Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaste dealer?

Vaste dealer?

40 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
Eeeh ik ben vrouw en nog nooit problemen ondervonden.
M
Meid1984Lid
@Dunnetjess33 Ohhhh wat erg ik dacht dat je een man was. Sorry! Daar gaat mijn hele theorie haha.

Maar ik lees wel uit je reactie dat je slechts sporadisch afneemt en bij een vreemde afnemen ook niet durft. Dat is toch wel weer een vrouwen ding. Niet dat ik alle vrouwen nu over 1 kam scheer. Jij bent gewoon al een badass :tonguewink:

Hoe dan ook, ik gebruik alleen coke. Maar doordat altijd alles op moet wat in huis ligt. Haal ik voor mijn eigen veiligheid geen grote hoeveelheden in een keer. Dus ik zie (correctie mijn partner) de desbetreffende dealer vaker dan 2x per jaar.
L
LangspeelplaatLid
Ik heb al 6 jaar dezelfde dealer. Hij blijft het volhouden. Heb wel eens op de man af gevraagd of ie niet bang was dat ie gepakt zou worden. Hij zei dat ie veel te klein was om in de gaten gehouden te worden door politie/justitie en dat hij zich om die reden niet druk maakte. Wel verandert hij om het halfjaar van telefoonnummer. Zie deze persoon 2 a 4 x per jaar en ben altijd tevreden.
L
LangspeelplaatLid
Meid1984 zei:
Mannen, wat hebben jullie toch een geluk. Ik ga niet discrimineren maar het valt mij wel op dat de vrouwen er moeilijker aan kunnen komen haha. En als je al een contact hebt gevonden, dan is het ook weer voor de vrouw tricky om de deal rond te maken (zie andere topic).

Iemand nog goeie tips :relaxed:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dat echt wel meevalt. Als jij je gewoon zelfverzekerd opstelt is er niets aan de hand. Als je daar als een bang wezeltje aankomt, dan is het logisch dat de verstandshouding scheef gaat. Het is echt niet zo dat dealers valse intenties hebben. Ze willen simpelweg hun dope kwijt, that's all.
M
Meid1984Lid
@Elpee dat zal vast bij merendeel van de dealers het geval zijn. Het zijn en blijven natuurlijk ook mannen (laat ik daar nu maar wel vanuit gaan). Sommige zijn serieus , sommige ondeugend en andere weer beide..

Terug naar de basis hoe kom je in contact met een betrouwbare dealer als je via via niemand kent en blijf je vervolgens bij hem of zoek je weer verder totdat je het ideale spul hebt gevonden..?
L
LangspeelplaatLid
Meid1984 zei:
@Elpee dat zal vast bij merendeel van de dealers her geval zijn. Het zijn en blijven natuurlijk ook mannen (laat ik daar nu maar wel vanuit gaan). Sommige zijn serieus , sommige ondeugend en andere weer beide..

Terug naar de basis hoe kom je in contact met een betrouwbare dealer als je via via niemand kent en blijf je vervolgens bij hem of zoek je weer verder totdat je het ideale spul hebt gevonden..?
Klik om te vergroten...

Het deepweb is voor jou wellicht de ideale optie! Dan zie je geen dealer en krijg je je dope gewoon bezorgd in een envelopje op je deurmat. Kwaliteit is meestal bovengemiddeld, omdat zij door iedere afnemer gewaardeerd worden, dus ze kunnen het zich niet permitteren troep te verkopen.
M
Meid1984Lid
@Elpee deepweb is toch darkweb? Och man weer een nieuwe wereld haha.

Weet je toevallig ook wat de eerste stap is om dat te doen :innocent:

Maar is dit niet recent opgedoekt door de politie?!
L
LangspeelplaatLid
Wil ik je zeker uitleggen, weet alleen niet wat de forumregels zijn omtrent dit alles.

@Psychedelibee, @Mindless, @Tijdloos:

Wat mag wel en wat mag niet?
R
Roze OlifantLid
Meid1984 zei:
@Elpee deepweb is toch darkweb? Och man weer een nieuwe wereld haha.

Weet je toevallig ook wat de eerste stap is om dat te doen :innocent:

Maar is dit niet recent opgedoekt door de politie?!
Klik om te vergroten...

Ik zou daar als ik jou was nu even wegblijven. Het is minder veilig momenteel.

Verder kun je met een eind googelen al een heel eind komen wat betreft de procedure om op het darkweb te raken.
D
Drugslover43Lid
Ik kocht vroeger altijd me spul van een van de dealers op Rotterdam CS. Stikte t vroeger van is nu een stuk moeilijker. Kan nog wel via via aan spul komen gelukkig want ik wil binnenkort na jaren eindelijk weer eens MDMA gebruiken.

