#1
Dat kan zeker. Pep en xtc werken op andere receptoren dus je hoeft als je een xtc pauze hebt niet van de pep af te blijven.
Ehm, een flinke bucket kip eten valt niet echt in de categorie goed voor je lichaam zorgen. Een beetje een vette bodem voor je aan de drugs gaat kan vaak geen kwaad, maar nog belangrijker zijn vitamines enzo.spongecola zei:Ik zorg goed voor m'n lichaam! ...Vlak voor gz nog lekker naar kfc geweest en een flinke bukket kip opgegeten.
En ook KFC.... wat voor kip hebben we het dan over :')Psychedelibee zei:Ehm, een flinke bucket kip eten valt niet echt in de categorie goed voor je lichaam zorgen. Een beetje een vette bodem voor je aan de drugs gaat kan vaak geen kwaad, maar nog belangrijker zijn vitamines enzo.spongecola zei:Ik zorg goed voor m'n lichaam! ...Vlak voor gz nog lekker naar kfc geweest en een flinke bukket kip opgegeten.
Ja weet ik ook wel, wilde alleen even zeggen dat een bucket kip helemaal niet zo slecht eten is om te eten voordat je naar een feestje gaat, naar mijn ideePsychedelibee zei:Ik heb ook niet gezegd dat het door de KFC komt, verbaasde me alleen over het feit dat de TS KFC ziet als goed voor je lichaam zorgen.
Ergens heb je opzich wel gelijk hoor dat je best een vette en zoute bodem mag leggen voor een feestje. Echter is het denk ik minstens zo belangrijk om voor aanvang zoveel mogelijk vitamines en andere belangrijke voedingsstoffen naar binnen te werken, aangezien dat ook uitgeput gaat worden.ooscaar zei:Ja weet ik ook wel, wilde alleen even zeggen dat een bucket kip helemaal niet zo slecht eten is om te eten voordat je naar een feestje gaat, naar mijn ideePsychedelibee zei:Ik heb ook niet gezegd dat het door de KFC komt, verbaasde me alleen over het feit dat de TS KFC ziet als goed voor je lichaam zorgen.![]()
Zeker interessant, weet ik helaas het fijne ook niet van. Ik heb wel eens gehoord dat vitamines uit eten beter voor je zijn dan vitamines uit pillen. Maar ik vraag me dan oprecht af of dit graag is wat bomenknuffelaars zeggen of dat dit daadwerkelijk wetenschappelijk onderzocht is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je lichaam het ook maar iets uit maakt of een stof uit eten of een pil komt. Maar wellicht dat het nog iets met de wijze opname te maken zou kunnen hebben ofzo. Kortom, ik weet het eigenlijk ook niet. Wat ik voor drugs gebruik vaak wel doe is de dag ervoor en erna even een vitaminepil naast mijn normale voeding nemen, met het idee dat het vast geen kwaad kan.ooscaar zei:Maar denk ik dan heel simpel als ik gewoon wat vitaminepillen erachteraan gooi (ik snap wel dat gezond eten altijd beter is uiteraard)? Het is toch ook zo dat veel vitamines gewoon een beetje een stapelwerking hebben, en dat het in principe niet zo veel uitmaakt als je er een dagje wat minder van binnenkrijgt? Beetje off-topic, maar vind dit wel interessant![]()
Psychedelibee zei:Ergens heb je opzich wel gelijk hoor dat je best een vette en zoute bodem mag leggen voor een feestje. Echter is het denk ik minstens zo belangrijk om voor aanvang zoveel mogelijk vitamines en andere belangrijke voedingsstoffen naar binnen te werken, aangezien dat ook uitgeput gaat worden.ooscaar zei:Ja weet ik ook wel, wilde alleen even zeggen dat een bucket kip helemaal niet zo slecht eten is om te eten voordat je naar een feestje gaat, naar mijn ideePsychedelibee zei:Ik heb ook niet gezegd dat het door de KFC komt, verbaasde me alleen over het feit dat de TS KFC ziet als goed voor je lichaam zorgen.![]()
Om dan toch nog even inhoudelijk op de start vraag van de TS te reageren, waarschijnklijk is het gewoon overbelasting geweest. De combinatie van pep en MDMA is erg slecht voor je lichaam, beiden hebben een sterke stimulerende werking op je lichaam en putten dus snel je reserves uit. Als je dan ook nog eens lang en wild hebt gedanst kun je makkelijk je spieren overbelasten waardoor je dagen erna kramp hebt. Tevens is de combinatie af te raden vanwege de extra neuro toxische werking.
Je kunt inderdaad wel prima pep gebruiken tussen je MDMA pauzes in. Ze werken allebei op dezelfde receptoren in, maar pep hoofdzakelijk op dopamine en MDMA hoofdzakelijk op serotonine.
Er zijn wel 'iets' van getalletjes beschikbaar van de werking op serotonine, dat zegt alleen niet heel veel over de schadelijkheid op deze delen in de hersenen, dezelfde schadelijkheid als waar bij MDMA de pauze voor geldt.spongecola zei:Mijn ogen zijn dus gevallen op 4-fmp. Ik heb het nog nooit gehad, maar zou het wel een keer willen proberen.
Wat ik al wel weet is dat het op je serotonine werkt, maar niet of het veel of weinig?
Sommige mensen zeggen dat het met één maand wel kan, andere vinden dat ze daarmee een 'onbekend' risico nemen en gaan voor minimaal drie maanden. Voor- en nadelen kun je vast zelf ook wel bedenken.Wat voor rust periode raden jullie aan voor 4-fmp, en wat is zijn volgens jullie die voordelen en nadelen?
Nouja, 4-FMP = 4-fluoraMPetamine dus is in principe pep met een extra atoompje eraan, maar dit staat los van de specifieke schade waar MDMA zijn pauze voor heeft staan.Pep is iets wat ik eerder heb gedaan, staat dit los van xtc/4-fmp?
Zal wel iets te maken hebben met slecht voor je lichaam zorgen(weinig eten, vaker aan de drugs), veel zweten(zoutverlies?) en een niet zo hele gezonde combinatie in je lichaam stoppen. Misschien heb je ook wel gewoon zo lang een spier onbewust aangespannen dat ie vanzelf begon te klagen, net een verrekt spiertje in je nek.Ik heb op groundzero pep gehad, kwartje xtc en wat wiet. Wat is geëindigd met flinke krampen, waardoor ik 2 dagen nauwelijks nog kon lopen. Ik ben er nog steeds niet uit wat het precies heeft veroorzaakt. Heb het sinds dien nog niet weer gehad. Wat voor rust periode zou je normaal met pep moeten hebben?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."