Defcon BE zei:
ik had de hele dag all niks gegeten want voelde me een beetje slecht van de avond ervoor waar ik 5dipjes mdma heb gehad en ook een goeie avond heb gehad bij vrienden thuis..! : Toch 6utjes kunnen slapen!
Gaan er geen belletjes rinkelen? Ok, ik zal het eventjes makkelijker maken voor je. Stel je hebt een potje. In dat potje zit heel veel lekkers. Lekkers die je wilt gaan gebruiken. Er zit een voorwaarde aan het potje, als je begint ermee moet je hem opeten. Je 5 MDMA dipjes, was je hele potje. Je potje is leeg.
Volgende dag wil je weer een potje, maar je potje is nog niet gevuld. Maar je gaat toch proberen iets uit het potje te halen. Je blijft het maar proberen en proberen, maar het lukt niet. Daarna voel je je slecht, dus ga je alsnog proberen iets uit je potje te halen. Dat lukt niet en je gaat je steeds slechter voelen.
MDMA verbruikt serotonine. Dat is een stof in je hersenen die ik met het potje probeerde uit te beelden. Als je je potje hebt opgebruikt, moet je 6 a 8 weken wachten voordat je weer iets uit je potje kan halen, als je het daarvoor probeert gaat het niet, want je potje is leeg. Als je XTC en MDMA poeder neemt, voel je niks, want je hebt geen serotonine.
Als je niks voelt, gooi er dan niet meer bij, dan moet er een belletje gaan rinkelen dat het spul gewoon niet werkt. Je gaat toch ook niet een tank blijven vullen in een auto, omdat de motor het niet doet. Dan ga je kijken of er wat mis is met de motor.