Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaste dealer?

Vaste dealer?

40 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
Ja maar de dealer weet je adres, die kan het niet naar mr nobody in nowhere sturen. Dat bedoel ik met niet anoniem. En of die verder je gegevens veilig op slaat of niet op slaat weet je ook niet.
M
Meid1984Lid
Beste mede-gebruikers,

Ik ben nogal een newbie en loop tegen een aantal praktische dingen aan. Ik vraag mij dus nu af wie heeft er eigenlijk een vaste dealer? Of is het een continue zoektocht, net zoals bij mij haha.

Ik heb nog steeds 1 vaste, maar hij levert shit. Bij gebrek aan beter neem ik er toch weer af. Maar ik heb nog steeds de hoop dat er ergens eentje rondloopt die wel goed spul heeft. Maar ik ben ook niet zo thuis in dit wereldje als ik lees dat sommige wel meerdere nummers hebben en met regelmaat nieuwe aanbiedingen krijgen?!

Ik vraag niet om telefoonnummers maar ik vraag mij oprecht af hoe dat gaat juist bij de wat meer ervaren gebruikers. Is het enkel voor mij zo'n zoektocht of zelfs ook voor jullie?

Dank :blush:
P
PsychedelibeeLid
Voor een aantal gangbare middelen (coke, pep, MDMA) heb ik gewoon 1 vaste dealer, maar zou er daar nog legio anderen voor kunnen gebruiken mocht het nodig zijn. Vaak is mijn vaste dealer dan vooral mijn vaste dealer ivm kwaliteit of prijs.

Voor de wat minder gebruikelijke middelen is het wel soms een zoektocht inderdaad. Zeker omdat dealers ook komen en gaan. Dus soms is het een tijdje top bij 1 en dan is die in enen niet meer te bereiken en word het een nieuwe zoeken.
S
StimsalaBanneLid
Ja. Ik ben wat ouder en ga niet meer uit. Ik wist in het begin niet waar ik het zoeken moest. Uiteindelijk maar lukraak oude collega's (studenten bij het callcenter) waarvan ik wist dat ze wel uit gingen en allicht ruimdenkend genoeg waren voor zo'n vraag. Eén kende wel iemand, en via haar ben ik aan mijn eerste Xtc gekomen. Wel via haar, heb zelf geen contact met die dealer gehad.
Andere dingen had de dealer helaas niet.
Toen halve online studie gevolgd over hoe online (enigszins veilig) bestellen en zo aan 2c-b, lsd, xtc en speed gekomen. Maar goed, toen kwam al dat nieuws en ellende dus mee gestopt, dus opnieuw zoeken.
Weer via via nu een nieuw contact, en daar hoop ik binnenkort voor het eerst iets te gaan kopen. Hoop dat dat iets vast kan worden en ik klaar ben met dat eeuwige gezoek. :grin:
M
Meid1984Lid
Haha hier hetzelfde probleem Sanne! Maar online heb ik nog nooit geprobeerd. Lijkt mij ook doodeng dat je betaald en het komt nooit aan.
R
Roze OlifantLid
Zelfde probleem hier. Met bijkomende complicatie dat ik in real life amper tot geen mensen ken die net als ik geïnteresseerd zijn in experimenteren met drugs. Het is voor mij dus zo goed als onmogelijk om in mijn directe omgeving een vaste en betrouwbare dealer te vinden. Ik bevind me gewoon niet in het juiste milieu (om het maar even zo te zeggen) en het is helaas echt puur een contactenkwestie...

Irritant want dan blijf je altijd zoeken. Of afhankelijk van anderen, áls je al ergens aan kunt komen, bijvoorbeeld via een online contact. Ik ben zelf te schijterig om me echt fanatiek met het darkweb bezig te houden, zeker nu.

Werd al dat spul maar gewoon gelegaliseerd hè. :tongueout:
L
LangspeelplaatLid
Joopiejo zei:
Anoniem drugs via darkweb bestellen kan niet, je moet wel een afleveradres opgeven.
Klik om te vergroten...

