Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPersoonlijkheid, wie ben ik?

Persoonlijkheid, wie ben ik?

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#1
I love shrooms zei:
Van mij hoef je niet op te houden hoor :wink:. Het blijft alleen al een tijdje stil aan de kant van de TS, maargoed hij weet ook al alles natuurlijk :wink: (grapje moet kunnen toch?).
Klik om te vergroten...


Of zit onder het genot van een jointje alle reacties te overpeinzen :wink:
p
pointofviewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahah, (helaas) geen jointjes meer voor mij :)
Ik lees alle reacties wel, heb alleen nog niet de tijd gehad om een reactie neer te schrijven. Morgen zorg ik voor wat leesvoer!
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind het toch wel mooi hoe op deze site gereageerd wordt op een verhaal als van deze TS. Dat wilde ik even zeggen. Het is net of iedereen elkaar hier begrijpt..

pointofview zei:
Als je mijn verhaal hebt gelezen, heb je dan de indruk dat ik Megalomanie (grootheidswaanzin) heb?
Klik om te vergroten...

Nee dat denk ik niet, ik denk dat je oprecht een goed ontwikkelingsniveau hebt. Dat merk iok aan alles: zowel het feit dat je je afvraagt wie je nu eigenlijk bent (hier denken 'domme' mensen niet echt over na), als je taalgebruik dat van hoog niveau is.

pointofview zei:
Ik irriteer mezelf mateloos aan mensen die bv. niet eens een fatsoenlijke e-mail kunnen schrijven, geen goede discussie kunnen voeren, keuzes maken die nergens op slaan, opmerkingen idem dito, etc...
Klik om te vergroten...

Ja dat heb ik dus ook, kan me mateloos irriteren aan mensen die, in een professionele(!) mail ook nog, spellings- en grammaticafouten gaan maken.

pointofview zei:
Ik heb zelf het gevoel dat ik dus erg veel begrijp, en zo niet, lees ik mezelf in dat ik het begrijp. Maar erachter komen wie ik ben lukt me gewoon weg niet. Zou een psycholoog mij hiermee kunnen helpen?
Klik om te vergroten...

Zou ik eerlijk gezegd niet weten, misschien dat je het beste eens een afspraak kan maken met een psycholoog en dit bij hem/haar kan neerleggen. Zij zullen vast wel weten of ze er iets mee kunnen
p
pointofviewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor alle reacties! Inderdaad top om alle eigen perspectieven/meningen te lezen.

SmartieAndMe zei:
Je moet ook zeker wel je kwaliteiten en vooral je zwaktes kennen, dat heeft alleen maar voordelen. Je moet alleen bij het zoeken naar die eigenschappen wel specifiek zoeken en niet simpelweg "op zoek zijn naar jezelf". Daar kun je vrij depressief van worden. Wie ben ik, is een vrij onmogelijke vraag. Je kunt hem beantwoorden met je naam, maar verder kun je er niet veel over zeggen. Je kunt karaktereigenschappen noemen, maar die vallen wel te achterhalen. Daarna heb je je antwoord ook wel, als je verder gaat zoeken kom je op een oneindig pad.
Klik om te vergroten...

Helemaal gelijk! Met de opleiding die ik volg ben je heel bewust bezig met je kwaliteiten en verbeterpunten (zwaktes) te achterhalen en daar waar nodig bij te schaven. Vaak wordt er gezegd dat je je kwaliteiten extra moet benadrukken, terwijl ik juist van mening ben dat je je zwaktes om moet zetten in kwaliteiten (stukje perfectionisme I guess :P).

Missyy23 zei:
pointofview zei:
Een klein voorbeeldje: Iemand vraagt aan je wat je van zijn fiets vind. Om aardig gevonden te worden zou je, nomatter hoe lelijk dat ding is, zeggen dat je het een mooie fiets vind. Ik daarentegen, zou eerlijk zeggen wat ik van z'n fiets vind (en aangeven wat er lelijk is en als ik er verstand van heb hem helpen het (in mijn ogen natuurlijk) beter te maken).
Klik om te vergroten...

