Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfter

After

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De standaard dingen die hierboven al genoemd zijn. Is wel genoeg toch?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kaarten inderdaad!
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#3
oortjes zei:
Jonko roken, met jou energie andere verzorgen (kopje thee, dekentjes pakken etc) douche, keta, 2-cb. Vooral in de zon zitten en mezelf weer helemaal opladen.
Klik om te vergroten...

In mijn omgeving zie ik steeds vaker mensen keta gebruiken op afters (of het valt me nu pas op, dat kan ook). Waarom is dit eigenlijk? Met name na pep zie ik dit vaak. Als ik ernaar vraag word me gezegd dat het de pep "countert" en je er rustig van wordt. Het is niet dat ik die personen niet vertrouw maar ik loop al ff met de vraag rond en zou wel graag weten waarom het zo populair is op afters.

Dus als iemand me dat kort kan uitleggen, ontzettend bedankt alvast!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Skirre zei:
In mijn omgeving zie ik steeds vaker mensen keta gebruiken op afters (of het valt me nu pas op, dat kan ook). Waarom is dit eigenlijk? Met name na pep zie ik dit vaak. Als ik ernaar vraag word me gezegd dat het de pep "countert" en je er rustig van wordt. Het is niet dat ik die personen niet vertrouw maar ik loop al ff met de vraag rond en zou wel graag weten waarom het zo populair is op afters.

Dus als iemand me dat kort kan uitleggen, ontzettend bedankt alvast!
Klik om te vergroten...
Van keta wordt je ontzettend vaag, wat een aangename afwisseling van de scherpte van pep kan zijn. Daarbij voel je je lichaam veel minder, waardoor het onrustige gevoel in je lichaam van pep ook minder wordt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
oortjes zei:
Jonko roken, met jou energie andere verzorgen (kopje thee, dekentjes pakken etc) douche, keta, 2-cb. Vooral in de zon zitten en mezelf weer helemaal opladen.
Klik om te vergroten...
Deze post is extra leuk met je avatar er zo naast. Dat beeld had ik er ook precies van! :P
W
WappiegappieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha ja zo ziet een gemiddelde after er bij mij ook uit. Goede muziek draaien was je vergeten. Dus ben even opzoek naar iets nieuws:grinning:
W
WappiegappieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goedemiddag allen,

Over ongeveer een week is het weer Koningsdag. Bij mij gaat het een flink feestje worden inclusief after. Wat doen jullie het liefst bij de after en misschien tips wat ik absoluut moet doen tijdens de after.

Let me know!

Thanks,
Wappiegappie:handfist:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Liggen, blowen, tv kijken, kaarten, nog meer drugs gebruiken, slap ouwehoeren.

Dat is zo'n beetje elke after hier :grin:
s
somangoLid
01-01-2024, 00:00
#9
SEKS! :) Haha met een chille comedown is seks altijd lekker!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wappiegappie zei:
Goede muziek draaien was je vergeten.
Klik om te vergroten...

haha godver, de belangrijkste van allemaal.

Ik vind klussen en op avontuur gaan ook altijd mooi op afters, het mooie weer komt er weer aan dus :wink:
W
WappiegappieLid
01-01-2024, 00:00
#11
SkittlesAndMe zei:
haha godver, de belangrijkste van allemaal.

Ik vind klussen en op avontuur gaan ook altijd mooi op afters, het mooie weer komt er weer aan dus :wink:
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, dingen knutselen is ook echt een goeie!
W
WappiegappieLid
01-01-2024, 00:00
#12
somango zei:
SEKS! :confused:mile: Haha met een chille comedown is seks altijd lekker!
Klik om te vergroten...

Beetje lastig als er nog 10 andere mensen bij zijn Hahaha
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jonko roken, met jou energie andere verzorgen (kopje thee, dekentjes pakken etc) douche, keta, 2-cb. Vooral in de zon zitten en mezelf weer helemaal opladen.
W
WappiegappieLid
01-01-2024, 00:00
#14
oortjes zei:
Jonko roken, met jou energie andere verzorgen (kopje thee, dekentjes pakken etc) douche, keta, 2-cb. Vooral in de zon zitten en mezelf weer helemaal opladen.
Klik om te vergroten...

Ja dat zijn inderdaad ook de redelijk standaard dingen, wel de hele goede hahah:handok:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."