Jouw klachten komen niet door het medicijn gebruik of medicijn gebruik in combinatie met drugs, maar de combinaties van drugs opzich.
SNIFFOSJ zei:
Paar jaar terug, had m'n dosis concerta voor de dag in mn mik... op die dag nog 'n dikke hardcore feest!.. nja lkkr zitten zuipen, en snuiven... ging goed tot we midden int feest kwamen.. had nog halfje over, en zat maar te zuipen en begevenmoment kreegk pilletje... een goeie ook!, maar dat ging helemaal de verkeerde kant op!...
Want ooit eens met Project Hardcore stond ik buiten te gillen uit paranoia door de coke,alc,m mix!
Beide ervaringen lijken me vrij weinig met de concerta te maken hebben.
Uiteraard kan het fout gaan wanneer je eerst lekker zit te zuipen en snuiven, nog een halfje neemt, door zuipt en dan een dosis MDMA binnen krijgt.
En ja, door combinatie gebruik van coke, alcohol en mdma kun je paraniode worden en beginnen te gillen.
Ik geef je wel gelijk, niet elke ADHD'er is geholpen met dopamine verhogende middelen.
Maar dat geeft niet echt een antwoord op de vraag van de topic starter vind ik.
Bijna alle stimulerende middelen werken op de dopamine huishouding of receptoren, en zullen dus bijna sommige ADHD' ers anders ervaren worden.
LSD, 2c-b of wiet worden door veel ADHD'ers wel gewoon als uppend ervaren, maar dit is wel meteen een heel ander verhaal dan pep of xtc natuurlijk. En zeker niet geschikt voor iedere persoon en/of feestje.
Ook zijn veel mensen met ADHD erg gevoelig voor caffeine. Energydrankjes of koffie dus om een nacht door te stampen.