Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb zelf zachte lensen en heb al genoeg gebruikt om je te kunnen vertellen dat er geen enkele drugs is die problemen geeft bij het dragen van lenzen alleen als je ze dus te lang in hebt dan worden ze wat droogjes"
"geslacht: man lengte: boven de 2 meter gewicht: ongeveer 90 kg leeftijd: 19 heb gebruikt: wiet ,hasj ,cocaine ,speed ,xtc , mdma ,4-FMP ,2-CB ,truffels lid geworden op: 10 sept 2016 hallo beste medemensen ik heb even een vraag ,ik heb binnenkort naja november een feestje geplant staan en zit te overwegen of ik 4-FMP wil gaan combineren met xtc. mijn plan is als volgt ik heb de 4-f in pilvorm en neem een halfuur voor het feest begint een halfje drie kwartier later nog een halfje of 3 kwart ligt er aan hoe ze vallen... 2 a 3 uur na het eerste halfje wil ik het zelfde gaan doen met de xtc de logica hierachter is dat ik de eerste uur wel lekker hard wil gaan maar niet helemaal waus zodat ik nog een beetje helder ben in het begin en mijn vrienden die wel meteen aan de x gaan een beetje in de gaten kan houden omdat ik wat meer ervaring heb. als het allemaal goed gaat wil ik dus ook overgaan op de xtc zodat ik ook lekker wazig kan zijn. ik heb verschillende verhalen gehoord en gelezen maar ga het toch nog even hier vragen. waar moet ik nog meer opletten? is het verstandig om alcohol te drinken of te blowen tijdens het feest? moet ik langer wachten voor ik de x neem? en ga nu niet risico"s opnoemen voor deze combi. want elke drugs is slecht dus daar heb ik niks aan iemand ervaring of tips laat het maar weten"