#1
Goed gedaan. Vooral het stukje dat je gewoon om hulp moet vragen als je niet lekker bent. Dat je niet strafbaar bent voor het gebruiken van drugs.
Haardroger zei:Moest ook meteen aan het ADE denken toen ik hem voor het eerst zag.
Goede vooruitgang.
Stiekem vraag ik mij alleen af hoeveel buitenlanders er naar het ADE gaan.
Dit kan toch nooit in verhouding liggen met het aantal Nederlanders?
Als je als buitenlander op "vakantie" gaat om daar bewust drugs te nemen zul je meestal toch wel op de hoogte zijn van wat je neemt? Of ben ik gewoon zo'n miet?
kokosmakroon900 zei:En dit filmpje is natuurlijk niet uitsluitend voor toeristen. Als Nederlander kan je er natuurlijk ook wat van opsteken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."