Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk het niet, dan zou tie juist verlies maken lijkt me."
"Ze hebben een hele lijst met verkopers/buyers in nederland die snel opgepakt zullen worden.. beetje uitlokking lijkt et erop"
"Hee allemaal, iemand vroeg me laatst: Is het crissie of bol, alleen weet ik niet wat hij / zij precies bedoelt. Iemand die me daarbij kan helpen?"
"Wat voor varianten zijn er nog meer behalve krisise dan? En wat zijn de verschillenen, waarom wilt iemand krissie hebben? Heb zelf weinig tot geen verstand (nog) Kon ook niks op het forum over krissie"
"Had wel laatst gezien over ene Alphabay en Hansa de grootste dark web markets die 2 maanden werden beheer door de politie. Veel aanhoudingen plaats gevonden stond ook op et nieuws."