#1
De standaard dingen die hierboven al genoemd zijn. Is wel genoeg toch?
Jonko roken, met jou energie andere verzorgen (kopje thee, dekentjes pakken etc) douche, keta, 2-cb. Vooral in de zon zitten en mezelf weer helemaal opladen.
Van keta wordt je ontzettend vaag, wat een aangename afwisseling van de scherpte van pep kan zijn. Daarbij voel je je lichaam veel minder, waardoor het onrustige gevoel in je lichaam van pep ook minder wordt.In mijn omgeving zie ik steeds vaker mensen keta gebruiken op afters (of het valt me nu pas op, dat kan ook). Waarom is dit eigenlijk? Met name na pep zie ik dit vaak. Als ik ernaar vraag word me gezegd dat het de pep "countert" en je er rustig van wordt. Het is niet dat ik die personen niet vertrouw maar ik loop al ff met de vraag rond en zou wel graag weten waarom het zo populair is op afters.
Dus als iemand me dat kort kan uitleggen, ontzettend bedankt alvast!
Deze post is extra leuk met je avatar er zo naast. Dat beeld had ik er ook precies van! :PJonko roken, met jou energie andere verzorgen (kopje thee, dekentjes pakken etc) douche, keta, 2-cb. Vooral in de zon zitten en mezelf weer helemaal opladen.
Goede muziek draaien was je vergeten.
haha godver, de belangrijkste van allemaal.
Ik vind klussen en op avontuur gaan ook altijd mooi op afters, het mooie weer komt er weer aan dus![]()
SEKS!mile: Haha met een chille comedown is seks altijd lekker!
Jonko roken, met jou energie andere verzorgen (kopje thee, dekentjes pakken etc) douche, keta, 2-cb. Vooral in de zon zitten en mezelf weer helemaal opladen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."