Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest waanzinnige gebeurtenissen tijdens trippen

Meest waanzinnige gebeurtenissen tijdens trippen

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
anonymous0172Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Woah, wat een ervaringen! Klinkt erg vet! :openmouth:
a
anonymous0172Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal!

Vooreerst een kleine introductie. Ik ben 19 jaar en sinds een jaar ervaring met drugs. Gebruik ongeveer één keer per maand en probeer elke keer wat anders of een andere combinatie om het interessant te houden ^^

Tripreport
Tot vorige maand heb ik een half jaar geen LSD meer gebruikt, dus mijn tolerantie was ondertussen nihiel. Samen met een vriend hadden we besloten 250µg te nemen. Het hoogst wat ik ervoor had genomen was 200µg.

Wij hadden ons comfortabel neergeplant en na een half uur merkte we dat de LSD subtiel begon te werken. We besloten om een film op te zetten en het nieuwe album van Moderat.

(De film ging over de dagelijkse bezigheden van mensen over de wereld en natuur, het was een film/documentaire gemaakt in de jaren 70/80/90 en weet niet meer hoe hij heet, iemand van hier?)

Na ongeveer een uur begon de LSD flink te werken, de mindfuck was extreem en kon nog moeilijk communiceren, film kijken was waanzinnig, zeker met trippy muziek op het achtergrond.

Er waren twee delen van de film. Na deze beide te hebben gezien besloten we de eerste weer te kijken, omdat we niks anders voorbereid hadden. Net toen de film begon, begonnen de hallucinaties. Ik zag de hele avond vanaf het begin van de eerste film heel snel voor me, hierna zag en hoorde ik dat ik dit deel van mijn leven had afgesloten, alsof deze trip een hoofdstuk was in mijn leven. Ik zag een soort van leaderboard voor me over de vorige trips in mijn leven alsof ik een prijs had gewonnen.

Wie?
Wie heeft er nog meer een onvergetelijk moment gehad in zijn trip of iets anders waanzinnigs?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk topic! Wil al langer zo'n topic openen, maar vergeet het eigenlijk altijd. Ik heb teveel onvergetelijke momenten tijdens het trippen gehad om hier op te noemen, maar heb wel een soort van top 5.

Ego dood op LSD Tijdens het inslaan van de piek tijdens een van mijn eerste LSD trips kreeg ik een totale ego oplossing (dood). De wereld om mij heen verdween langzaam net zoals mijn eigen identiteit die als een soort van ui laag voor laag gepeld werd tot het punt waarop "ik" niet meer bestond en mijn bewustzijn volledig opgegaan was in het universum. Ik was het universum en het universum was mij, voor zover dat te begrijpen valt. Ik was ook het volledige universum, tijd en ruimte bestond niet meer. Alles wat ooit geweest is, er nu is en er ooit zal zijn was ik op dat moment. Puur bewustzijn, wat een onbeschrijfelijk gevoel van onvoorwaardelijke liefde bevatte. De zogenaamde liefde van MDMA was er niks bij, dit ging vele malen dieper.

DMT breakthrough Tijdens een breakthrough op DMT kwam ik een andere dimensie terecht, hier werd ik aan de hand genomen door een vrouwelijke entiteit die mij via visuals (onmogelijke geometrie, werelden, etc) een stort vloed aan informatie liet zijn. Het was alsof ik jaren van informatie voorgeschoteld kreeg in wat uiteindelijk slechts enkele minuten bleek te zijn. Helaas heb ik bijzonder weinig van die informatie kunnen meebrengen uit die ervaring, maar desalniettemin heeft het een enorme indruk op mij achter gelaten.

Out of body experience op truffels Op een extreem hoge dosis truffels ben ik tijdens de piek met mijn geest uit mijn lichaam getreden. Mijn geest zweefde door de kamer terwijl mijn lichaam verstijfd op bed lag. Het bizarre aan dit verhaal is dat twee vrienden waarmee ik tripte exact hetzelfde hebben meegemaakt, nog meer bizar is het feit dat we elkaars geesten al zwevend door de kamer af en toe tegen kwamen. Op het moment dat we elkaar tegen kwamen was er een soort blik van he jij ook hier en dan ging ieder weer zijn eigen weg.

K-Hole Dit was helaas een hele korte ervaring aangezien ik teveel ketamine op had en vrijwel direct out ging toen ik in de k-hole terecht kwam, maar ik kan me gelukkig nog wel herinneren hoe ik er in geschoten werd. Op het moment dat de ketamine insloeg zag ik in sneltrein vaart mijn kamer kleiner en kleiner worden, het veranderde in een soort tunnel. Vervolgens werd ik op brute wijze vanuit mijn hoofd uit mijn lichaam getrokken en de ruimte in geschoten. Ik kon nog net zien hoe ik voorbij de aarde schoot en in de ruimte terecht kwam om vervolgens out te gaan en 45 minuten later wakker te worden op de bank.

