Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNegatief scoren op urinetest en wel drugs gebruiken

Negatief scoren op urinetest en wel drugs gebruiken

25 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
m
mariocartLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja, tot aan juli 2020 word ik streng gecontroleerd op drugsgebruik. Is niet voor niets natuurlijk, maar ik persoonlijk vind het overbodig. De consequenties zijn er ook naar: als ik betrapt word op drugsgebruik kan ik in het ergste geval mijn voorwaardelijke twee jaar uitzitten. Dus dat is geen prettig idee. Toch ga ik barbituraten scoren. Ben eigenlijk een benzo liefhebber, maar ja, bij gebrek aan beter..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onthoud dat, als ze erop willen testen, ze kunnen detecteren of je barbituraten gebruikt hebt. Als je bijvoorbeeld wazig op een afspraak komt of als ze andere redenen hebben om te vermoeden dat je de test omzeilt zouden ze een uitgebreidere drugs-test kunnen toevoegen!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kun je geen therapie krijgen die misschien beter helpt en alternatieve medicijnen? Je zet nogal wat op het spel door stiekem te gebruiken zo te horen... twee jaar vast zitten is niet niks :confused:
m
mariocartLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja, heb net een jarenlange behandeling achter de rug. Doordat ik laatst was betrapt op drugsgebruik moet ik de komende jaren in behandeling bij VNN (verslavingskliniek noord-nederland). Dus ja, therapie ga ik wel krijgen en veel ook heb ik zo het idee :beer: Over alternatieve medicijnen gesproken: ik krijg methadon maar dit maakt mij strontziek dus ben ik nu aan het afbouwen. Heel misschien ga ik binnenkort aan de baclofen. Kijken of dat helpt. Ik moet sowieso medicijnen gaan slikken tot 2020, want als ik dat niet doe schend ik mijn voorwaarden en moet ik alsnog twee jaar gaan zitten. Maar ik zit niet op medicatie en therapie te wachten eerlijk gezegd. Ik wil gewoon benzo's, coke en XTC gebruiken :(
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jaren lang in behandeling geweest. Nog de komende 4 jaar therapie! Misschien is het beter als ze stoppen met geld pompen in jou, een verslaafde die niet wil stoppen.

Stop met gebruiken of ga lekker gebruiken en zit je twee jaar uit.

Totaal niet aanvallend bedoeld het is gewoon de waarheid. Stop met het proberen omzeilen hiervan. Als jij je gebruik, of een drug vinden die ze niet vinden, op het spel zetten voor een twee jaar van je leven. Be my guest.


mariocart zei:
Tja, heb net een jarenlange behandeling achter de rug. Doordat ik laatst was betrapt op drugsgebruik moet ik de komende jaren in behandeling bij VNN (verslavingskliniek noord-nederland). Dus ja, therapie ga ik wel krijgen en veel ook heb ik zo het idee :beer: Over alternatieve medicijnen gesproken: ik krijg methadon maar dit maakt mij strontziek dus ben ik nu aan het afbouwen. Heel misschien ga ik binnenkort aan de baclofen. Kijken of dat helpt. Ik moet sowieso medicijnen gaan slikken tot 2020, want als ik dat niet doe schend ik mijn voorwaarden en moet ik alsnog twee jaar gaan zitten. Maar ik zit niet op medicatie en therapie te wachten eerlijk gezegd. Ik wil gewoon benzo's, coke en XTC gebruiken :(
Klik om te vergroten...
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaren lang in behandeling geweest. Nog de komende 4 jaar therapie! Misschien is het beter als ze stoppen met geld pompen in jou, een verslaafde die niet wil stoppen.

Stop met gebruiken of ga lekker gebruiken en zit je twee jaar uit.

Totaal niet aanvallend bedoeld het is gewoon de waarheid. Stop proberen het te omzeilen.. Als jij je gebruik, of een drug vinden die ze niet vinden, op het spel zetten voor een twee jaar van je leven. Be my guest.


mariocart zei:
Tja, heb net een jarenlange behandeling achter de rug. Doordat ik laatst was betrapt op drugsgebruik moet ik de komende jaren in behandeling bij VNN (verslavingskliniek noord-nederland). Dus ja, therapie ga ik wel krijgen en veel ook heb ik zo het idee :beer: Over alternatieve medicijnen gesproken: ik krijg methadon maar dit maakt mij strontziek dus ben ik nu aan het afbouwen. Heel misschien ga ik binnenkort aan de baclofen. Kijken of dat helpt. Ik moet sowieso medicijnen gaan slikken tot 2020, want als ik dat niet doe schend ik mijn voorwaarden en moet ik alsnog twee jaar gaan zitten. Maar ik zit niet op medicatie en therapie te wachten eerlijk gezegd. Ik wil gewoon benzo's, coke en XTC gebruiken :(
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."