gelezen. Gelukkig wisten m'n ouders niet wat "drugs van lijst 1" inhoud dus heb ik ze wijs kunnen maken dat ik naast mn eigen wiet ook de 5 gram van een vriend bij had![]()
De kans is groot dat je geen boete krijg, maar dan zal je alsnog een brief krijgen waarin staat dat je ben gepakt met een kleine hoeveelheid drugs van lijst 1 en dat er is besloten je niet te vervolgen, of zoiets dergelijks.
EDIT: Mocht je daarna wel gewoon weer naar het feest trouwens?
En het ergste wat kan gebeuren is dat je een kleine boete krijg en dat je ouders achter je drugsgebruik komen. Dat is wel ff kut, maar die eventuele boosheid zal niet zo lang duren hoor :P
Ik mocht daarna niet terug naar het feest omdat dat al lang was afgelopen toen, ik werd om 5 uur smorgens gepakt midden in het publiek, was om half 11 weer op vrije voeten..
Die brief slaat dan eigenlijk nergens op ik weet ook wel dat ik fout ben geweest.. denk dan maar dat ik tnt op bel en al me post door laat sturen naar een ander adres totdat ik die brief in handen heb.. maar hoelang kan het duren