#1
Hallo allemaal,
Afgelopen maandagavond hebben ik en een paar vrienden lachgas gebruikt. Ieder ongeveer 15 patronen. Tijdens merkte ik met enige regelmaat vrij duidelijke hallucinaties van een soortgelijk figuur als het meisje in The Ring. Ik vond het op dat moment wel vet en vond het juist alleen maar spacend. Die zelfde avond nog gaan stappen en ik had nergens last van. Dinsdag op weg naar school merkte ik dat ik veel om me heen begon te kijken, ik dacht dat het niet zo veel betekende. Toen ik iets later in de keuken stond ging het een beetje mis, angstig en bang dat er iemand achter mij stond die me wat aan ging doen. Ook zag ik in mijn ooghoeken (en extra erg in het donker) dat meisje van The Ring (zoon soort figuur). Gelukkig niet extreem helder, maar toch redelijk beangstigend. Ook schrik ik snel van onverwachte geluiden. Allesomvattend zou ik het lichtelijk paranoia kunnen noemen. Het is nu woensdagmiddag en ik heb er nog steeds een beetje last van. Is er iemand die iets soortgelijks heeft ervaren of zo iets als mijn verhaal vaker heeft gehoord? Of misschien iemand die weet hoe er goed mee om te gaan.
Alvast bedankt
Afgelopen maandagavond hebben ik en een paar vrienden lachgas gebruikt. Ieder ongeveer 15 patronen. Tijdens merkte ik met enige regelmaat vrij duidelijke hallucinaties van een soortgelijk figuur als het meisje in The Ring. Ik vond het op dat moment wel vet en vond het juist alleen maar spacend. Die zelfde avond nog gaan stappen en ik had nergens last van. Dinsdag op weg naar school merkte ik dat ik veel om me heen begon te kijken, ik dacht dat het niet zo veel betekende. Toen ik iets later in de keuken stond ging het een beetje mis, angstig en bang dat er iemand achter mij stond die me wat aan ging doen. Ook zag ik in mijn ooghoeken (en extra erg in het donker) dat meisje van The Ring (zoon soort figuur). Gelukkig niet extreem helder, maar toch redelijk beangstigend. Ook schrik ik snel van onverwachte geluiden. Allesomvattend zou ik het lichtelijk paranoia kunnen noemen. Het is nu woensdagmiddag en ik heb er nog steeds een beetje last van. Is er iemand die iets soortgelijks heeft ervaren of zo iets als mijn verhaal vaker heeft gehoord? Of misschien iemand die weet hoe er goed mee om te gaan.
Alvast bedankt