#1
Lieve mensen,
Dank voor de adviezen en woorden!
Afgelopen zondag gevraagd, met als begintune 'ik ben of word niet boos op je...'
Geïrriteerd antwoord: nee. Dit is nou de 3e x dat je het vraagt... etc
Gevraagd wat de grote hoeveelheid wit spul van dinsdag jl op zn sleutel was..
Hij reageerde geïrriteerd met: weet ik veel.
Gevraagd of hij zn sleutel dan wel eens gebruikt voor zn werk? (Schoonmaken of etc)
Lauter irritatie als respons.
Ik ben (weliswaar met dik kloppend hart) uiterst rustig en open gebleven omdat de aanleiding van zn gebruik ook zou kunnen voort komen uit een 'downige' stemming.
Ik weet het niet..
Soms ben ik zo naïef als een ei maar iets in me twijfelt gewoon..
Hij is moe, erg moe. Klaagt veel over zn werk. Is erg snel geïrriteerd. Hij had na de afgelopen dinsdag (sleutel momentje) spierpijn in zn benen woensdag?? En was apathisch stil bij thuiskomst die dinsdag... dat roept bij mij vragen op..
Het is en blijft moeilijk. Hij zit niet helemal lekker in zn vel, dus dat kan hand in hand gaan met zn gedrag kwa irriteren...
Maar ook hand in hand met een biertje extra (feit) of zn vlucht ergens in zoeken. Dat weet ik van hem..
Maar eerlijk. .ik dacht dat het serieus achter hem lag... (ik = ei?
)
Ik heb een keuze gemaakt om voor zn woord te kiezen en mocht de waarheid anders zijn.. Dan zal dat blijken en mij over bepaalde dingen doen laten twijfelen..
Moeilijke vind ik nog dat ik niet weet wat er op sn sleutel zat en iemand er dan ook geen moeite voordoet om de (bezorgde) vriendin hierin gerust te stellen of na denkt waar ie in heeft lopen porren...
En ja proefde het naar speed? Door het flinke schrikken wat ik deed toen ik het zag en ik stijf vd adrenaline stond proefde ik iig geen poedersuiker maar had ik ook eerst de helft er al afgepeuterd... dus ik weet t niet..![:pensive:]()
Enfin.. head up and smile
![:handfist:]()
![:blush:]()
Dank voor de adviezen en woorden!
Afgelopen zondag gevraagd, met als begintune 'ik ben of word niet boos op je...'
Geïrriteerd antwoord: nee. Dit is nou de 3e x dat je het vraagt... etc
Gevraagd wat de grote hoeveelheid wit spul van dinsdag jl op zn sleutel was..
Hij reageerde geïrriteerd met: weet ik veel.
Gevraagd of hij zn sleutel dan wel eens gebruikt voor zn werk? (Schoonmaken of etc)
Lauter irritatie als respons.
Ik ben (weliswaar met dik kloppend hart) uiterst rustig en open gebleven omdat de aanleiding van zn gebruik ook zou kunnen voort komen uit een 'downige' stemming.
Ik weet het niet..
Soms ben ik zo naïef als een ei maar iets in me twijfelt gewoon..
Hij is moe, erg moe. Klaagt veel over zn werk. Is erg snel geïrriteerd. Hij had na de afgelopen dinsdag (sleutel momentje) spierpijn in zn benen woensdag?? En was apathisch stil bij thuiskomst die dinsdag... dat roept bij mij vragen op..
Het is en blijft moeilijk. Hij zit niet helemal lekker in zn vel, dus dat kan hand in hand gaan met zn gedrag kwa irriteren...
Maar ook hand in hand met een biertje extra (feit) of zn vlucht ergens in zoeken. Dat weet ik van hem..
Maar eerlijk. .ik dacht dat het serieus achter hem lag... (ik = ei?
Ik heb een keuze gemaakt om voor zn woord te kiezen en mocht de waarheid anders zijn.. Dan zal dat blijken en mij over bepaalde dingen doen laten twijfelen..
Moeilijke vind ik nog dat ik niet weet wat er op sn sleutel zat en iemand er dan ook geen moeite voordoet om de (bezorgde) vriendin hierin gerust te stellen of na denkt waar ie in heeft lopen porren...
En ja proefde het naar speed? Door het flinke schrikken wat ik deed toen ik het zag en ik stijf vd adrenaline stond proefde ik iig geen poedersuiker maar had ik ook eerst de helft er al afgepeuterd... dus ik weet t niet..
Enfin.. head up and smile