Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kessie zei: Ik heb het 1x gedaan op het eind van de 4fmp. Ik vond het heerlijk. Nog net even het heerlijke wauwse gevoel van x krijgen die de 4fmp net niet haalt Heb de dagen erna geen extra dip ofzo gehad. Eigenlijk heb ik nooit echt een dip, maar dat zal persoonsgebonden zijn. Klik om te vergroten... Kessie zei: Kom op guys! Iedereen heeft toch wel eens iets gedaan waarvan ze van te voren wisten dat het slecht was, maar toch gedaan hebben? Dan maar beter geïnformeerd naar de kloten toch? Klik om te vergroten... Thanks man! Op zo'n antwoord zat ik te wachten hahaha. En je bedoelt als de 4f al is afgelopen of als ie nog wel werkt maar aan het afbouwen is? EKSTASIE zei: Naar mijn ervaring ongeveer 3 uur na inname aan de kwartjes, top avond. Klik om te vergroten... Okee dat is dus neem ik aan wanneer je niet meer op de top van de 4fa zit , maar deze al wat is gaan afbouwen?"
"Ik heb deze combi nu een paar keer gedaan en ik moet zeggen dat ik hem echt geweldig vind. Ik heb hem in beide volgorden geprobeerd, dus zowel 2c-b na 4f als andersom, en ik vind het veel fijner om te beginnen met 2c-b en bij te pakken met 4fa. Dit omdat je zo begint met een beetje lekker spacen en daar vervolgens met de 4fa een klap energie, euforie en blijheid bovenop komt, terwijl de visuals van 2cb nog wel aanwezig blijven. Daarbij raad ik aan om vooraf misschien een beetje te drinken (denk aan een paar biertjes) en eventueel wat hasj. Vervolgens op het feest rond de 12 mg 2c-b te nemen en deze lekker te laten opkomen. En dan een uur na het opkomen van de 2cb zo'n 180 mg 4fa bij te nemen. Ik heb hiier een geweldige avond op beleefd. :woeh:"
"Hey allemaal, Ik heb een vraagje waar ik de hele site al voor heb doorgekeken, maar nog geen goed antwoord op heb weten te vinden. Dit gaat over de combinatie van 4fa met xtc. Ik heb wel veel kunnen vinden over die combinatie hier, onder andere dat ie erg schadelijk is, maar ik heb er een andere vraag over. Kan iemand mij nnamelijk vertellen wat het beste moment is om xtc bij te nemen na 4f? Doe je dat het beste op de piek van 4f, tijdens de comedown van 4f of zelfs wanneer de 4fa al helemaal is uitgewerkt? En wat zijn dan de verschillen in het effect bij de verschillende momenten van dit bijnemen? In ieder geval heel erg bedankt alvast!"
"Jaa ik wil het gewoon een keer gaan proberen. Kijken hoe het is Maar ik kijk er zeker mee uit"
"Hahaha jaa dat bedoel ik helaas alleen niet"
"Nou ja van sommige mensen heb ik gehoord het harder inslaat door de 4f, maar van anderen hoor ik inderdaad weer dat het niks toevoegt. Misschien dat dit persoonsgebonden is en daarom wil ik het gewoon een keer geprobeerd hebben. Vandaar dus mijn vraag, omdat ik die ene keer dat ik het wil doen, er dan wel het meeste van wil maken. Iemand?"
"Heyyy, Even een vraagje. Iemand hier bekend met de combinatie van ghb en 2cb? Ik kan er erg weinig over vinden namelijk maar het lijkt me wel vet. Kan ik dan beter eerst ghb doen en daarna 2cb of andersom? En in welke hoeveelheden? Ik ben in iedere geval 1.92 meter lang en 80 kilo, heb een normale tolerabtie voor de meeste drugs en heb met deze beide soorten al wel enige ervaring. Thanks iig!"
"Okee thanks voor de reactie. Ik wil het alleen op een feestje gaan doen en dan lijkt 33 mg mij wel heel veel. Ik zat meer te denken aan 15 mg wat ik altijd doe als ik het op feesten gebruik. Heb je ook tips voor de hoeveelheid op feesten"
"Hahaha nee maar je kan wel zeggen wat het beste werkt voor jou zelf, want dan kan ik daar een beetje naar kijken. Als iedereen hier bijv zegt dat het beste is om op de piek van 4f bij te nemen, dan is dat ook hetgene wat ik ga proberen dan."
"Bobsacamano zei: Ik vind 33mg 2C-B behoorlijk best een flinke dosering om te adviseren. Al is dat afhankelijk van hoe vaak je al 2C-B hebt gedaan en dat geld ook voor GHB. Ik heb die combinatie nooit gedaan maar kan me voorstellen dat het best chill is. Net als Exceptional Insight zou ik de G doen in de comedown van de 2C-B Zou je meer info kunnen geven over wat je al gedaan hebt met deze twee stoffen. Klik om te vergroten... Ik heb 2 keer thuis getript op 2cb met beide keren zo'n 30 mg. Dat vond ik erg vet, maar ik had daarmee niet op een feest willen staan. Snapte r namelijk niet heel veel meer van hahaha. En verder ongeveer 5 keer op feesten gedaan met steeds tussen de 12 en 15 mg, en elke keer met wel wat drank op. Dat vond ik voor feesten de goeie hoeveelheid. Ghb heb ik nu twee keer gebruikt. begonnen met 5ml en daarna steeds 2 uur gewacht tot ik ik 3 ml bijnam. Dit bijnemen heb ik in beide gevallen niet vaker dan twee keer gedaan. Dit zijn mijn ervaringej met beide middelen. Nu leek het mij dus wel gaaf om ze te combineren. Ik denk dat het inderdaad het best is om de g tijdens de comedown te nemen. Thanks!"