Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPupillen bij 4FMP? t.o.v. XTC?

Pupillen bij 4FMP? t.o.v. XTC?

8 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat Bee hierboven al zegt zal het niet heel veel schelen. Denk er ook over dat je ook bij 4FMP een pauze houd van 2 maanden :)
F
FrqzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik heb het afgelopen jaar vaak XTC gebruikt.
Mijn pupillen worden altijd mega groot van XTC.
Echter ben ik XTC een beetje zat aan het worden en ben van plan de komende tijd 4FMP te gaan gebruiken.
Heb 3 maal eerder 4FMP gebruikt, maar dit was steeds in combinatie met XTC (niet slim, weet ik, ga ik ook niet meer doen :) ), dus uiteraard werden mijn pupillen toen ook huge.
Nu is mijn vraag dus, wat is jullie ervaring met pupillen bij 4FMP ten op zichten van XTC bij normale dosis? (kan zelf caps maken).
IK hoop namelijk erg dat mijn pupillen bij 4FMP only (1 cap voor hele avond, heel misschien een super lichte bijpakken later) een stuk minder groot worden, zodat ik er ook nog een beetje fatsoenlijk uit zie (gaat een mooi meisje mee komend feest :wink: en door XTC verander ik echt in een monster :smilingimp: ).
Hoop dus echt dat het bij 4F minder is, maar weet dit dus niet omdat ik voorheen alleen in combinaties heb gebruikt.
Ervaringen/tips?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook van 4-FA zullen je pupillen behoorlijk groot worden, maar bij mij persoonlijk toch wel ietsjes minder groot als met MDMA. Reken voor de zekerheid maar weer op flinke schijven in ieder geval.

Voordeel van 4-FA is dat je er met een normale dosis in ieder geval niet zo lelijk van wordt als met MDMA. En dan bedoel ik dus niet perse de pupillen, maar je krijgt er geen scheve bek van en ook geen weg rollende ogen en dat soort ongein.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ervaring: trek het je niet aan niemand heeft het door, behalve 'gelijkgezinden'.
Tips: trek het je niet aan, niemand heeft het door.

4-Fluo lijkt meer op speed dan MDMA, de XTC-Smoel zal meevallen, maar als je er geen of weinig ervaring meehebt wordt je misschien iets meer paranoide over je uiterlijk. Misschien helemaal niet, of juist erger...

Zie het stukje tips...
F
FrqzLid
01-01-2024, 00:00
#5
MusicIsLife zei:
Zolang ik de dosis normaal houd heb ik bij 4-fmp absoluut geen last van grote pupillen... Maar ik zal wel een uitzondering zijn dan
Klik om te vergroten...

En bij XTC wel?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zolang ik de dosis normaal houd heb ik bij 4-fmp absoluut geen last van grote pupillen... Maar ik zal wel een uitzondering zijn dan
F
FrqzLid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
Ervaring: trek het je niet aan niemand heeft het door, behalve 'gelijkgezinden'.
Tips: trek het je niet aan, niemand heeft het door.

4-Fluo lijkt meer op speed dan MDMA, de XTC-Smoel zal meevallen, maar als je er geen of weinig ervaring meehebt wordt je misschien iets meer paranoide over je uiterlijk. Misschien helemaal niet, of juist erger...

Zie het stukje tips...
Klik om te vergroten...

Normaal boeit het me ook echt totaal niks, maar bij mij is het altijd heeel extreem, en zoals ik al zei gaat er een leuk meisje mee dit keer :wink:
Maar ik denk wel dat ik er van 4f normaler uit blijf zien t.o.v. X, oogjes een beetje strak is geen probleem, maar zo erg als bij X en idd mijn smoel bij X, zo erg zal het niet zijn denk ik. Ik heb nog een paar foto's van feesten waar ik 4F had gebruikt vóór dat ik de X erbij had gepakt, en daar lijkt het net alsof ik niks gebruikt had zie ik. Kan ook toeval zijn, dat de foto toevallig goed is, maar normaal met X op zie ik er een stuk lelijker uit (ook mond enz. idd). :grin:
V
VIFRXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als het meisje dat meegaat zo leuk is is het misschien een goed idee om niks te nemen? :wink: Just saying, zelf weten natuurlijk. Ik kan uit je verhaal niet opmaken of ze heet weet of niet maar als je niet wil dat ze het weet zou ik sowieso niks nemen.

Mijn pupillen worden eigenlijk niet veel groter van 4fmp, in tegenstelling tot xtc. Ik ga er wel wat strak van kijken, maar dit zul je altijd wel houden bij harddrugs.

Achja jongen, wat je ook neemt je zult het toch wel aan je gezicht zien. Dus zorg in ieder geval dat je rustig aan doet, ook zodat je nog een beetje met het meisje kunt communiceren. Als ik een halfje of een paar puntjes neem ga ik zelfs vlotter en makkelijker in gesprek, dat geldt ook voor leuke meisjes. Maar als je meer gaat nemen zul je die werking niet lang houden :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frqz zei:
MusicIsLife zei:
Zolang ik de dosis normaal houd heb ik bij 4-fmp absoluut geen last van grote pupillen... Maar ik zal wel een uitzondering zijn dan
Klik om te vergroten...

En bij XTC wel?
Klik om te vergroten...

Jep, al is een normale dosis xtc wel echt lang geleden moet ik zeggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."