Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4fa + xtc combinatie (moment van bijpakken)

4fa + xtc combinatie (moment van bijpakken)

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je weet dat het heel schadelijk is en toch wil je het gaan doen. Slim! :confused:
J
JojoBoyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaa ik wil het gewoon een keer gaan proberen. Kijken hoe het is :)
Maar ik kijk er zeker mee uit
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
JojoBoy zei:
Kan iemand mij nnamelijk vertellen wat het beste moment is om xtc bij te nemen na 4f?
Klik om te vergroten...
Drie maanden later.
J
JojoBoyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha jaa dat bedoel ik helaas alleen niet :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
JojoBoy zei:
Hahaha jaa dat bedoel ik helaas alleen niet :wink:
Klik om te vergroten...
Weet ik. Daarom doe je het gewoon zo. Zoals jij het wilt voegt het weinig toe en je gaat er harder van naar de kloten.
J
JojoBoyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou ja van sommige mensen heb ik gehoord het harder inslaat door de 4f, maar van anderen hoor ik inderdaad weer dat het niks toevoegt. Misschien dat dit persoonsgebonden is en daarom wil ik het gewoon een keer geprobeerd hebben. Vandaar dus mijn vraag, omdat ik die ene keer dat ik het wil doen, er dan wel het meeste van wil maken. Iemand?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
JojoBoy zei:
Nou ja van sommige mensen heb ik gehoord het harder inslaat door de 4f, maar van anderen hoor ik inderdaad weer dat het niks toevoegt. Misschien dat dit persoonsgebonden is en daarom wil ik het gewoon een keer geprobeerd hebben. Vandaar dus mijn vraag, omdat ik die ene keer dat ik het wil doen, er dan wel het meeste van wil maken. Iemand?
Klik om te vergroten...

Als het persoonsgebonden is kunnen we je ook niet helpen.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#8
JojoBoy zei:
Misschien dat dit persoonsgebonden is
Klik om te vergroten...

Wetenschappelijk bewezen feiten zijn niet persoonsgebonden. Roekeloosheid en koppigheid wel :wave:
J
JojoBoyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahaha nee maar je kan wel zeggen wat het beste werkt voor jou zelf, want dan kan ik daar een beetje naar kijken. Als iedereen hier bijv zegt dat het beste is om op de piek van 4f bij te nemen, dan is dat ook hetgene wat ik ga proberen dan.
J
JojoBoyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hahahahaha true, maar als ik door koppig te zijn wel een mooie ervaring kan beleven, ook al is dat waarschijnlijk maar eenmalig, dat vind ik dat best :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het beste is om het lekker niet te doen. De perfecte tijd ertussen is zoals Exceptional Insight 3 maanden.
J
JojoBoyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iemand die er wel ervaring mee heeft en ie wil delen? Want dat het niet slim is om te doen weet ik nu wel. Ik ben alleen best koppig en hou van nieuwe ervaringen :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat mensen hier (heel verstandig) je geen advies gaan geven over foute en slechte combi's en domme acties. Dus als je het ondanks alle goedbedoelde adviezen toch gaat doen, zal je zelf moeten uitvinden hoe je het gaat doen. Of die vriendjes vragen waar je over spreekt. Die weten het want die hebben het al gedaan volgens jou. Eigenwijs!
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kom op guys!
Iedereen heeft toch wel eens iets gedaan waarvan ze van te voren wisten dat het slecht was, maar toch gedaan hebben?
Dan maar beter geïnformeerd naar de kloten toch?
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het 1x gedaan op het eind van de 4fmp. Ik vond het heerlijk. Nog net even het heerlijke wauwse gevoel van x krijgen die de 4fmp net niet haalt :sunglasses:
Heb de dagen erna geen extra dip ofzo gehad. Eigenlijk heb ik nooit echt een dip, maar dat zal persoonsgebonden zijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kessie zei:
Kom op guys!
Iedereen heeft toch wel eens iets gedaan waarvan ze van te voren wisten dat het slecht was, maar toch gedaan hebben?
Klik om te vergroten...
En daarom is het toch logisch dat ze het vervolgens anderen afraden?

Kessie zei:
Dan maar beter geïnformeerd naar de kloten toch?
Klik om te vergroten...
Dat is dus nog dommer.
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klopt! Helemaal mee eens! Maar ja.......

Als je het een keer gedaan hebt, hoe slecht ook, waarom dan niet meededelen. Hij wil het toch een x proberen. En weet dat het slecht is.
E
EKSTASIELid
01-01-2024, 00:00
#18
Naar mijn ervaring ongeveer 3 uur na inname aan de kwartjes, top avond.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heroïne met methamfetamine schijnt ook wel een succes te zijn.
J
JojoBoyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kessie zei:
Ik heb het 1x gedaan op het eind van de 4fmp. Ik vond het heerlijk. Nog net even het heerlijke wauwse gevoel van x krijgen die de 4fmp net niet haalt :sunglasses:
Heb de dagen erna geen extra dip ofzo gehad. Eigenlijk heb ik nooit echt een dip, maar dat zal persoonsgebonden zijn.
Klik om te vergroten...
Kessie zei:
Kom op guys!
Iedereen heeft toch wel eens iets gedaan waarvan ze van te voren wisten dat het slecht was, maar toch gedaan hebben?
Dan maar beter geïnformeerd naar de kloten toch?
Klik om te vergroten...

Thanks man! Op zo'n antwoord zat ik te wachten hahaha. En je bedoelt als de 4f al is afgelopen of als ie nog wel werkt maar aan het afbouwen is?

EKSTASIE zei:
Naar mijn ervaring ongeveer 3 uur na inname aan de kwartjes, top avond.
Klik om te vergroten...

Okee dat is dus neem ik aan wanneer je niet meer op de top van de 4fa zit , maar deze al wat is gaan afbouwen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."