Las dit, en wou gewoon even reageren, SmartieAndMe herkende zichzelf hier ook in, en hoewel ik ook eerlijk ben en zou zijn, zou ik gewoon zeggen dat het mijn smaak niet is, maar die persoon verder laten, we hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn met dingen. Wat de 1 geweldig vindt, vindt een ander weer nix, en vice versa. En soms moet er ook tact zijn, eerlijkheid is leuk en goed, maar er zijn manieren om dingen te zeggen.
Klik om te vergroten...

En dit is iets waar ik zelf aan moet werken. Juist omdat ik mijn mening altijd kenbaar maak, doe ik dit ook altijd zonder blad voor de mond. Bij meningen (zoals hoe een fiets eruit ziet) valt dat wel mee, maar bij feiten is dit een ander verhaal. Dan kan ik soms best bot, en misschien zelfs wel imponerend overkomen.

ZERO- zei:
Het klinkt een beetje alsof je op zoek bent naar iets wat je eigenlijk al hebt: tevreden zijn met jezelf. Maar dat kan niemand anders voor je doen en dat kan je ook niet buiten jezelf vinden. Misschien is het meer accepteren van hoe je leven tot nu toe is gelopen, en beslissen wat je op dit moment verder wil gaan doen. Van iedere ervaring leer je weer wat nieuws, ook al wou je soms dat je dingen anders had gedaan. Shit happens. Dus neem die ervaringen dan ook mee in je nieuwe keuzes. Ik zou zeggen, ga doen wat je leuk vindt, kies voor mensen in je leven waar je vrolijk van wordt, de rest maakt niet uit :)
Klik om te vergroten...

Het probleem is misschien ook niet dat ik niet tevreden ben met mezelf, maar dat andere niet tevreden zijn met mij. En dan voornamelijk mensen waar ik veel om geef.

Zo heb ik vandaag mijn verhaal gedaan aan iemand die tot 10 maanden geleden heel veel voor mij heeft betekent, en nu nog steeds (op een of andere manier) doet. Ben een tijd met haar bezig geweest, wat uiteindelijk niks is geworden. Met wat ruzie/onenigheden uit elkaar sindsdien eigenlijk nooit meer écht gesproken. Tot een aantal dagen/weken geleden.

Vandaag sprak ik haar, en had ik de drang om mijn verhaal eens te vertellen aan iemand die mij heel goed heeft gekend. Langzaam maar zeker ging het erover, en uiteindelijk heb ik een beknopte versie van mijn beginpost naar haar gestuurd. Uiteindelijk gevraagd welke eigenschappen zij nou eigenlijk bij mij vond passen, en ik kreeg de volgende twee te horen (her words): "Je hebt een ego en bent onzeker." Ze vond dat ik té zelfverzekerd en verwaand overkwam en hierdoor dus een ego over mezelf heen had kleven. Komen we toch weer terug bij mijn grootheidswaanzin, right?

Het zet me wel aan het denken. Ik heb zelf juist het idee dat ik heel objectief heb gekeken naar hoe ik mezelf gedraag, en totaal niet laat zien dat ik mezelf beter voel dan andere. Ik laat (zoals jullie nu wel weten), wel altijd mijn mening horen. Dit plaatste zij trouwens weer onder betweterig, wat ik ook wel kan begrijpen.

Ik heb spijt dat ik het er met haar over heb gehad tho. Vind het fijn dat ze haar mening liet horen, maar ik heb het gevoel dat ze wat er is gebeurt nog steeds niet heeft verwerkt, of in ieder geval haar kijk op mij drastisch heeft veranderd, waardoor ze misschien alleen nog maar de slechte kanten aan mij kan of wilt zien. Dit kan ik haar natuurlijk ook niet kwalijk nemen.