Met een beetje vlotte babbel en overtuigingskracht krijg je ook wel via de huisarts en pschichiater leuke spullen. Ik heb dexamfetamine, Oxazepam, Temazepam, Oxycodon en Zopiclon gewoon gratis in ruime hoeveelheden via de apotheek. Kost me alleen me eigen risico van 385 euro per jaar.
D
Drugslover43Lid
Oja voor de duidelijkheid ik heb ook wel daadwerkelijk wat gezondheidsklachten maar heb volgens mij niet echt ADHD. Wilde gewoon Dex en na enige moeite diagnose laten stellen en heb nu tenminste goed spul:hearteyes:
L
LangspeelplaatLid
Roze olifant zei:
Ik zou daar als ik jou was nu even wegblijven. Het is minder veilig momenteel.

Verder kun je met een eind googelen al een heel eind komen wat betreft de procedure om op het darkweb te raken.
Klik om te vergroten...

Er zijn wat websites opgerold. Dat wil niet zeggen dat het per se onveiliger is geworden. Er zal tal van websites die gewoon werken en anoniem zijn.
R
Roze OlifantLid
Elpee zei:
Er zijn wat websites opgerold. Dat wil niet zeggen dat het per se onveiliger is geworden. Er zal tal van websites die gewoon werken en anoniem zijn.
Klik om te vergroten...

Kan best kloppen hoor, ik kom er zelf niet. Vind het zelf een te onveilig gevoel geven nu, na al het gebeurde. Dat ze anoniem waren dachten de kopers/verkopers op die opgrolde websites ook.
M
Meid1984Lid
Komt de politie überhaupt achter ons aan, als klein gebruiker? Ik snap dat het illegaal is maar wij begeven ons toch niet onder the big guys..
M
Meid1984Lid
@Psychedelibee bedankt voor de info!

Ik ga mij erin verdiepen. Ik hou wel van een uitdaging.
P
PsychedelibeeLid
Elpee zei:
Wil ik je zeker uitleggen, weet alleen niet wat de forumregels zijn omtrent dit alles.

@Psychedelibee, @Mindless, @Tijdloos:

Wat mag wel en wat mag niet?
Klik om te vergroten...
Beschrijven hoe je op het darkweb komt staan we niet toe, het benoemen van marktplaatsen en vendors ook niet.

Het enige wat ik erover kan zeggen is dat je met een paar minuten Googlen al op het darkweb zit, dat is echt super simpel namelijk. De juiste maatregelen nemen om daar ook bestellingen te plaatsen is al ietsjes ingewikkelder en kost wat meer tijd. Het echt goed doen zodat je anoniem blijft vraagt wel wat affiniteit met IT.

Als je echt weet wat je doet is anoniem blijven niet zo'n issue, ook nu met alle shit die er gaande is. Maargoed, als je daar naar moet vragen dan gaat dat je al niet lukken.

Aangezien ik persoonlijk op het moment niks via darkweb nodig heb, kom ik er ook niet. Maar voor de toekomst maak ik me daar niet echt zorgen over. Sowieso heeft de politie gezegd enkel de grotere kopers actief te gaan opsporen, in het nieuwsbericht stond vanaf 90 pillen uit mijn hoofd. Maar zeg nou eerlijk, zulke bestellingen kun je niet volhouden dat het enkel voor eigen gebruik is.
J
JoopiejoLid
Anoniem drugs via darkweb bestellen kan niet, je moet wel een afleveradres opgeven.

Maar goed, uitlokking mag de Nederlandse politie niet doen, dus ze kunnen je als klant op darkweb niet pakken als ze zich als internetdealer voordoen. Dat zou als onrechtmatig verkregen bewijsmateriaal gelden.

Ze zouden je alleen kunnen pakken als de politie bewijs heeft dat een internetdealer jou drugs verkocht heeft, dan zouden ze de boekhouding van de internetdealer moeten hebben, dat zal niet snel gebeuren, aangezien die internetdealers doorgaans erg voorzichtig zijn. Dan nog is eigenlijk alleen te bewijzen dat die internetdealer iets naar jouw adres gestuurd zou hebben (volgens een boekhouding), de betaling is niet te bewijzen, die is wel echt anoniem.
Maar goed, daar zul je allemaal wel achterkomen als je jezelf er in verdiept.

Ik bestel nooit wat via darkweb, vroeger wel een enkele keer gedaan. Ik heb vrienden en kennisen waar via ik contacten heb met dealers. Het is inderdaad een zoektocht.
L
LangspeelplaatLid
Joopiejo zei:
Anoniem drugs via darkweb bestellen kan niet, je moet wel een afleveradres opgeven.
Klik om te vergroten...

Je kunt ook je adres versleutelen, zodat alleen de dealer dit kan lezen.
r
rheepkeLid
Had wel laatst gezien over ene Alphabay en Hansa de grootste dark web markets die 2 maanden werden beheer door de politie. Veel aanhoudingen plaats gevonden stond ook op et nieuws.
P
PsychedelibeeLid
Elpee zei:
Je kunt ook je adres versleutelen, zodat alleen de dealer dit kan lezen.
Klik om te vergroten...
Precies. Je adres niet versleutelen zou ook wel dom zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."