Eeeh ik ben vrouw en nog nooit problemen ondervonden.
Mannen, wat hebben jullie toch een geluk. Ik ga niet discrimineren maar het valt mij wel op dat de vrouwen er moeilijker aan kunnen komen haha. En als je al een contact hebt gevonden, dan is het ook weer voor de vrouw tricky om de deal rond te maken (zie andere topic).
Iemand nog goeie tips![]()
@Elpee dat zal vast bij merendeel van de dealers her geval zijn. Het zijn en blijven natuurlijk ook mannen (laat ik daar nu maar wel vanuit gaan). Sommige zijn serieus , sommige ondeugend en andere weer beide..
Terug naar de basis hoe kom je in contact met een betrouwbare dealer als je via via niemand kent en blijf je vervolgens bij hem of zoek je weer verder totdat je het ideale spul hebt gevonden..?
@Elpee deepweb is toch darkweb? Och man weer een nieuwe wereld haha.
Weet je toevallig ook wat de eerste stap is om dat te doen
Maar is dit niet recent opgedoekt door de politie?!
Ik zou daar als ik jou was nu even wegblijven. Het is minder veilig momenteel.
Verder kun je met een eind googelen al een heel eind komen wat betreft de procedure om op het darkweb te raken.
Er zijn wat websites opgerold. Dat wil niet zeggen dat het per se onveiliger is geworden. Er zal tal van websites die gewoon werken en anoniem zijn.
Beschrijven hoe je op het darkweb komt staan we niet toe, het benoemen van marktplaatsen en vendors ook niet.Wil ik je zeker uitleggen, weet alleen niet wat de forumregels zijn omtrent dit alles.
@Psychedelibee, @Mindless, @Tijdloos:
Wat mag wel en wat mag niet?
Anoniem drugs via darkweb bestellen kan niet, je moet wel een afleveradres opgeven.
Precies. Je adres niet versleutelen zou ook wel dom zijn.Je kunt ook je adres versleutelen, zodat alleen de dealer dit kan lezen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."