#1
Het begon als zo'n inhoudelijk topic dit... Sorry voor mijn fatsoenlijk geformuleerde zinnen :P Hashtags ga ik me niet eens aan wagen, ben ik veel te oud voor joh.
De NVWA gaat op 1 december besluiten of phenibut wel of niet verboden wordt. Althans, in te voeren is naar Nederland. Mocht dit niet meer ingevoerd kunnen worden zullen heeeel veel mensen een probleem hebben. Er is weinig inzicht in en alle mensen die verslaafd zijn zullen een experiment worden.
Velen van jullie hebben misschien al gemerkt dat het bij sommige vendors slecht verkrijgbaar is. Ik heb helaas geen tekstuele bron die bovengenoemd bevestigd. Echter wil ik ieder die verslaafd is toch adviseren ermee te stoppen, net als ik genoeg te kopen en het af te gaan bouwen! -Pussylounge
Van wie heb je die informatie dan?
Bron: drugsforum.infoUit een brief van post.nl - Pussylounge
Jmths zei:Valt wel mee wat voor een kutvraag het is toch.[...]
Als je niets relevants te vermelden hebt geef je eigenlijk best wel een kutantwoord. :P
Ja maar maakt niet uit overleef je wel.ik gebruik tenminste nog werkwoorden in mijn zinnen.![]()
Thanks!misschien kan je hier wat mee:
http://www.brainprotips.com/phenylpiracetam-amazon/
Ik weet nog wel waar ik het eventueel goedkoop kan bestellen maar moet dan uit de VS komen, 80euro voor een halve kilo, nog altijd legaal dus mag gewoon vermeld worden, hehe.waarschijnlijk zijn ze dat na een maand in producerende landen zat, en maken ze niks meer bij.


Het is qua effecten simpel uitgelegd sterk gelijkend aan de effecten van benzodiazepines (beiden 'GABA A actief') met een activerende bijslag waarvan sterk vermoed wordt dat deze voornamelijk dopamine gerelateerd is. Erg euforisch, ontspannend en je kunt er goed op slapen, werkt ook totaal niet versuffend zo lang je maar niet te hoog doseert.jam zei:Is dit middel een beetje de moeite,
het wordt suuuupergoedkoop verkocht op sites voor bodybuilders,
niet dat ik er één ben maar toch![]()
Hier sluit ik me bij aan. Ik vind het nog het meest op GHB lijken qua effect persoonlijk. Er is naar mijn idee wel 1 groot nadeel aan phenibut en dat is dat het zo belachelijk lang duurt, je bent al snel 16 tot 24 uur onder invloed ervan.Jmths zei:Het is qua effecten simpel uitgelegd sterk gelijkend aan de effecten van benzodiazepines (beiden 'GABA A actief') met een activerende bijslag waarvan sterk vermoed wordt dat deze voornamelijk dopamine gerelateerd is. Erg euforisch, ontspannend en je kunt er goed op slapen, werkt ook totaal niet versuffend zo lang je maar niet te hoog doseert.
Ik persoonlijk vind phenibut euforischer en leuker dan vrijwel alle benzodiazepines
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."