deGVR zei:
en ga nu niet risico"s opnoemen voor deze combi. want elke drugs is slecht dus daar heb ik niks aan
iemand ervaring of tips laat het maar weten
Dus je wilt dat we je gaan zeggen wat je wel moet doen, maar vervolgens mogen we niet zeggen waarom je het juist niet moet doen. Beetje scheef. Discussieplekken zoals dit forum zijn juist voor het belichten van alle voor- & nadelen. Dat jij simpelweg niet wil luisteren naar het feit dat het algemeen bekend is dat deze combo slecht voor je hersenen en je dit niet nu, maar pas over 20 jaar zal kunnen merken, betekent niet dat dit er niet is.
Als je scherp wilt blijven om op je vrienden te letten, kan je ook gewoon een paar energy drinken mits je geen cafeïne tolerantie hebt (anders werkt dit ook niet), is een stuk beter. Of je neemt eerst helemaal niks, en neemt dan op de tijden die je nu hebt gepland de XTC.
Ik weet niet hoe sterk jouw 4-FA pil is (weet je dat zelf überhaupt?), maar zelfs bij een halfje van een 200mg pil voel je nog niet de euforische rush. Je hebt dan wel het speedy effect, maar goed, dan kan je ook gewoon energy drinken, blijf je ook wel wakker van.
Het hele punt van advies vragen is dat je te horen krijgt waarom je het
wel en waarom je het
niet zou moeten doen. Als jij niet wil horen waarom je het niet moet doen, moet je ook niet om tips vragen. Natuurlijk zal je altijd wel weer mensen vinden wiens toekomst hun ook geen reet uitmaakt en je precies kunnen zeggen hoe of wat bij deze combi, maar wat is dan het nut van registreren op een forum met veel ervaringsdeskundigen en mensen die mogelijke risico's weten waar 80% van de drugsgebruikers nog nooit van hebben gehoord, als je dit toch negeert?
Mocht je tot hier zijn gekomen met lezen en nog steeds denken, fuck de hersens, ik doe het toch: een halve 4-fa pil doet niks behalve het effect geven van een paar energy drinks. Laat je 4-FA pil testen (als het een bekende pil is bij het testcentrum, krijg je hem gewoon terug
![:)]()
) en kijk hoeveel je nodig hebt voor een dosis van 150mg. Na 45 minuten is het effect vaak nog geeneens volledig ingeslagen, noch dat je in de buurt van de piek zit. Neem anderhalf uur na inname een dosis van 75mg-100mg, let er wel op dat er een kans is dat je hierdoor al vrij strak kan staan. Ook is er al een (groot) deel van de beschikbare serotonine verbruikt, het bijnemen met XTC zal er alleen voor zorgen dat je je hersenen later bij een Chinees restaurant als gerecht kan terugvinden, en je zal vrij waus zijn. Ik weet niet de begin/eindtijd van je feest dus ik weet ook niet wat goeie tijdstippen voor inname zijn, maar mocht je nog wat bijnemen, dan zou ik dat anderhalf à 2 uur na de laatste keer bijnemen doen.
Als je er meer info over wilt, er zijn al meerdere topics in de 'Research Chemicals' en 'XTC' subfora, daar kan je er nog meer over lezen.