Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlecht Festival door de Drugs..!??

Slecht Festival door de Drugs..!??

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Defcon BE zei:
Ik had voor het festival gehaald:
* 5 Supermans
* 1G Mdma
* 1G SOS

Ik vraag me nu dus aff hoe kan het dat ik na 4snoepjes 6lijntjes en 2dips me nog altijd niet super voel! want had nog nooit zoveel gebruikt met elkaar wel all af en toe 2smoepjes + mdma maar nog nooit zoveel! maar op een of andere manier ben ik toch echt niet lekker gegaan!
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je te weinig genomen hebt. Je moet nog meer bij elkaar en door elkaar doen. Shot Crystal meth erbij was beter geweest.

Je vraagt ook echt om problemen...
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben gestopt met lezen bij het stukje waar je verteld wat je allemaal bij had :P. Te veel, dus ja komt door de (hoeveelheid) drugs. Geniet, maar met mate :P
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Snap je meteen hoe het kan dat je af en toe iemand hoort opscheppen die 10 pillen heeft gegeten....na een tijdje doen ze niks meer....je word je er alleen nog ziek van en tis niet iets om trots op te zijn :P
D
Defcon BELid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo Allemaal ik zit met een vraagje in mijn hoofd..!

Ik ben vorige weekend zaterdag naar een Festival geweest (Laundry Day)
Ik Gebruik elk festival wel hard drugs en ben er ook all goed aan gewend geraakt en gebruik meestal Xtc en Max 2snoepjes en neem altijd halfjes..!

Ik had voor het festival gehaald:
* 5 Supermans
* 1G Mdma
* 1G SOS

Nuchtere maag!

ik had de hele dag all niks gegeten want voelde me een beetje slecht van de avond ervoor waar ik 5dipjes mdma heb gehad en ook een goeie avond heb gehad bij vrienden thuis..! : Toch 6utjes kunnen slapen!

Ik heb over de hele dag (10uur) alleen maar water gedronken zoals ik altijd doe en voor de eerste keer zoveel drugs door elkaar genomen..!

Ik heb totaaal 4snoepjes gehad 5lijntjes sos en 2dips mdma

Ik begon rustig met een kwart en om het uur er een kwart bij! Na een tijdje was ik beetje het tijd besef kwijt en had ik 2snoepjes in 2uur genomen..! Van 12-7 zijn er 3snoepjes + 2dips ingegaan.!!
en op het einde van de avond begon ik met de Sos te snuiven en nog een pilletje erna..!

Door de Sos voelde ik me eindelijk beetje Energiek maar wel weer helemaal normaal eigenlijk.!

Maar ik heb me de hele dag niet echt super goed gevoeld en had niet echt de energie die ik verwachte van de hoeveelheid drugs..!

Mijn ogen stonden goed wijd open en mijn mond ging een beetje op en neer maar viel allemaal goed mee..!

Ik ben vaak moeten gaan zitten omdat ik last van mijn rug begon te krijgen en last van mijn benen waarvan ik normaal nooit last heb als ik gebruik en gewoon de hele dag door kan gaan..!

Ik vraag me nu dus aff hoe kan het dat ik na 4snoepjes 6lijntjes en 2dips me nog altijd niet super voel! want had nog nooit zoveel gebruikt met elkaar wel all af en toe 2smoepjes + mdma maar nog nooit zoveel! maar op een of andere manier ben ik toch echt niet lekker gegaan!

Dus mijn vraag is : Hoe kan dat..!?

Sorry voor slechte Report maar is mijn eerste en wil het graag even snel weten!

Groetjes
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gezien het feit dat dit geen tripreport is, heb ik het naar het forum drugs verplaatst.

Om antwoord te geven op je vraag:
Wat had je anders verwacht, als je zo belachelijk veel in je lichaam gooit. De hoeveelheid die je ingenomen hebt, is gewoonweg niet gezond. Als je dat doet, zal je kenmerken van een overdosis krijgen, die jij blijkbaar hebt gehad.
D
Defcon BELid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar ik snapte niet hoe ik hem niet lekker kon gaan voelen daarom dat ik steeds zonder benut meer ging nemen!

Normaal heb ik aan 1-2snoepjes heel de dag een lekker gevoel en kan ik blijven gaaan met dansen en snap niet hoe ik dat nu niet heb gehad..!?
D
Defcon BELid
01-01-2024, 00:00
#7
Pandan zei:
Gezien het feit dat dit geen tripreport is, heb ik het naar het forum drugs verplaatst.

