Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeekend warrior: XTC + 4FMP?

Weekend warrior: XTC + 4FMP?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
justlovetopartyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag mensen!

Ik ga dit weekend (vrijdag t/m maandag) naar een weekend defqon. Nu heb ik al op aardig wat feestjes XTC gebruikt, gaat altijd prima. Tuurlijk wel eens moeten overgeven door teveel water, iets verkeerd vallen. Maar altijd goede ervaringen gehad.

Nu ga ik dus voor het eerst een weekend, en ben voor mezelf een beetje een weekendplanning aan het maken qua drugs. Eigenlijk ben ik er een beetje zenuwachtig voor om 2 dagen XTC te gebruiken. De vrijdagavond blijf ik sowieso nuchter behalve wijn.

Vrienden van mij hebben ook wel eens 4FMP gebruikt, en zeggen dit ook fijn te vinden. Ik heb dit nog nooit gedaan. Maar omdat ik toch wel zit met de vraag: '2 dagen XTC gebruiken, kan ik dat handelen?' en dan natuurlijk ook de week erna te bedenken.

Mijn vraag nu: zou het volgens jullie een goede planning te zijn om de zaterdag XTC te gebruiken en de zondag 4fmp? of andersom. Misschien hebben jullie ervaring hiermee. Qua 4fmp & weekend warrior ben ik dus nog een soortvan groentje.

Thnx voor jullie reacties alvast! :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
2 dagen achter elkaar XTC is zonde van het effect de tweede dag en behoorlijk slecht voor je koppie. Helaas zijn 2 dagen achter elkaar 4-fa of één dag 4-fa en de andere dag XTC ook erg slecht voor je koppie en zal de eerste dag ervoor zorgen dat je de tweede dag ook nog eens minder voelt.

Ik zou gewoon lekker óf één dag gebruiken, of beide dagen aan de pep gaan. :wink:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn vraag nu: zou het volgens jullie een goede planning te zijn om de zaterdag XTC te gebruiken en de zondag 4fmp? of andersom. Misschien hebben jullie ervaring hiermee. Qua 4fmp & weekend warrior ben ik dus nog een soortvan groentje.
Klik om te vergroten...

Ah, mooi dat je naar hardstyle festivals gaat, ik was er zelf ook vaak te vinden. Defqon is kapot hard, mijn beste vriend gaat ook het hele weekend. Even OT: Zeker geen XTC twee dagen achter elkaar gebruiken. Ten eerste is het extreem slecht voor je hersenen en ten tweede voel je de tweede dag er toch niet zoveel van. Daarnaast kan de dip de week erna excessief groot zijn, voornamelijk door het feit dat je serotonine praktisch op is. Met een beetje speurwerk had je dit zelf ook kunnen uitvogelen op het net het. :wink:

Ik zou zelf voor de volgende planning gaan: Houd het op de vrijdag uiteraard bij wijn, neem op de zaterdag 4-FMP, (lekker spul) en sluit op de zondag af met XTC. Waarom? Als je op de zaterdag al zwaar gaat droppen heb je niets meer aan de 4-FMP. Je bent de dag na MDMA gebruik zowel lichamelijk als geestelijk behoorlijk naar naar de klote. Je moet natuurlijk wel wat aan de zondag hebben! De kans is aanwezig dat je de nacht van zaterdag op zondag niet slaapt, maar die kater valt nog allerminst mee als je die afzet tegen een kater van pillen.

Verder is het nemen van drugs twee dagen achter elkaar nooit bevorderlijk, al snap ik je wel. Ik ben er zelf ook niet altijd even verstandig mee omgegaan. Toch wil ik je meegeven dit maar heel incidenteel te doen. :wink:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Ik zou gewoon lekker óf één dag gebruiken, of beide dagen aan de pep gaan. :wink:
Klik om te vergroten...

Klein beetje off-topic maar hoe zit het met één dag pep en de dag erna xtc? Vriend van me gaat dit doen op defqon en ik heb 'm gezegd dat dit niet echt gezond is maar voor dat ene weekend maakt het dat niet uit.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan zit er nog wel een significant deel amfetamine in je lichaam als je XTC neemt, en XTC nemen met een verhoogde hoeveelheid dopamine in de synapsen is behoorlijk slecht voor je hersenen(zelfde principe als xtc+amfetamine combineren). Dus inderdaad, dat is niet bepaald gezond. Of dat voor het ene weekend niet uitmaakt ga ik niet over. :P
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zal het hem uitleggen :) thanks
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Plus je bent waarschijnlijk al extra moe als je aan de XTC begint dus je kunt ook niet het maximale uit de XTC halen.
j
justlovetopartyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thanks voor jullie reactie!

Ik zit nog steeds te twijfelen, ik denk dat ik daar maar beslis. Maar, stel ik zou de zaterdagavond 4f doen, en de zondag xtc. Ik neem aan dat zondag de 4f nog wel in mn bloed zit, ookal voel ik er dan (amper) meer iets van. Maar dit kan dus geen kwaad? Ik ben een enorm slechte slaper, heb van mensen die wel ervaring hebben gehoord dat ze van 4f helemaal niet meer konden slapen.
j
justlovetopartyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ohja, nog iets. Bij 4f kUn je maar max. 1,5 capsule nemen of niet? In mijn geval nu 1, omdat ik niet aan een halve kan komen meer nu. Maar bijnemen gaat dan niet?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
justlovetoparty zei:
Ik zit nog steeds te twijfelen, ik denk dat ik daar maar beslis. Maar, stel ik zou de zaterdagavond 4f doen, en de zondag xtc. Ik neem aan dat zondag de 4f nog wel in mn bloed zit, ookal voel ik er dan (amper) meer iets van. Maar dit kan dus geen kwaad?
Klik om te vergroten...
Dat er 4-fa in je bloed zit op het moment dat je XTC neemt is behoorlijk slecht voor je hersenen, als je dat bedoeld. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
justlovetoparty zei:
Maar, stel ik zou de zaterdagavond 4f doen, en de zondag xtc. Ik neem aan dat zondag de 4f nog wel in mn bloed zit, ookal voel ik er dan (amper) meer iets van. Maar dit kan dus geen kwaad?
Klik om te vergroten...
De eerder gegeven waarschuwingen voor schadelijkheid gelden dan ook gewoon. En je zult dus een stuk vermoeider de XTC ervaring in gaan, wat misschien ook wel zonde is qua effect.

justlovetoparty zei:
Ohja, nog iets. Bij 4f kUn je maar max. 1,5 capsule nemen of niet? In mijn geval nu 1, omdat ik niet aan een halve kan komen meer nu. Maar bijnemen gaat dan niet?
Klik om te vergroten...
Bijnemen kan wel met 4-FA, maar dan ga je dus echt voorlopig niet meer slapen. Daarom houden de meeste het gewoon bij 1 dosering met 4-FA, want zelfs dan duurt het makkelijk 12 uur voordat je een keer kan slapen.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is sowieso erg slecht voor je om 2 dagen XTC of 4-fmp (of combiantie) te gebruiken. Je kan ook overwegen pep te nemen, of 2c-b.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."