#1
Mooi beschreven en een interessante benadering, maar ik sluit me er niet bij aan. Zonder Low geen High. Laat ik het even lekker filosofisch benaderen:
Als je elke dag intens gelukkig leeft, ben je dan nog gelukkig?
- Smartie -

Als je elke dag intens gelukkig leeft, ben je dan nog gelukkig?
- Smartie -
