Ja maar de dealer weet je adres, die kan het niet naar mr nobody in nowhere sturen. Dat bedoel ik met niet anoniem. En of die verder je gegevens veilig op slaat of niet op slaat weet je ook niet.
Anoniem drugs via darkweb bestellen kan niet, je moet wel een afleveradres opgeven.
Precies. Je adres niet versleutelen zou ook wel dom zijn.Je kunt ook je adres versleutelen, zodat alleen de dealer dit kan lezen.
Ja maar de dealer weet je adres, die kan het niet naar mr nobody in nowhere sturen. Dat bedoel ik met niet anoniem. En of die verder je gegevens veilig op slaat of niet op slaat weet je ook niet.
Maar verkooppunten (dealers) vragen is niet toegestaan hier op het forum. Lees de regels even goed door om een ban te voorkomenHoi daar ik ben op zoek naar een dealer in belgië regio Antwerpen. Kan er iemand daarmee helpen.
Groeten phille
Hoi daar ik ben op zoek naar een dealer in belgië regio Antwerpen. Kan er iemand daarmee helpen.
Groeten phille
Heb nu sinds een half jaar een vaste dealer waar ik altijd kom. Hij werkt met 1 ander samen dus 1 van hun 2 kan altijd wel. Ze leveren pure producten en de prijs is goed.
Klopt, toen der tijd me vaste dealer was leeg dus ben maar wat gaan rond gaan appen en zo ben ik aan zijn nummer gekomen .En hoe kom jij aan die contacten? Simpelweg door via via?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."