#1
Ik zou ermee stoppen als ik jou was. Met alles tot je sowieso een paar jaar ouder bent maar je moet je natuurlijk wel goed genoeg ervoor voelen. Je zegt dat je last heb van depressies. Als je nou alleen ritalin neemt als je je echt (maar dan ook echt) heel kut voelt. Het laatste wat je wilt is afhankelijk worden van ritalin en al helemaal niet op zo'n jonge leeftijd.
Slim dat je gestopt bent met blowen. Hier kan je futloos en moe van worden en dat helpt natuurlijk ook niet tegen een depressie.
Ik weet niet hoe erg je depressie is maar probeer geluk en plezier uit andere dingen te halen. Prober eens een maandje zonder drugs en alcohol ik denk dat dat ook een hoop gaat helpen tegen je depressies. In ieder geval succes ermee!
Slim dat je gestopt bent met blowen. Hier kan je futloos en moe van worden en dat helpt natuurlijk ook niet tegen een depressie.
Ik weet niet hoe erg je depressie is maar probeer geluk en plezier uit andere dingen te halen. Prober eens een maandje zonder drugs en alcohol ik denk dat dat ook een hoop gaat helpen tegen je depressies. In ieder geval succes ermee!