Om antwoord te geven op je vraag:
Wat had je anders verwacht, als je zo belachelijk veel in je lichaam gooit. De hoeveelheid die je ingenomen hebt, is gewoonweg niet gezond. Als je dat doet, zal je kenmerken van een overdosis krijgen, die jij blijkbaar hebt gehad.
Klik om te vergroten...

Maar ik vraag me aff hoe het kan dat ik het nu vanaf het begin niet zo lekker voelde..!
Normaal neem ik altijd 1-2snoepje op heel de dag en kan ik de hele dag gaan zonder te zitten..! Hoe komt het dat het nu niet zo was
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Defcon BE zei:
ik had de hele dag all niks gegeten want voelde me een beetje slecht van de avond ervoor waar ik 5dipjes mdma heb gehad en ook een goeie avond heb gehad bij vrienden thuis..! : Toch 6utjes kunnen slapen!
Klik om te vergroten...

Gaan er geen belletjes rinkelen? Ok, ik zal het eventjes makkelijker maken voor je. Stel je hebt een potje. In dat potje zit heel veel lekkers. Lekkers die je wilt gaan gebruiken. Er zit een voorwaarde aan het potje, als je begint ermee moet je hem opeten. Je 5 MDMA dipjes, was je hele potje. Je potje is leeg.

Volgende dag wil je weer een potje, maar je potje is nog niet gevuld. Maar je gaat toch proberen iets uit het potje te halen. Je blijft het maar proberen en proberen, maar het lukt niet. Daarna voel je je slecht, dus ga je alsnog proberen iets uit je potje te halen. Dat lukt niet en je gaat je steeds slechter voelen.

MDMA verbruikt serotonine. Dat is een stof in je hersenen die ik met het potje probeerde uit te beelden. Als je je potje hebt opgebruikt, moet je 6 a 8 weken wachten voordat je weer iets uit je potje kan halen, als je het daarvoor probeert gaat het niet, want je potje is leeg. Als je XTC en MDMA poeder neemt, voel je niks, want je hebt geen serotonine. Als je niks voelt, gooi er dan niet meer bij, dan moet er een belletje gaan rinkelen dat het spul gewoon niet werkt. Je gaat toch ook niet een tank blijven vullen in een auto, omdat de motor het niet doet. Dan ga je kijken of er wat mis is met de motor.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vergeten erbij te zeggen, je hebt ongeveer 1 a 1,2 gram MDMA naar binnen gewerkt en ook nog een hele hoop cocaine. Dat is enorm schadelijk voor je brein. Doe dat dus niet meer als je je brein nog nodig hebt voor andere dingen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Een chocoladereep is lekker. Maar als ik al misselijk ben, en ik ga 'm dan eten, dan ga ik me er niet beter op voelen nee. Precies hetzelfde geldt voor jouw verhaal. Meer drugs in je lichaam stoppen staat niet garant voor je lekkerder voelen. Je moet sowieso geen drugs gebruiken als je je niet helemaal goed voelt. En als het bij elkaar echt te veel is ga je je inderdaad waarschijnlijk alleen maar kutter van voelen omdat je veel te hard gaat, je lichaam veel te veel nare bij-effecten geeft en de euforische effecten weggaan, die eigenlijk sowieso na de eerste paar uur afnemen, hoeveel je ook nog inneemt. Less is more maar dat moet jij blijkbaar nog leren..
En het is ook hartstikke logisch dat dat euforische gevoel al überhaupt veel minder was omdat je de dag ervoor ook mdma hebt gegeten. Je serotonine voorraad raakt op gegeven moment ook gewoon uitgeput en op. Daarnaast weet ik niet hoevaak je verder harddrugs neemt, maar als je daar te korte periodes tussen laat breng je al die neurotransmittervoorraden in je hersenen door de war en leeg en daar ga je je ook zonder drugs veel minder goed van voelen. Wat Pandan zegt.

Lijkt me verstandig om het even een tijdje te laten liggen. Las eens een goede pauze in van 3/4 maanden.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat alles wel duidelijk gezegd is hierboven. Misschien begon het al verkeerd met de voorbereiding:

Defcon BE zei:
Ik had voor het festival gehaald:
* 5 Supermans
* 1G Mdma
* 1G SOS
Klik om te vergroten...

Als je totaal 5 pillen, een gram MDMA en een gram SOS haalt geef je meer de indruk dat je naar het ziekenhuis wilt dan dat je een feestje wilt gaan vieren. Die 5 pillen en gram MDMA zou je een heel jaar mee moeten doen wil je een beetje om je lichaam denken...

Kortom, meer is niet altijd beter. 2 dagen achter elkaar aan de MDMA is sowieso een slecht plan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."