Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdruggebruik

druggebruik

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pointofviewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Helemaal niks! Dat is wel eens anders geweest... En jij zelf?

Edit: Daar moet ik op terug komen, ik drink één avondje per 3/4 weken een aantal biertjes.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik hier wat rondsnuister op dit forum heb ik toch wel het gevoel dat er hier door sommifen enorm veel drugs wordt gebruikt :tongueout:

Daarom mijn vraag : Welke drugs gebruik jij nu en hoeveel keer per week?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ach, t heeft pieken en dalen. De enige keer rustig een 1-2 maand niets bijzonders op een enkel avondje een benzo na, de andere keer neem ik in 1 week rustig 4x Methoxetamine ofzo (heb d'r een beetje een zwak voor :P). Ligt er ook een beetje aan hoe druk ik met andere zaken bezig ben en of ik toevallig net een nieuw stofje binnen heb. :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pep de laatste tijd vrij geregeld op wekelijkse basis, ik doel hiermee dan wel op het weekend. Verder lekker roken natuurlijk. :grin:
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 keer per week een blowtje en 1 keer per week een avondje op café :tongueout:
p
pointofviewLid
01-01-2024, 00:00
#6
theholyganja zei:
1 keer per week een blowtje en 1 keer per week een avondje op café :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik trap er vaak weer in.... Èèn keer in dr week wordt twee keer, ga zo maar door.... Uiteindelijk begint de nicotine ook mijn naam weer te roepen en dan begin ik weer van voor af aan.

:(
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doe dan zonder nicotine???
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#8
1x in de 2-3 maanden 4fmp of xtc met methox of keta en tussendoor soms 2cb oid maar dat is op dus voorlopig ff niks :)
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik biecht op [hoewel het natuurlijk ook wel eens meer of minder is, gemiddeld denk ik:]

GHB: 2-3 keer per week
Alcohol: 4 keer per week, kleine hoeveelheid, 1 keer per 2 weken grote hoeveelheid
Benzo's: 1 keer per week
Xtc: 1 keer per maand
Speed: 1 keer per maand

en af en toe nog wat anders om mee te experimenteren, iedere maand wel wat
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Elke dag een paar jointjes , om de maand ofzo een keer pep en paar weken later xtc, en dan wat coke of truffels bij gelegenheden.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zie onderschrift :P En hoe vaak per week , dat doe ik niet allemaal elke week.
En ben nogal onvoorspelbaar als het om drugs gaat, als ik ergens zin in heb dan gebruik ik het.
Speed, xtc en ketamine komen het vaakst voor :)
Maar DMT en LSD en MXE is eigenlijk m'n top 3 drugs. Hou ik bij een enkele keer per jaar anders vind ik het niet zo bijzonder meer.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol: 1x in de week
MDMA/XTC/4FA/6APB: in de zomer drie maanden achter elkaar 1x per maand denk ik, rest van het jaar in de winter misschien nog één keer en in de lente nog een keer.
Speed: 3x per jaar
2CB/LSD/paddo's: 2x per jaar
Lachgas: als ik het tegenkom op een feestje
Blowen: 2x per 2 maanden (maar in de zomer wat vaker)

Gemidddeld hoor. Het kan nog al verschillen. Zoals je ziet gebruik ik in de zomer over het algemeen vaker drugs omdat ik de kater dan niet zo veel uit maakt en ik meer vrij. Door het schooljaar heen vaak geen tijd/ruimte om drugs te gebruiken ivm drukte van m'n studie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."