SmartieAndMe zei:
Precies, dat is eigenlijk wat ik probeerde te zeggen. Een antwoord creëert meer vragen. Als je dus 1 antwoord zoekt zul je er X vragen voor terug krijgen. Het zoeken naar antwoorden geeft dus niet altijd de rust die je verwacht, maar soms juist meer van de onrust die je probeert weg te krijgen!
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het helemaal mee eens, al vind ik het wel fijn om al die verschillende perspectieve/meningen te lezen. Eigenlijk ben ik er al een stuk minder obsessief mee bezig, vind het voornamelijk heel interessant worden omdat er veel meer bij komt kijken dan ik zelf had overzien.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Missyy23 zei:
En idd, het is wel iets wat je moet leren, maar ben er wel blij mee dat ik dingen gewoon kan laten, minder denken, en meer gewoon doen en zijn :) helemaal op relatiegebied, dat overanalyseren van elk gevoel toen haalde voor mij wel de lol eraf.
Klik om te vergroten...
Gedrag of situaties analyseren kan handig zijn om dat je dan een idee krijgt waar het vandaan komt, maar dit geeft dus echt aan waarom ik van oplossingsgericht werken hou. Aan de andere kant maakt het allemaal geen hol uit natuurlijk, het belangrijkste is dat je je goed voelt en je moet dus datgene doen waardoor je je beter/goed gaat voelen. Denk dat als je dat op een rijtje zet je er snel kan zijn.

MusicIsLife zei:
pointofview zei:
Als je mijn verhaal hebt gelezen, heb je dan de indruk dat ik Megalomanie (grootheidswaanzin) heb?
Klik om te vergroten...
Nee dat denk ik niet, ik denk dat je oprecht een goed ontwikkelingsniveau hebt. Dat merk iok aan alles: zowel het feit dat je je afvraagt wie je nu eigenlijk bent (hier denken 'domme' mensen niet echt over na), als je taalgebruik dat van hoog niveau is.
Klik om te vergroten...
Hier kan ik dus echt mijn mond even niet houden, maar een ontwikkelingsniveau is een heel ander iets dan het hebben van een stoornis. :wink:

pointofview zei:
Het probleem is misschien ook niet dat ik niet tevreden ben met mezelf, maar dat andere niet tevreden zijn met mij. En dan voornamelijk mensen waar ik veel om geef.

Zo heb ik vandaag mijn verhaal gedaan aan iemand die tot 10 maanden geleden heel veel voor mij heeft betekent, en nu nog steeds (op een of andere manier) doet. Ben een tijd met haar bezig geweest, wat uiteindelijk niks is geworden. Met wat ruzie/onenigheden uit elkaar sindsdien eigenlijk nooit meer écht gesproken. Tot een aantal dagen/weken geleden.

Vandaag sprak ik haar, en had ik de drang om mijn verhaal eens te vertellen aan iemand die mij heel goed heeft gekend. Langzaam maar zeker ging het erover, en uiteindelijk heb ik een beknopte versie van mijn beginpost naar haar gestuurd. Uiteindelijk gevraagd welke eigenschappen zij nou eigenlijk bij mij vond passen, en ik kreeg de volgende twee te horen (her words): "Je hebt een ego en bent onzeker." Ze vond dat ik té zelfverzekerd en verwaand overkwam en hierdoor dus een ego over mezelf heen had kleven. Komen we toch weer terug bij mijn grootheidswaanzin, right?

Het zet me wel aan het denken. Ik heb zelf juist het idee dat ik heel objectief heb gekeken naar hoe ik mezelf gedraag, en totaal niet laat zien dat ik mezelf beter voel dan andere. Ik laat (zoals jullie nu wel weten), wel altijd mijn mening horen. Dit plaatste zij trouwens weer onder betweterig, wat ik ook wel kan begrijpen.

Ik heb spijt dat ik het er met haar over heb gehad tho. Vind het fijn dat ze haar mening liet horen, maar ik heb het gevoel dat ze wat er is gebeurt nog steeds niet heeft verwerkt, of in ieder geval haar kijk op mij drastisch heeft veranderd, waardoor ze misschien alleen nog maar de slechte kanten aan mij kan of wilt zien. Dit kan ik haar natuurlijk ook niet kwalijk nemen.
Klik om te vergroten...

Hoe kan je erg onzeker zijn en tegelijk tevreden zijn met jezelf? Ik zeg niet dat het helemaal hetzelfde is, maar denk dat het wel erg samen hangt. Stel ik ben onzeker over mijn lichaam, betekent dat dan niet eigenlijk dat ik er niet helemaal tevreden mee ben?

