Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Normaal gesproken heb ik 2 a drie maanden tussen het gebruik van drugs zitten. Nu heb ik echter plots een kaartje voor een feestje aanstaande zaterdag gewonnen, maar ik heb volgende week ook al een feestje staan. Normaal gesproken (2x) spuug ik altijd van xtc dus ik ben over gegaan op de 4fmp. Nu leek een gratis feestje me een goede gelegenheid om weer eens xtc te proberen nu ik wat meer ervaren ben etc. Echter wil ik volgende week ook nog graag 4fmp gebruiken Nou vroeg ik me af of het gevolgen heeft voor mijn volgend weekend als ik nu een kwartje (van Heineken pil) probeer. Ik weet dat als je echt gebruikt de gebruikte stoffen in een week natuurlijk nog niet herstelt zijn. Ik weet alleen niet of dit ook geld voor wanneer je een kwartje probeert weer."