#1
Downers is nogal een brede categorie. Je hebt benzo's, barbituraten, opiaten, ghb, alcohol en zo kan ik nog wel even doorgaan eigenlijk. Wat zoek je er precies in?
Ragazzo 'd Oro zei:Blokfluit zei:Vind een kleine dosis mxe wel chill![]()
Wat is het effect van mxe dan?
Sorry Ben nog niet helemaal op de hoogte van alles haha
SmartieAndMe zei:http://drugsforum.nl/search.php?keywords=methoxetamine&terms=all&author=&fid%5B%5D=21&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken
Kijk hier eens, alle tripreports waar het woord methoxetamine (MXE dus) in voorkomt.
Niet echt de downer die je zoekt denk ik, maar kan ook heel chill zijn.
Wees dan bang voor dingen die objectief gezien ook echt gevaarlijk zijn. Spinnen ofzo.Ragazzo 'd Oro zei:Dit is inderdaad niet echt wat ik bedoel. Alles wat met het bewustzijn plooit zeg maar, lijkt me nogal eng omdat ik Eigenlijk bang Ben dat ik in t gevoel blijf hangen of iets dergelijks..
Exceptional Insight zei:Wees dan bang voor dingen die objectief gezien ook echt gevaarlijk zijn. Spinnen ofzo.Ragazzo 'd Oro zei:Dit is inderdaad niet echt wat ik bedoel. Alles wat met het bewustzijn plooit zeg maar, lijkt me nogal eng omdat ik Eigenlijk bang Ben dat ik in t gevoel blijf hangen of iets dergelijks..
SmartieAndMe zei:hangt wel enorm van je dosis af. Als je een heel klein beetje neemt zul je een beetje mellow en chill zijn voor een paar uur, maar als je veel neemt snap je 6 uur lang niks meer van de wereld.
Blokfluit zei:Vind een kleine dosis mxe wel chill![]()
Nee, het is een dissociatieve drugsoort.bobsacamano zei:Is dar een downer?Blokfluit zei:Vind een kleine dosis mxe wel chill![]()
SirErick zei:Nee, het is een dissociatieve drugsoort.bobsacamano zei:Is dar een downer?Blokfluit zei:Vind een kleine dosis mxe wel chill![]()
GHB is wel een goede downer om mee te beginnen hoor. Zo lang je niet meer dan 3 tot 5 milliliter neemt en niet herdoseert, kan er weinig verkeerd gaan.Ragazzo 'd Oro zei:Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar iets dat me een chill avondje gaat geven haha.
Benzo's heb ik nog nooit gehad en zou ik wel een keer willen, GHB durf ik voor t eerst nog niet haha.
Tramadol is ook een prima optie. Honderdvijftig milligram ofzo. Het gevoel is niet onwijs overheersend, maar het geeft wel een fijne high. Uitstekende drug als je een dagje niets te doen hebt en heerlijk op de bank wilt liggen. Eventueel kun je later nog bijnemen, maar wees hier wel voorzichtig mee, je zult niet de eerste zijn die een epileptische aanval krijgt door een te hoge dosis. Voor mezelf houd ik een maximum aan van 400-500 milligram per dag.Ragazzo 'd Oro zei:Opiaten is ook een optie. Mijn vriendin heeft namelijk nog een pakje Tramadol liggen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."