Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Allemaal, Ik heb een brandende vraag voor jullie, maar eerst moet ik even mijn voor geschiedenis vertellen. Ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om onderstaand verhaal door te lezen. Ik ben een 22-jarige jongen. Gisteravond 2 weken geleden heb ik voor het eerst XTC gebruikt. Dit heb ik over die hele avond gebruikt en ik denk uiteindelijk 1 en 3/4 pil op. Daarnaast heb ik diezelfde avond ook nog wat cocaïne gebruikt. Ah fijn, die avond en nacht was top en na 2/3 dagen was ik weer zo goed als topfit. Afgelopen zaterdagavond is bij ons de Carnaval begonnen. Zaterdagavond gedronken, zondagmiddag gewerkt, zondagavond weer gedronken. Maandagmiddag om 12uur begon fruhshoppen en toen ben ik tot snachts half 6(dinsdagochtend dus) doorgegaan. In deze maandag op dinsdag nacht heb ik nog een keer een 3/4 XTC genomen en een heel klein beetje speed. Dinsdagochtend werd ik vervolgens om half tien al wakker met een zweet/hartkloppingen/angstaanval en ik viel pas om 1 uur weer in slaap. Savonds voelde ik me weer prima en heb toen de laatste avond gewoon nog gefeest. De woensdag na Carnaval voelde ik me wel wat brakjes maar voor de rest niks vreemds. Maar donderdagochtend begon het op werk. Ik kreeg ineens een slap en misselijk gevoel, begon onwijs te zweten, werk misselijk en duizelig. Zwaar klote dus! Nu zit ik sinds donderdag met een ongelofelijk kut gevoel. Ik voel me echt een emotioneel wrak. Mijn ouders zijn vrijdag weggegaan voor twee weken vakantie waardoor ik nu alleen thuis ben. Ik heb nog nooit problemen met heimwee oid gehad, maar ik heb ontzettend moeite met alleen thuis zijn/komen nu. Daarnaast krijg ik heel af en toe nog een zweet/hartklopping/paniek aanval. Zolang ik onder de mensen ben gaat het opzich wel prima. Vandaag had ik echter een wedstrijd en hier speelde ik maar tien minuten, maar ik zweette me helemaal kapot en het ging echt niet goed met me. Nog een anders probleem is dat ik hele dagen moe ben en loop te gapen terwijl ik wel redelijk diep slaap. Als ik alleen ben en eet krijg ik amper een hap door me keel. Ik voel me echt ontzettend klote als ik alleen ben en zit continu te tollen in me hoofd wat er met me aan de hand is. Nu is mijn vraag aan jullie. Kan het zijn dat deze ''depressieve'' laatste paar dagen puur door mijn drugsgebruik van de afgelopen weken komt? En zoja, hoelang duurt dit gevoel en is er iets om mezelf weer beter/fitter te maken? Of wat kan ik zelf eraan om doen om me beter te maken. Ik hoop dat jullie mijn verhaal serieus nemen en mij goed advies kunnen geven. Alvast ontzettend bedankt voor jullie informatie en moeite! Groeten, p.s. Voor mij geen drugs meer In ieder geval niet in deze mate."
"fly-- zei: Hey, Ja je hebt aardig lang achter elkaar gefeest, dus opzich logisch [en goed] dat je lichaam nu wat kuren vertoont, beter doe je gewoon even rustig aan. Dat je emotioneel beetje wrak bent dat komt van de XTC, aangezien je meeste van je serotine er doorheen hebt gejaagd, en dat moet even herstellen allemaal, dat is helemaal niet zo gek. Alleen de een heeft hier wel veel meer last van als de ander. Dat zo erg zweten enzo klinkt wel wat heftiger dan gemiddeld, maar je bent dan ook wel aardig losgegaan als ik het zo lees. Beste is gewoon rustig aan doen, genoeg slapen, voldoende vitamine innemen, gezond eten, dat soort dingen. (: Klik om te vergroten... Hoi Fly, Onwijs bedankt voor je reactie. Je stelt me erg gerust hiermee. Fijn om te horen dat het daardoor komt dan kan ik het ook een plekje geven voor mezelf. Ik slaap ook genoeg nu de afgelopen dagen en gelukkig voel ik me elke dag (vanaf donderdag) stap voor stap beter dus dat is maar goed ook. Nogmaals bedankt. Mochten mensen nog meer tips of verklaringen etc hebben dan hoor ik ze uiteraard graag. Ciao!"
"Hey Zero en digitals, Ontzettend bedankt voor jullie reactie. Vannacht heb ik zo goed als de klok rond geslapen met maar twee keer wakker worden ofzo en ik voel me alweer stukken beter. Hopen dat dit zo door blijft gaan vandaag Nogmaals bedankt."
"d1g1tal1s zei: Probeer ook de combinatie xtc met speed te vermijden. Ikzelf had nooit een dip na een pilletje. Totdat ik weekendje ging feesten met xtc en pep. OMFG crisis takke droge-poep-met weerhaken nogantoe hee!!! Wat heb ik mij de rest van de week ziek gevoeld. Hele dag op werk naar leeg browserscherm zitten staren, ergens lopen en niet meer weten waar je naar toe gaat en hoe je er bent gekomen. sigaretten in de koelkast leggen en meer van dat soort ongein. speed en mdma combi is ook echt slecht voor je hersenen en vergroot de schade die het aanricht. Klik om te vergroten... Nog 1 ander vraagje digitals. Die crisis die jij omschrijft heb ik idd ook. maar hoelang duurde dit bij jou voor je weer helder werd? En ik neem aan dat de schade die aangericht is na 1 keer te overzien is?"