Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat te doen op een rustige avond?

Wat te doen op een rustige avond?

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je wou toch een rustige avond :P (just joking dude)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Boekje lezen ofzo. :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
bobsacamano zei:
Je wou toch een rustige avond :P (just joking dude)
Klik om te vergroten...

Haha ja sorry ben goed ziek, humorniveau is laag bij mij :-P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tekzor668 zei:
bobsacamano zei:
Je wou toch een rustige avond :P (just joking dude)
Klik om te vergroten...

Haha ja sorry ben goed ziek, humorniveau is laag bij mij :-P
Klik om te vergroten...

oh jee, toch te veel gebruikt? :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
Tekzor668 zei:
bobsacamano zei:
Je wou toch een rustige avond :P (just joking dude)
Klik om te vergroten...

Haha ja sorry ben goed ziek, humorniveau is laag bij mij :-P
Klik om te vergroten...

oh jee, toch te veel gebruikt? :P
Klik om te vergroten...

Haha nee dat niet :P ik was vrijdag ook al niet te energiek, dat zal ook mijn toestand nu verklaren. De avonden blijven rustig, wel op paracetamol en verkoudheidszweet :-P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zou de diazepam innemen, en dan de biertjes. diazepam is geen oxazepam, dus het werkt niet meteen, en het effect houd lang aan. de wiet pak je lekker morgenochtend.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan zelf maar niet beslissen dus gooi ik het maar es op DF.
Ik heb Pep maar helemaal geen zin in. Ik wil wel wat waus zijn maar mag/wil niks nieuws in huis halen behalve wat russische biertjes. Ik heb nog diazepam 10mg en wat Wiet. Hoe kan ik de avond zo waus mogelijk invullen dan ? Laat jullie gaan :P
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met die wiet, diazepam, pep en russische biertjes kom je ver genoeg toch? Anders haal je even truffels, 2C-B of LSD of zo als je geen andere drugs mag/wil halen :wave:

Veel plezier in ieder geval!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tekzor668 zei:
wat russische biertjes. Ik heb nog diazepam 10mg en wat Wiet.
Klik om te vergroten...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
ooscaar zei:
Met die wiet, diazepam, pep en russische biertjes kom je ver genoeg toch? Anders haal je even truffels, 2C-B of LSD of zo als je geen andere drugs mag/wil halen :wave:

Veel plezier in ieder geval!
Klik om te vergroten...

Thx! De pep laat ik er liever uit en nee ik haal niets nieuw, ik kom de deur niet uit vandaag :-P

Fool zei:
Tekzor668 zei:
wat russische biertjes. Ik heb nog diazepam 10mg en wat Wiet.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Maakt de volgorde iets uit Fool?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou persoonlijk beginnen met een diazepammetje en de rest naar gevoel erbij doen. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je geen zin in pep hebt moet je die ook gewoon lekker overslaan. Wat betreft de rest, ik zou persoonlijk beginnen met een joint roken terwijl je de diazepam slikt. Dan ben je alvast lekker stoned terwijl je wacht op de diazepam. Eventueel nog wat biertjes erbij wanneer de diazepam is ingewerkt, maar pas hiermee op want teveel alcohol en benzo's kan gevaarlijk worden. Verder gewoon blowen erbij naar wens. Persoonlijk zou ik de alcohol helemaal laten staan, maar dat komt omdat ik geen enorme alcohol fan ben. Uiteraard ben je wauzer als je er ook nog alcohol bij doet.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thx allen voor de info. Vrijdagavond een jointje gerold, film op en 10 mg diazepam genomen. Kwam lekker op na een uurtje. Een half biertje was genoeg voor mij om na de film droomland op te zoeken. Drink namelijk ook heel weinig. Zelden haal ik wat in huis en als er wat binnekomt is dat meestal russisch bier, echt een aanrader.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kan ook een filmpje kijken ofzo :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
bobsacamano zei:
Je kan ook een filmpje kijken ofzo :P
Klik om te vergroten...

?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."