Wel interessant trouwens om te horen, zeker en onzeker tegelijk zijn klinkt gek. Aan de andere kant, je heel zeker voordoen en onzeker zijn is niet gek. En zeker zijn op bepaalde gebieden maar onzeker op andere gebieden is ook niet gek. Ik vraag me dan wel af waarin zij vindt dat je een ego hebt en waarin ze vindt dat je onzeker bent/doet. Ik ken ook wel mensen met een groot ego, maar of dat nu ook onzekerheid is.. (Het is soms verbazingwekkend. Ik herhaal van afgelopen weekend: 'Ik wil dat een gezamenlijke vriend (naam) van ons een fantastisch doelpunt van mij vertelt aan jou waar jouw vriend bij staat.' Ehm..? En ja hij zei dit letterlijk tegen mij. Op zo'n manier denk ik dus: ben je nou zo onzeker dat je zo indruk op me moet maken (of op m'n vriend?) of denk je echt dat je fantastisch bent?)

Het is trouwens zonde dat je spijt hebt, überhaupt een erg loos gevoel. Heb je niks aan. Ik bedoel, zij heeft je wel weer informatie en stof tot nadenken gegeven, right? :)
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik las je topic, en herkende mijzelf gewoon helemaal. :hearteyes:
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sow, lang verhaal, ik heb je beginpost gelezen en wat door de reacties heen gescrold, maar goed ik wil ook nog wel een duit in het zakkie doen. Ik hou altijd wel van een beetje psychologie van de koude grond.

Ik denk dat je misschien een beetje aan het napuberen bent nu. De soort vragen die je jezelf stelt zijn wel een beetje de vragen die ik in mijn pubertijd had. Dat hoort volgens mij gewoon bij een levensfase, gaat vanzelf wel weer over. Misschien dat die fase bij jou wat laat aan de orde is gekomen nu omdat je eerder niet echt in de gelegenheid was om daarin die ontwikkelingen door te maken.

Ik denk wel dat je moet uitkijken dat je niet doordraaft in jezelf te definiëren, maar volgens mij zag ik in de vluchte dat dat al was aangekaart. Verder lekker een beetje filosoferen over je persoonlijkheid zou ik zeggen. Ik weet niet of je inmiddels een goede vriend hebt waarbij je echt 'jezelf' (lekker afgezaagd) kunt zijn, maar zo iemand is meestal wel een uitkomst om je gedachtes zo nu en dan eens aan te spiegelen.

Probeer gewoon een aardige gast te zijn, dan ben je al een heel eind. En accepteer dat het leven samenhangt met allerlei onzekerheden en dat toch niemand echt weet wat de bedoeling is. Vindt berusting in onzekerheid en doe wat jij denk dat je gelukkig maakt.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZERO- zei:
Hier kan ik dus echt mijn mond even niet houden, maar een ontwikkelingsniveau is een heel ander iets dan het hebben van een stoornis.
Klik om te vergroten...

Okee sorry, misschien een beetje verkeerd omschreven. Uhmm hoe ga ik dit uitleggen..? Ik bedoel dat ik denk dat hij geen grootheidswaanzin heeft, niet omdat hij een goed ontwikkelingsniveau heeft, maar vooral omdat ik een aantal van de dingen de hij beschreef wel herken in mezelf. En geloof me, ik hebt echt geen grootheidswaanzin, eerder kleinheidswaanzin (als dat een woord is, denk het niet eigenlijk). Ik kan me echter wel herkennen in bepaalde dingen als het irriteren aan grammaticale en spellingfouten die ik op de basisschool al niet meer maakte.

Klinkt het zo iets beter?
p
pointofviewLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
pointofview zei:
Het probleem is misschien ook niet dat ik niet tevreden ben met mezelf, maar dat andere niet tevreden zijn met mij. En dan voornamelijk mensen waar ik veel om geef.

Zo heb ik vandaag mijn verhaal gedaan aan iemand die tot 10 maanden geleden heel veel voor mij heeft betekent, en nu nog steeds (op een of andere manier) doet. Ben een tijd met haar bezig geweest, wat uiteindelijk niks is geworden. Met wat ruzie/onenigheden uit elkaar sindsdien eigenlijk nooit meer écht gesproken. Tot een aantal dagen/weken geleden.

