Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vanncht heb ik een xtc ( pil ) en 4fmp ( capsule ) gecombineerd, de 4f heb ik rond 22:40 genomen en de xtc heb ik rond 23:30 genomen. Goede ervaring, alhoewel ik wel heb gehoord dat het extra schadelijk is maar dat ter zijde. Toen ik thuis aankwam van het feestje ben ik gaan blowen uit de angst dat ik anders niet zou kunnen slapen. Tevergeefs heb ik toch niet geslapen, wel ben ik gaan hallucineren. Deze ervaring op zich zit me niet dwars, maar over 6 uur heb ik kerstdiner met mijn familie. Waarschijnlijk is er niks aan de hallucinaties te doen, maar weten jullie een manier om die grote doppen kleiner te maken? ( als die uberhaupt bestaat ) Bij voorbaat dank"
"Re: Hulp nodig, over een paar uur kerstdiner met grote doppe Bedankt voor de reacties, ik heb het overleefd! Ik probeerde een beetje te kijken alsof ik stoned was, en dit heb ik afgedaan als moe zijn. Snoeischaar zei: In het algemeen geldt ook dat men er niet vanuit gaat dat men drugs heeft gedaan dus letten ze ook niet op iets grotere pupillen ofzo Klik om te vergroten... Normaal gesproken niet nee, maar ik ben al een keer betrapt met enorme doppen nadat mijn telefoon de hele dag was uitgevallen en mijn moeder me ongerust zat op te wachten toen ik thuis kwam van een feestje. Vandaar de paranoia."
"Re: Hulp nodig, over een paar uur kerstdiner met grote doppe SmartieAndMe zei: Misschien de volgende keer iets langer nadenken over je planning? Op zich had je dit natuurlijk keihard kunnen verwachten, als je minder dan 24 uur voor je kerstdiner stimulerende drugs gaat nemen kun je verwachten dat je niet zo fris bent dan (verre van). Klik om te vergroten... Ik weet het, maar ik check niet zo heel vaak hardstylefeesten dus ik wilde hier heel graag naartoe daarom was ik wel bereid om het risico te nemen. Ik heb de drugs in ieder geval zo vroeg mogelijk genomen en niet meer bijgenomen, dat scheelt"
"Als het meisje dat meegaat zo leuk is is het misschien een goed idee om niks te nemen? Just saying, zelf weten natuurlijk. Ik kan uit je verhaal niet opmaken of ze heet weet of niet maar als je niet wil dat ze het weet zou ik sowieso niks nemen. Mijn pupillen worden eigenlijk niet veel groter van 4fmp, in tegenstelling tot xtc. Ik ga er wel wat strak van kijken, maar dit zul je altijd wel houden bij harddrugs. Achja jongen, wat je ook neemt je zult het toch wel aan je gezicht zien. Dus zorg in ieder geval dat je rustig aan doet, ook zodat je nog een beetje met het meisje kunt communiceren. Als ik een halfje of een paar puntjes neem ga ik zelfs vlotter en makkelijker in gesprek, dat geldt ook voor leuke meisjes. Maar als je meer gaat nemen zul je die werking niet lang houden"
"Beste Luna, Je blowt al 20 jaar. Voor jou is dit de normaalste zaak van de wereld. Er is 1 ding wat je je moet realiseren: blowen is geen prioriteit in het leven, echt niet. Als jij alleen verantwoordelijk was voor jezelf was dit een minder groot probleem gegeven, maar je hebt een dochtertje van 6. Wil jij dat je dochtertje opgroeit en jou ziet als een wietverslaafde? En denk je dat je in staat bent om je dochtertje door haar leven heen ( emotioneel ) te steunen als je zo vaak stoned bent? Want besef dat het blowen niet alleen impact op jou heeft als je stoned bent, maar ook als je nuchter bent. En dan is er nog je partner. Hij wil, begrijpelijk, graag dat je stopt. Jij wil liever je verslaving onder controle krijgen, en af en toe nog een jointje kunnen roken. Lieve Luna, ik snap het beeld dat jij hierbij hebt, maar dat is gewoon niet een realistisch beeld. Controle krijgen gaat niet lukken, dan blijft de drang bestaan. Jij bent kennelijk niet in staat om af en toe een jointje te roken, het is of stoppen of volle bak blowen. En dit probleem hebben meer mensen, waaronder ik. Maar jij hebt een verantwoordelijkheid, je dochtertje van 6. Wil je nou echt alles wat je lief is op het spel zetten voor een jointje? Ik weet dat je het niet eens zal zijn met alle punten die ik heb genoemd. Je zult proberen om voor jezelf het gebruik te verdedigen, maar besef dat dit de verslaving is. Besef dat zodra jij een tijdje clean bent je ogen geopend zullen zijn. Je zult eindelijk inzien waar je de afgelopen 20 jaar nou echt mee bezig bent geweest. Wat je op het spel hebt gezet. Luna, alle problemen die je beschrijft kunnen worden opgelost, de oplossing is stoppen. En schaam je niet om hulp te zoeken! Je zegt dat je online hulp krijgt? Ik kan hier niet echt een duidelijk beeld bij schetsen, maar als het je echt niet lukt om clean te worden zul je een ander soort hulp moeten zoeken. BIj een kliniek bijvoorbeeld. Ik hoop écht dat je hier iets mee doet. Voor jou, je partner maar vooral voor je dochtertje. Succes Luna!"