Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Zoals jullie vast weten komt het Defqon weekend er weer aan en mijn vrienden en ik hebben aardig wat middelen voor dit weekend. Nu is mijn vraag: is het risico groot als ik bijvoorbeel op de vrijdag iets wil gebruiken, en als dit is uitgewerkt bijvoorbeeld XTC? Of zijn de risico's dan groot omdat het nog in mijn bloed zit? Ik heb al aardig wat drugs gebruikt, dus heb ook redelijk veel ervaring, maar nog nooit meerdere soorten in één weekend. Heeft dit veel invloed op elkaar? Thx! - Tim"