Je kunt ook je adres versleutelen, zodat alleen de dealer dit kan lezen.
r
rheepkeLid
Had wel laatst gezien over ene Alphabay en Hansa de grootste dark web markets die 2 maanden werden beheer door de politie. Veel aanhoudingen plaats gevonden stond ook op et nieuws.
P
PsychedelibeeLid
Elpee zei:
Je kunt ook je adres versleutelen, zodat alleen de dealer dit kan lezen.
Klik om te vergroten...
Precies. Je adres niet versleutelen zou ook wel dom zijn.
L
LangspeelplaatLid
Joopiejo zei:
Ja maar de dealer weet je adres, die kan het niet naar mr nobody in nowhere sturen. Dat bedoel ik met niet anoniem. En of die verder je gegevens veilig op slaat of niet op slaat weet je ook niet.
Klik om te vergroten...

Klinkt een beetje vergezocht en ik zie geen reden waarom een dealer dit zou doen. Zo'n dealer vernietigt liever al het tastbare bewijs dat hem verdacht maakt ipv het op te slaan. Ze verkopen hun stuff niet voor niets via het deepweb.
Y
YaizerLid
Eerste dealer was echt drie keer kut maar wist niet beter.

Toen wonderbaarlijk een dealer gevonden (wel buiten mijn stad) met enorm veel. Hij heeft dan ook goede kwaliteit, echt goede (zeer blij mee). Hij heeft wel de basic dingen zoals coke, keta, ghb, pep, xtc, mdma, 2c-b, lsd, dmt en een benzo hier en daar.

Dan heb ik nog een dealer voor dingen zoals 2c-c, 2c-e, 2c-d, dmt , changa, NBOM (ofzo), 4-aco-dmt (5-aco-dmt) 5-meo-dmt ja ga zo maar door. Echt allemaal rare dingen waar ik nog niet van heb gehoord.

Allemaal buiten mijn steden maar ik koop tegenwoordig groot in (eigen gebruik) zodat ik paar maanden zoet ben.

Coke kwaliteit ben ik zo tevreden mee. Denk dat ik geen dealer meer ga vinden die ooit beter gaat leveren.
P
PhilleLid
Hoi daar ik ben op zoek naar een dealer in belgië regio Antwerpen. Kan er iemand daarmee helpen.

Groeten phille
G
GabbertjeLid
Phille zei:
Hoi daar ik ben op zoek naar een dealer in belgië regio Antwerpen. Kan er iemand daarmee helpen.

Groeten phille
Klik om te vergroten...
Maar verkooppunten (dealers) vragen is niet toegestaan hier op het forum. Lees de regels even goed door om een ban te voorkomen :wink:
l
lysergic binkLid
Phille zei:

Groeten phille
Klik om te vergroten...

Ik vrees dat we je zullen moeten uitzwaaien, ik zeg niet tot ziens maar vaarwel ! :(
P
PsychedelibeeLid
Dit topic nodigt blijkbaar teveel uit om naar dealers te vragen, dus ik gooi er een slotje op.
S
StimsalaBanneLid
Dat heb ik nog maar 1 keer meegemaakt dat iets niet aan kwam, en dat was net toen alle klappen (markten) vielen. Wat doodeng eraan is dat de zogenaamde veiligheid (anonimiteit) dus helemaal niet zo veilig is als ze stellen, zelfs niet als je het via alle super veilige software doet. En dat blijkt ook wel de laatste weken. :worried: Dus dat is geen optie meer helaas.
G
GabbertjeLid
Heb nu sinds een half jaar een vaste dealer waar ik altijd kom. Hij werkt met 1 ander samen dus 1 van hun 2 kan altijd wel. Ze leveren pure producten en de prijs is goed.
M
Meid1984Lid
HardstyleGabber zei:
Heb nu sinds een half jaar een vaste dealer waar ik altijd kom. Hij werkt met 1 ander samen dus 1 van hun 2 kan altijd wel. Ze leveren pure producten en de prijs is goed.
Klik om te vergroten...

En hoe kom jij aan die contacten? Simpelweg door via via?
M
Meid1984Lid
Serieus Sanne? Wow dat had ik niet verwacht. Dat het dus wel zo "makkelijk" is om het online te bestellen alsof het een jurkje is.

Anonimiteit is dus ook op het darkweb een farce. Maar met al die pedo praktijken vind ik dat enerzijds ook wel weer positief. Ze kunnen het dus wél..
G
GabbertjeLid
Meid1984 zei:
En hoe kom jij aan die contacten? Simpelweg door via via?
Klik om te vergroten...
Klopt, toen der tijd me vaste dealer was leeg dus ben maar wat gaan rond gaan appen en zo ben ik aan zijn nummer gekomen .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."