Vandaag sprak ik haar, en had ik de drang om mijn verhaal eens te vertellen aan iemand die mij heel goed heeft gekend. Langzaam maar zeker ging het erover, en uiteindelijk heb ik een beknopte versie van mijn beginpost naar haar gestuurd. Uiteindelijk gevraagd welke eigenschappen zij nou eigenlijk bij mij vond passen, en ik kreeg de volgende twee te horen (her words): "Je hebt een ego en bent onzeker." Ze vond dat ik té zelfverzekerd en verwaand overkwam en hierdoor dus een ego over mezelf heen had kleven. Komen we toch weer terug bij mijn grootheidswaanzin, right?

Het zet me wel aan het denken. Ik heb zelf juist het idee dat ik heel objectief heb gekeken naar hoe ik mezelf gedraag, en totaal niet laat zien dat ik mezelf beter voel dan andere. Ik laat (zoals jullie nu wel weten), wel altijd mijn mening horen. Dit plaatste zij trouwens weer onder betweterig, wat ik ook wel kan begrijpen.

Ik heb spijt dat ik het er met haar over heb gehad tho. Vind het fijn dat ze haar mening liet horen, maar ik heb het gevoel dat ze wat er is gebeurt nog steeds niet heeft verwerkt, of in ieder geval haar kijk op mij drastisch heeft veranderd, waardoor ze misschien alleen nog maar de slechte kanten aan mij kan of wilt zien. Dit kan ik haar natuurlijk ook niet kwalijk nemen.
Klik om te vergroten...

Hoe kan je erg onzeker zijn en tegelijk tevreden zijn met jezelf? Ik zeg niet dat het helemaal hetzelfde is, maar denk dat het wel erg samen hangt. Stel ik ben onzeker over mijn lichaam, betekent dat dan niet eigenlijk dat ik er niet helemaal tevreden mee ben?

Wel interessant trouwens om te horen, zeker en onzeker tegelijk zijn klinkt gek. Aan de andere kant, je heel zeker voordoen en onzeker zijn is niet gek. En zeker zijn op bepaalde gebieden maar onzeker op andere gebieden is ook niet gek. Ik vraag me dan wel af waarin zij vindt dat je een ego hebt en waarin ze vindt dat je onzeker bent/doet. Ik ken ook wel mensen met een groot ego, maar of dat nu ook onzekerheid is..
Klik om te vergroten...
Dat vraag ik me ook af.

Klinkt heel raar, maar om iets simpels als mijn haar (dat niet goed zit) kan ik al 'onzeker' worden (in dat opzicht niet voldoen aan het beeld dat ik van mezelf heb > onzeker). Dit heeft vast en zeker weer te maken met het feit dat ik vroeger gepest ben om mijn uiterlijk, en als mijn haar goed ziet dit een stuk minder opvalt o.i.d. Iedereen heeft een zelfbeeld van zichzelf, en als ik niet kan tippen aan het beeld dat ik van mezelf heb dan kan ik echt zwaar onzeker worden. (Misschien is onzeker wel een foute benaming, maar gewoonweg totaal niet lekker in m'n vel zitten?)

Maar het heeft niet alleen betrekking op uiterlijk. Ook bepaalde situaties (waar ik niet bekend mee ben bv) kan ik al vrij onzeker worden als ik denk dat ik het niet perfect (in mijn inziens) kan uitvoeren. Hierbij moet je denken aan bv. een presentatie die ik moet doen over een onderwerp waar ik absoluut niks van af weet en een half uur de tijd heb om mezelf voor voor te bereiden (en al helemaal als mijn haar niet goed zit :xtc:). Dit hangt denk ik weer samen met het feit dat ik perfectionistisch ben ingesteld. Wat ik bv ook heb is als ik zenuwachtig wordt ik dingen vergeet, net als heel veel mensen. In principe een vorm van onzekerheid.

