Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje van een leek

Vraagje van een leek

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe vaak en hoeveel drink je doorgaans? Hoe is je gezondheid in het algemeen genomen?
T
T-ShirtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Allemaal,

Ik heb een vraagje over afgelopen weekend. Ik ben een absolute nitwit wat betreft drugs vandaar dat ik mijn vraag hier stel aan jullie.

Het is zo dat ik met Koninginnedag gezellig 2 uurtjes in een tent heb staan dansen met mijn vriend en wat vrienden, overdag had ik hooguit 4 wijntjes gedronken en tussendoor goed gegeten, s'avonds zijn we op de fiets naar de tent gegaan daar heb ik max. 4 wijntjes gedronken.

Eenmaal naar huis op de fiets kan ik me nog maar heel weinig herinneren. Ik ben gevallen heb ruzie gemaakt met mijn man hahah geen idee waarom?? Heb op het toilet thuis enorm zitten stuipen volgens mijn man en in bed heb ik een vreselijke hyperventilatie aanval gehad. s'morgens ging het allemaal wel weer redelijk maar ik kon me helemaal niets meer herinneren!! Geen hoofdpijn maar later wel ongelooflijk misselijk en vreselijk beven onophoudelijk beven en koud. Dit heeft 2 uur geduurd en toen was het weer over. Als jullie me hadden gezien hadden jullie mogelijk gedacht dat ik zo uit de goot was opgeraapt hahaha en 2 uur later helemaal niets meer??

Wat ik me nu afvraag is kan het zo zijn dat er iets in mijn wijn is gedaan? Want dat ik niets meer weet en het stuipen, beven en de hyperventilatie maken mij wel bezorgd.

Ik ben wel eens dronken geweest maar heb me dan altijd alles nog herrinnerd.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou zeggen dat als ik je verhaal zo lees, en je niet simpelweg stomdronken was, het zou kunnen de omschrijving die jij geeft erbij herken ik niet zelf persoonlijk. Dus alleen maar speculeren erover kan ik, maar daar hebben we niets aan, een downer klinkt het in ieder geval niet te zijn als het iets was, klinkt als een upper/tripmiddel/mengsel van iets raars ofzo als het iets raars was.

Tip mocht het ooit weer gebeuren of iets, kan je zo een test doen bij de dokter (zo snel je kan!) heb je zekerheid erover mocht zoiets weer gebeuren!
T
T-ShirtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik drink ongeveer 2 wijntjes in de week bijv.op zaterdag, het gekke is dat ik dit gewoon nog nooit eerder heb gehad volgens mijn man was ik wel wat ontremt maar op het andere forum de .info kunnen ze dat niet normaal vragen jammer genoeg...

Met mijn gezondheid is niets mis ik gebruik geen medicijnen.

Bedankt dat jullie wel serieus willen reageren!
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jij bent echt maar een huilie hoor!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zeg, het is de alcohol. Mensen vergissen zich er nogal makkelijk in hoe verre alcohol gewoon een hardere drugs is dan de meeste harddrugs.

Drinken is slecht voor je. :wave:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat ik me nu afvraag is kan het zo zijn dat er iets in mijn wijn is gedaan? Want dat ik niets meer weet en het stuipen, beven en de hyperventilatie maken mij wel bezorgd.
Klik om te vergroten...

Het kan (bijna) niet anders dan dat er iets in je drankje is gedaan. Waarschijnlijk GHB, maar het kan ook iets anders zijn. Een dergelijk heftige reactie krijg je niet van alcohol, tenzij er iets met je aan de hand is maar zoals je zelf al zegt ben je verder gezond en gebruik je geen medicijnen. Wees in het vervolg dus voorzichtig.
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#8
GHB is veel te zout! Dat proef je toch direct
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#9
Velen die het niet door gehad hebben, al waren die misschien te dronken maar dan nog is het goed mogelijk.
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou je bent toch al een hele baas als je ghb in een wijntje leegdrinkt zonder een kokhalsneiging erbij.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#11
Velen die het niet door gehad hebben
Klik om te vergroten...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is gewoon alcohol geweest, voortaan maar aan de kindercola.
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#13
Svali zei:
Wat ik me nu afvraag is kan het zo zijn dat er iets in mijn wijn is gedaan? Want dat ik niets meer weet en het stuipen, beven en de hyperventilatie maken mij wel bezorgd.
Klik om te vergroten...

Het kan (bijna) niet anders dan dat er iets in je drankje is gedaan. Waarschijnlijk GHB, maar het kan ook iets anders zijn. Een dergelijk heftige reactie krijg je niet van alcohol, tenzij er iets met je aan de hand is maar zoals je zelf al zegt ben je verder gezond en gebruik je geen medicijnen. Wees in het vervolg dus voorzichtig.
Klik om te vergroten...
De beschrijving die zij geeft lijkt totaal niet op de werking van GHB. En daarnaast vergeet je iets.. GHB + Alcohol = slapen of terwijl nok out!

Kotsen en hyperventileren van G heb ik nog nooit van gehoord..
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk niet dat svali van GHB verstand heeft, maar ja, hard roepen kan iedereen.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iemand een betere reactie dan? 'Roept' u dan maar!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarschijnlijk geen GHB als ik de overige reacties zo lees, en GHB expert ben ik zeker niet. Maar zeker kan het ook wat anders zijn.

Ik denk niet dat svali van GHB verstand heeft, maar ja, hard roepen kan iedereen.
Klik om te vergroten...

Neem dan vooral jouw eerste reactie in dit topic...
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien iets van piperazine oid? Ik kan eigenlijk niks bedenken wat op de beschrijving van de TS lijkt..
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#18
Svali zei:
Ik denk niet dat svali van GHB verstand heeft, maar ja, hard roepen kan iedereen.
Klik om te vergroten...

Neem dan vooral jouw eerste reactie in dit topic...
Klik om te vergroten...
:beer:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#19
GHB proef je echt niet altijd, zeker niet als je al een glaasje op hebt.
Ook ik ben erin gestonken, gelukkig had ik mn maatjes bij me en ging ik er eigenlijk best goed op :)
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#20
Skippy zei:
GHB proef je echt niet altijd, zeker niet als je al een glaasje op hebt.
Ook ik ben erin gestonken, gelukkig had ik mn maatjes bij me en ging ik er eigenlijk best goed op :)
Klik om te vergroten...
Dan moet je goed kets lam zijn wil je dat niet proeven. Ik bedoel, als jij een zoutvaatje achterover tikt dan merk jij dat vast wel , ookal ben je zo bezopen als wat. GHB idem :grin: Maar ik kan goed begrijpen dat je in dat geval minder snel alert bent erop. Maar helemaal niet proeven, mhmm dat is voor mij toch moeilijk te geloven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."