Ik zeg neem amfetamine
.Fool zei:Nouja, een verhoogde lichaamstemperatuur zorgt er voor dat je veel meer gaat zweten. Dit resulteert in een zouttekort, met dit weer wordt er ook nog eens extra veel water naar binnen gegooid en dat al met al kan de concentratie zout in je lichaam dusdanig laag maken dat het levensgevaarlijk is. (Denk aan epileptische aanvallen en meer ongein).
Volgens deze logica is elke drug die vocht vasthoud, je lichaamstemperatuur omhoog gooit of je extra laat zweten(hoogstwaarschijnlijk door de reden hiervoor) extra gevaarlijk op zo'n warme dag. Ik zou het zelf denk ik niet aandurven, maar het lijkt me sowieso al vreselijk om op 37 graden op een festival rond te huppelen. :P
Ook geven onderzoeken in ieder geval aan dat de hersenschade van MDMA afhankelijk is van je lichaamstemperatuur, als je het warmer had zou het veel meer schade doen.
bobsacamano zei:Zou je eventueel een kleine zoutoplossing kunnen drinken? Ik maakte bijvoorbeeld voor het sporten wel is een limonde maar dan met zout. Dus een beetje zout water drinken vult de boel ook wel weer aan toch?
Ik zou het zelf denk ik niet aandurven, maar het lijkt me sowieso al vreselijk om op 37 graden op een festival rond te huppelen. :P
Ook lsd verhoogt de lichaamstemperatuur, maar wel veel minder als MDMA of speed.bobsacamano zei:Hoe zit het bijvoorbeeld met LSD?
leipebaviaan zei:Met die temperatuur zou ik inderdaad enorm aankijken. Het gebruik van elk middel is eigenlijk onverantwoord.
Ik zou het zelf denk ik niet aandurven, maar het lijkt me sowieso al vreselijk om op 37 graden op een festival rond te huppelen. :P
Dit inderdaad ook.
ooscaar zei:Veel plezier op het festival in ieder geval! Welke is het als ik vragen mag?![]()
Uiteraard alleen bij knappe dames Hahaha creatieve oplossing ook :PSkirre zei:Capsules met zout meenemen zie ik niet zo zitten maar ik ga zeker opzoek naar zout bij een eettentje ^^ Desnoods introduceer ik een soort van bodyshot-idee maar dan met het zout van iemands zweethuid aflikkenUiteraard alleen bij knappe dames
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."