#1
Tja, tot aan juli 2020 word ik streng gecontroleerd op drugsgebruik. Is niet voor niets natuurlijk, maar ik persoonlijk vind het overbodig. De consequenties zijn er ook naar: als ik betrapt word op drugsgebruik kan ik in het ergste geval mijn voorwaardelijke twee jaar uitzitten. Dus dat is geen prettig idee. Toch ga ik barbituraten scoren. Ben eigenlijk een benzo liefhebber, maar ja, bij gebrek aan beter..
Over alternatieve medicijnen gesproken: ik krijg methadon maar dit maakt mij strontziek dus ben ik nu aan het afbouwen. Heel misschien ga ik binnenkort aan de baclofen. Kijken of dat helpt. Ik moet sowieso medicijnen gaan slikken tot 2020, want als ik dat niet doe schend ik mijn voorwaarden en moet ik alsnog twee jaar gaan zitten. Maar ik zit niet op medicatie en therapie te wachten eerlijk gezegd. Ik wil gewoon benzo's, coke en XTC gebruiken