Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGepakt...

Gepakt...

18 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GotCaughtLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet of ik dit hier mag posten.. Maar ik ben gepakt met best een grote hoeveelheid xtc (rond de 20) pillen... Ik ben minderjarig maar ben best bang voor wat er gaat gebeuren..
Misschien dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen? Ook ben ik bang voor later want doe zelf nu VWO en ben bang dat ik later geen goede baan meer kan krijgen ivm een strafblad..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uiteraard mag je dit hier posten, vragen staat altijd vrij.

Lees dit topic even door: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=26478

Het wordt altijd per zaak beoordeeld dus er valt nog niet te zeggen wat je straf is. Je hebt het voordeel dat je minderjarig bent, dan zijn de straffen sowieso lager en je hoeft niet de bak in. Je krijgt sowieso wel een aantekening dus dat kan de komende jaren vervelend zijn bij sommige solicitaties, maarja.. dat is het risico wat bij dealen hoort!

Voor zover ik weet komt een aantekening wel te vervallen na een aantal jaar, maar als je in de tussentijd nog eens gepakt wordt heb je een strafblad wat je niet meer kwijtraakt.

Succes ermee in ieder geval en laat even weten wat de precieze straf of waarschuwing is, voor volgende lezers! :)
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Gedraag je en zorg dat er niets meer bij komt in de toekomst,
Als alles goed gaat vervalt de aantekening na een tijd.
Ben als minderjarige ook gepakt met een aantal verboden middelen,
Heb me daarna gedragen en nu heb ik een leeg strafblad.
Komt wel goed. :wink:
B
BolleederLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatst ook gepakt in een Tent in Amsterdam, moest mee naar Bureau en heb 14 uur vastgezeten, kreeg een boete van 506€, had 8 snoepjes bij me, moest opeens me zakken leegmaken van de Portier.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bolleeder zei:
Laatst ook gepakt in een Tent in Amsterdam, moest mee naar Bureau en heb 14 uur vastgezeten, kreeg een boete van 506€, had 8 snoepjes bij me, moest opeens me zakken leegmaken van de Portier.
Klik om te vergroten...

Wat doe je met 8 pillen op een feest dan? Eet je die allemaal op? :openmouth:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm ik vind het al dom dat je het meeneemt dan. Buiten dat je het toch zoals je zelf zegt meestal niet allemaal op eet, zijn de risico's alleen maar groter en zit je met een dealerhoeveelheid op zak ipv een gebruikershoeveelheid.

En als je ze wel allemaal opeet ben je ook een beetje dom, want dat is wel heel erg veel :)
G
GotCaughtLid
01-01-2024, 00:00
#7
Allereerst thx vior alle reacties


Voor mensen die het interesseert ik moet hiervoor vrijdag naar de raad van kinderbescherming voor een paar gesprekjes, wat ze ook gaan meenemen met de uitspraak. En dan krijg ik wss een leer en taak straf, maar dat laat ik jullie nog wel weten
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verdwijnt allemaal gewoon hoor na een aantal jaar.. Mits je niet weer buiten het boekje gaat :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Meevaller, geen strafblad verder?
40 uur taakstraf is nou ook zo erg niet. Mag ik vragen hoe oud je bent?

Waarschijnlijk had je 't slechter getroffen als je meerderjarig was geweest, dan krijg je een flinke boete erbij.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gevalletje 'het oog is groter dan de tollerantie" denk ik. :grin: Heb ik ook wel eens last van en ga je met de helft weer naar huis.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke dan, interesting.. We willen graag horen hoe het verder afgehandeld wordt!

Succes!
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voorgekomen??? En jij bent niet even naar de zitting gegaan om eens goed uit te doeken te doen hoe gebrek aan informatie via onderwijs, instabiele omgevingsviariablen, het onrechtlijnig drugsbeleid, gebrek aan handhaving, en het huidige economische klimaat jou tot slachtoffer van van de moderne samenleving hebben gemaakt?


tssss,

Gemiste kans.
G
GotCaughtLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oke, ik ben nu weer een aantal weken verder, als het goed is het al voor gekomen, dat moest 7 mei zijn, maar ik heb er verder niks meer van gehoord?

Misschien dat een van jullie weet hoelang het nog gaat duren?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
d1g1tal1s zei:
Voorgekomen??? En jij bent niet even naar de zitting gegaan om eens goed uit te doeken te doen hoe gebrek aan informatie via onderwijs, instabiele omgevingsviariablen, het onrechtlijnig drugsbeleid, gebrek aan handhaving, en het huidige economische klimaat jou tot slachtoffer van van de moderne samenleving hebben gemaakt?


tssss,

Gemiste kans.
Klik om te vergroten...

Hahaha :grin:

Helaas kan de rechter niets doen aan alle bovengenoemde misstanden, ook denk ik niet dat het benoemen van deze problemen de straf zal verminderen.
G
GotCaughtLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha, ik weet trouwens niet of het voorgekomen is, anders hoor je dat wel toch? Ik zou of moeten voorkomen of ik zou transactie krijgen of zo iets? Maar heb nog nergens wat van gehoord en dat zou dan 7 mei zijn... Dit is echt fucked op want ik wil gewoon weer verder na dit incident, want dit heeft toch nog best wel een invloed op mijn leven..
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben benieuwd wat er uit komt :)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
risico van het vak ... 40 uur is een lachertje
G
GotCaughtLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oké, uiteindelijk toch nog een rechtszaak, maar de straf valt mee, 40 uur taakstraf, niks voorwaardelijk.

Hoop dat sommigen hier nog wat aan hebben, ik heb er in ieder geval wel van geleerd :wink:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
Mag ik vragen hoe oud je bent?
.
Klik om te vergroten...

GotCaught zei:
Ik ben minderjarig .
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."