Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrugs week achter elkaar gebruiken

drugs week achter elkaar gebruiken

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
Ja dat gebeurt ook als je maar een kwartje neemt.. en is dat ene kwartje het nou waard? Kan je toch niet zo goed nuchter gaan? Voor die paar uurtjes dat je onder invloed bent.
F
FoolLid
Ja, dit geld ook als je 'maar' een kwartje neemt, er zal zeker verschil zijn, maar dan vooral op het feit dat je receptoren gedowngrade zijn en dat je hersenschade aan het opstapelen bent.
y
yvonne001Lid
Hallo allemaal,

Normaal gesproken heb ik 2 a drie maanden tussen het gebruik van drugs zitten.
Nu heb ik echter plots een kaartje voor een feestje aanstaande zaterdag gewonnen, maar ik heb volgende week ook al een feestje staan.

Normaal gesproken (2x) spuug ik altijd van xtc dus ik ben over gegaan op de 4fmp.
Nu leek een gratis feestje me een goede gelegenheid om weer eens xtc te proberen nu ik wat meer ervaren ben etc.
Echter wil ik volgende week ook nog graag 4fmp gebruiken

Nou vroeg ik me af of het gevolgen heeft voor mijn volgend weekend als ik nu een kwartje (van Heineken pil) probeer.

Ik weet dat als je echt gebruikt de gebruikte stoffen in een week natuurlijk nog niet herstelt zijn.
Ik weet alleen niet of dit ook geld voor wanneer je een kwartje probeert weer.
Z
ZERO-Lid
Ik zou 't gewoon niet doen. Je kan toch ook prima naar een feestje zonder drugs te gebruiken?
k
kingdaltonLid
ZERO- zei:
Ik zou 't gewoon niet doen. Je kan toch ook prima naar een feestje zonder drugs te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Meestal ga ik voor deze optie en anders werkt 2.5 gram Phenibut en een beetje inlevingsvermogen prima om een avond te knallen. :grin:
D
Dorian1353Lid
Als je vaak achter elkaar XTC gebruikt word het serotonine minder en het dopamine meer
ik weet niet precies hoe dat bij 4fmp werkt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."