#1
Zou dat niet te luid verkondigen, straks hangen er overal mensen in de vuilnisbak waar jij net uitgeweest bent ![:grin:]()
Ritalin is wel verslavend, als in: je ontwikkelt een gewenning. Mijn vriend slikt het en vanaf 9 uur tot 10 uur 's avonds is hij niet te genieten vanwege de uitwerking en na een half jaar moet je verplicht een paar weken pauze nemen.leipebaviaan zei:Er is verder niet een drug die jou rust in je hoofd kan verschaffen, (naast medicijnen) waarbij de verslavingskans gering is..

Gebruiken voor werk zorgt direct voor een gemis op de dagen dat je het niet hebt. Nooit meer doen dus, dat gaat geheid problemen opleveren...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."