Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oké, fair enough. Maar ik heb natuurlijk ook wel eens momenten gehad dat ik een flinke tijd niks op heb (zeker meer dan drie maanden) en ook dan had ik hetzelfde verhaal. Zou dat dan komen dat ik te veel neem?"
"Ik ben het daar ook wel een beetje mee eens moet ik eerlijk zeggen. Ik snap de bezorgdheid en zn advies is altijd welkom. Maar ik eet idd heel gezond, Heb een goed ritme en sport veel. Ik denk namelijk dat het advies wat hij eerst gaf over te veel in 1 keer nemen, meer op mij aansluit."
"En nee, ik slik geen medicatie dat het enigszins zou kunnen beïnvloeden."
"Nooit van gehoord dus nee hahah"
"Maar moet ik heel eerlijk zijn (niet om mezelf goed te praten of jou tegen te spreken) 1 keer per maand kom ik eigenlijk niet aan. Ik bedoel, laatste keer was eind januari, de eerst volgende keer wordt Koningsdag. Daarvoor was het in oktober voor het laatst. Maar in de zomer is het inderdaad een stukje vaker. Maar dat compenseert weer met de winter. Dus ja, moet ik toch zeggen dat die 3 maanden regel toch wel goed gaat."
"Nope, ook geen antidepressiva."
"Dunnetjess33 zei: Nou zo werkt drugs niet. Als je het winters weinig doet is het geen compensatie voor de zomers dat je het teveel doet. Wat je zomers eventueel "verneukt" hebt, blijft verneukt. Ongeacht of je stopt en het nooit meer zal nemen. Klik om te vergroten... Man man man vind je niet dat het een beetje overdreven is? dronken zijn is ook schadelijk voor je, kunnen we dan maar 1 keer in de 3 maanden dronken zijn? Die regel is een voorzorgsmaatregel zodat mensen niet te gek gaan doen. Maar als je je even grenzen kent is dat het beste om aan te houden. Zo lang je maar niet over je eigen grenzen heen gaat. Ik ken genoeg mensen die idd veel vaker gebruiken en ook nog veel meer en die gaan wel altijd lekker. Als ik even zelf beredeneer: ja ik heb natuurlijk ook avondjes gehad dat ik wel ontzettend lekker ging en alle typische xtc gevoelens had. En als ik dan nadenk over mn hoeveelheid, ja dat was af en toe een klein likje mdma. Geen grote hoeveelheden. Dus aan je "less is more" advies heb ik veel meer en die ga ik ook zeker meenemen. Thanks daar voor!"
"Zo? Gaat het? Dat is jouw interpretatie he Zoals ik al eerder heb gezegd. Die voorzichtigheid hoef je me niet over te brengen. Je advies neem ik mee en daar heb ik al bedankt voor gezegd. En als je snel op je teentjes getrapt bent moet je niet op een forum gaan zitten mazzel"
"Goedenavond allen, Even een vraagje. Ik heb nu al redelijk wat ervaring betreft xtc (5 jaar) nu merk ik dat ik de laatste paar keren lang niet meer hetzelfde ervaar als andere keren. Normaal had ik een groot samenhorigheid gevoel, zin om te praten en dingen te ondernemen. Nu, ongeacht hoeveel ik neem, word ik lui, ben ik stil en heb ik zeker niet meer de samenhorigheid als anders. Hebben jullie tips of weten jullie hoe dit komt en of ik ervoor kan zorgen dat ik weer lekker ga zoals ik eerst ging. Even voor de duidelijkheid: nee ik doe het niet elke week, nee ik neem niet te weinig ( begin vaak met een hele Of een halve als ze echt sterk zijn) ja ik drink erbij en ja ik blow er soms bij. Thankkssss Wappiegappie✌"
"Ik test eigenlijk mijn pillen nooit aangezien ze persoonlijk getest worden door me maten Ik heb idd vaak redelijk sterke pillen en wil dan zo "hard mogelijk gaan" maar daardoor heb ik eigenlijk alleen dat Mn beeld heel wazig wordt maar verder geen "echte xtc symptomen""