Leven in een poppenkast op Salvia Tijdens mijn eerste Salvia trip was ik samen met twee vrienden en we zouden telkens omstebeurt roken en dan zouden de anderen toekijken. De persoon die rookte zou lekker op de bank zitten en de anderen zouden in een stoel er recht tegenover zitten. Terwijl de Salvia in begon te werken voelde ik mij extreem klein worden, die vrienden van mij echter niet. Hierdoor leek het net of ik in een poppenkast zat en zij mij aan het bekijken waren. Ik schijn 5 minuten lang schaterlachend op de bank te hebben gelegen en af toe iets uitkramen als "Maar dit kan toch helemaal niet".
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waren je films niet toevallig Samsara en Baraka?

Ik heb tijdens een minder leuke ervaring overal mijn eigen gezicht in gezien en zag ik gezichten van medetrippers perfect symmetrisch (best wel lelijk en eng).
Een leuker voorbeeld: Huilen van geluk :) Ik was niet per se heel blij ofzo maar besefte me opeens hoe goed ik het had, en hoe mooi de wereld in elkaar stak, hoe veel ons als mensen zomaar wordt aangereikt.
a
anonymous0172Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Baraka, dat was hem! bedankt! :grin:
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#6
De eerste keer dat ik paddo's deed was in een groot natuurgebied.
Toen ze reeds goed begonnen te werken zaten we aan een grote vijver in het natuurgebied wat te dromen. Opeens leek het of er aan de overkant van de vijver (zeker 100m) verder een boom omviel.
Natuurlijk dacht ik dat dit met hallucinaties etc te maken had, ik was ook nogal onervaren op vlak van psychedelica. Maar toen we verder aan het trippen waren en wat aan het wandelen waren, kwamen we dus ook aan de overkant van die vijver terecht, waar effectief een hele grote boom omgevallen was :) . Dit was een ervaring die ik nog steeds goed onthouden heb omdat het ons zo in verwarring bracht :).
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na 2 uur lang trippen achter de dijk op Texel met uitzicht over een vogelbroedgebied en de zee (we hebben werkelijk over het asfalt gerold van het lachen en van het uitzicht genoten en ons al die tijd aan één kant van de dijk vermaakt) kwamen we tot de gedachte dat er misschien ook iets aan de andere kant van de dijk te zien was. Op dit moment was de zonsondergang bezig. Toen we over de dijk klommen, zagen we ongeveer dit:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
:hearteyes:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#9
De meest recente voor mij was met een aardig hoge dosis 2cb(startdosis van 48-60 mg, rekeninghoudend met spreiding van de pillen) en wat lachgas.

Was zo diep aan het nadenken over alles om me heen, mijn leven, mijn vrienden, etcetera, dat ik me over alles echt heel bewust was. Ik was een puntje in het allesomvattende, in een bepaalde dimensie van tijd, het nu. En op de een of andere manier kon ik voelen hoe de keuzes die ik rond deze tijd moest maken mij leven zou beïnvloeden. Ook als je deze keuzes ging nuanceren werd de uitkomst ook genuanceerder. Alles leek wel met elkaar verbonden en alles had invloed op elkaar. Dit was best overweldigend, het enige wat in me op kwam toen en wat ik kon uitbrengen was: "Ja, ik snap het!" En dat gevoel van "alles snappen" is echt onbeschrijfelijk. Elke keer als ik weer 2cb neem wil ik dat gevoel terug, maar ben denk ik dr te erg op gefixeerd dat ik het niet meer ga krijgen, of nouja, niet zolang ik er nog zo erg mee bezig ben.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je dat soort ervaringen zoekt bennie, kun je misschien beter andere psychedelica gebruiken? Dan hoef je ook niet zo super hoog te doseren. Met lsd bijvoorbeeld is het elke keer wel raak wat betreft alles "snappen".
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Als je dat soort ervaringen zoekt bennie, kun je misschien beter andere psychedelica gebruiken? Dan hoef je ook niet zo super hoog te doseren. Met lsd bijvoorbeeld is het elke keer wel raak wat betreft alles "snappen".
Klik om te vergroten...
Andere psychedelica geven dit soort ervaringen wel sneller inderdaad, maar een garantie is het nooit eigenlijk.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Als je dat soort ervaringen zoekt bennie, kun je misschien beter andere psychedelica gebruiken? Dan hoef je ook niet zo super hoog te doseren. Met lsd bijvoorbeeld is het elke keer wel raak wat betreft alles "snappen".
Klik om te vergroten...
Hehe nou ja, ik heb het ook wel eens meegemaakt met LSD, maar vaker nog heb ik met LSD meegemaakt dat ik er werkelijk helemaal niets meer van snap :tearsofjoy:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een garantie niet nee, maar als je voornamelijk dat gevoel van alles begrijpen zoekt, dan is 2c-b denk ik niet de beste keuze. :wink:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Als je dat soort ervaringen zoekt bennie, kun je misschien beter andere psychedelica gebruiken? Dan hoef je ook niet zo super hoog te doseren. Met lsd bijvoorbeeld is het elke keer wel raak wat betreft alles "snappen".
Klik om te vergroten...

Ja 1P-LSD word mn volgende trip over een paar weekjes, ben zeer benieuwd.

Met truffels heb ik dit ook nog nooit ervaren, maar heb ook nooit meer dan 22.5 gram gegeten (dragon psycolobine ofzo, scheen een van de sterkere te zijn).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."