Onlangs die situaties die afentoe dus voor kunnen komen, ben ik verder tevreden met mezelf. Hetzelfde wat jij dus al aangaf.

leipebaviaan zei:
Als ik niet zo in het na-freaken van benzo's was zou ik zeker een duit in het zakje doen. :P
Klik om te vergroten...

Haha neem de tijd!

Joopiejo zei:
Sow, lang verhaal, ik heb je beginpost gelezen en wat door de reacties heen gescrold, maar goed ik wil ook nog wel een duit in het zakkie doen. Ik hou altijd wel van een beetje psychologie van de koude grond.

Ik denk dat je misschien een beetje aan het napuberen bent nu. De soort vragen die je jezelf stelt zijn wel een beetje de vragen die ik in mijn pubertijd had. Dat hoort volgens mij gewoon bij een levensfase, gaat vanzelf wel weer over. Misschien dat die fase bij jou wat laat aan de orde is gekomen nu omdat je eerder niet echt in de gelegenheid was om daarin die ontwikkelingen door te maken.
Klik om te vergroten...
Dit denk ik zelf dus ook. Ik denk dat ik deze fase een beetje heb uitgesteld, en dit komt denk ik (zoals ik al eerder aangaf) door mijn wietgebruik. Op dit forum gedraag ik mezelf best volwassen, terwijl ik soms ook echt kapot kan gaan van het lachen om puberale grapjes :P

Je weet wat ze zeggen hé, boykies lopen mentaal een paar jaar achter op dem_ladies
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#10
pointofview zei:
Klinkt heel raar, maar om iets simpels als mijn haar (dat niet goed zit) kan ik al 'onzeker' worden (in dat opzicht niet voldoen aan het beeld dat ik van mezelf heb > onzeker). Dit heeft vast en zeker weer te maken met het feit dat ik vroeger gepest ben om mijn uiterlijk, en als mijn haar goed ziet dit een stuk minder opvalt o.i.d. Iedereen heeft een zelfbeeld van zichzelf, en als ik niet kan tippen aan het beeld dat ik van mezelf heb dan kan ik echt zwaar onzeker worden. (Misschien is onzeker wel een foute benaming, maar gewoonweg totaal niet lekker in m'n vel zitten?)

Maar het heeft niet alleen betrekking op uiterlijk. Ook bepaalde situaties (waar ik niet bekend mee ben bv) kan ik al vrij onzeker worden als ik denk dat ik het niet perfect (in mijn inziens) kan uitvoeren. Hierbij moet je denken aan bv. een presentatie die ik moet doen over een onderwerp waar ik absoluut niks van af weet en een half uur de tijd heb om mezelf voor voor te bereiden (en al helemaal als mijn haar niet goed zit :xtc:). Dit hangt denk ik weer samen met het feit dat ik perfectionistisch ben ingesteld. Wat ik bv ook heb is als ik zenuwachtig wordt ik dingen vergeet, net als heel veel mensen. In principe een vorm van onzekerheid.

Onlangs die situaties die afentoe dus voor kunnen komen, ben ik verder tevreden met mezelf. Hetzelfde wat jij dus al aangaf.
Klik om te vergroten...
Het is normaal om onzeker te zijn over dingen. Dat je gepest bent speelt ongetwijfeld mee.

Als je echte goede vrienden hebt (ze bestaan echt) dan helpt dat om je zeker te voelen, want die accepteren je zoals je bent, met (om john legend aan te halen) al je imperfecties inbegrepen. Je bent zo als je bent, je persoonlijkheid definiëren heeft dus maar beperkt nut, want je verandert er toch niks aan. Beetje vergelijkbaar met dat toen ik met mijn auto had gekocht, ik bij ging houden wat ie verbruikte, ik rij er toch wel mee, wat ie ook verbruikt en hij verbruikt toch wel wat ie verbruikt. Mijn partner is ook vaak onzeker en zoekt vaak bevestiging, iets wat ik nogal eens irritant kan vinden, maar die ruil ik ook niet in, want ik hou zielsveel van haar en al zo lang als ik haar ken is en blijft ze onzeker over bepaalde dingen.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik niet zo in het na-freaken van benzo's was zou ik zeker een duit in het zakje doen. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."