Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNegatief scoren op urinetest en wel drugs gebruiken

Negatief scoren op urinetest en wel drugs gebruiken

25 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet je welke test ze gebruiken?
m
mariocartLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee beste leden,

Als je elke week word gecontroleerd op: alcohol, morfine, benzo's, XTC, cannabis, cocaïne, amfetamine, GHB, LSD, en vast nog wel wat meer drugs...Welke drugssoorten kan ik dan nog wel gebruiken? 6-APB, fentanyl, etizolam, 4-FMP, ketamine, methoxetamine?

Flubromazepam kan ik helaas niet meer gebruiken want daar scoorde ik 3 weken na gebruik nog positief op benzo gebruik.. :smilingimp:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
mariocart zei:
6-APB, fentanyl, etizolam, 4-FMP
/quote]
Nee, Nee, Nee, Nee

, ketamine, methoxetamine?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Afhankelijk van wat er onder 'vast nog wel meer drugs' valt. Veel hoop heb ik helaas niet.
m
mariocartLid
01-01-2024, 00:00
#4
tja, zo ver ik weet word ik niet op andere drugssoorten getest..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
https://www.erowid.org/chemicals/ketami ... ting.shtml
https://www.erowid.org/psychoactives/te ... nfo1.shtml
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Weet je welke test ze gebruiken?
Klik om te vergroten...

Is deze niet standaard ?

Je kan in ieder geval los gaan op barbs.. Ahum.

Had maar als voorbeeld benzo controle aangevinkt. Heb nog meer van dat soort dingen liggen maar niet voor drugsonderzoek meer algemeen voor de gezondheid.
m
mariocartLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou, volgens mij krijg ik de standaard test maar in de toekomst kan dit weleens anders gaan...Tot nu toe word er getest op benzo's, alcohol, xtc, morfine, cannabis, cocaïne en amfetamine.

tijdloos: met barbs bedoel je barbituraten?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jep , raad het gebruik af maar daar testen ze niet meer op. Hoewel je positief kan scoren bij bepaalde barbituraten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Schatje, blijf nou gewoon lekker clean. Je bent zo goed bezig.

Hoe lang gaan ze je nog testen? Toch niet tot 2020?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er bestaan allerlei soorten tests. Goedkope tests en dure tests, tests voor specifieke middelen of een algemene test die bijvoorbeeld op 6 categorieën drugs kan reageren. Als je weet welke test je krijgt kun je kijken of er iets omheen te doen valt.

Misschien is het inderdaad wel verstandiger gewoon even niet te gebruiken gezien je verleden (van wat ik gelezen heb) en de reden waarom ze je testen. Het is kut, maar misschien is het wel fijn om het onder controle te krijgen
m
mariocartLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tja, tot aan juli 2020 word ik streng gecontroleerd op drugsgebruik. Is niet voor niets natuurlijk, maar ik persoonlijk vind het overbodig. De consequenties zijn er ook naar: als ik betrapt word op drugsgebruik kan ik in het ergste geval mijn voorwaardelijke twee jaar uitzitten. Dus dat is geen prettig idee. Toch ga ik barbituraten scoren. Ben eigenlijk een benzo liefhebber, maar ja, bij gebrek aan beter..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Onthoud dat, als ze erop willen testen, ze kunnen detecteren of je barbituraten gebruikt hebt. Als je bijvoorbeeld wazig op een afspraak komt of als ze andere redenen hebben om te vermoeden dat je de test omzeilt zouden ze een uitgebreidere drugs-test kunnen toevoegen!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kun je geen therapie krijgen die misschien beter helpt en alternatieve medicijnen? Je zet nogal wat op het spel door stiekem te gebruiken zo te horen... twee jaar vast zitten is niet niks :confused:
m
mariocartLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tja, heb net een jarenlange behandeling achter de rug. Doordat ik laatst was betrapt op drugsgebruik moet ik de komende jaren in behandeling bij VNN (verslavingskliniek noord-nederland). Dus ja, therapie ga ik wel krijgen en veel ook heb ik zo het idee :beer: Over alternatieve medicijnen gesproken: ik krijg methadon maar dit maakt mij strontziek dus ben ik nu aan het afbouwen. Heel misschien ga ik binnenkort aan de baclofen. Kijken of dat helpt. Ik moet sowieso medicijnen gaan slikken tot 2020, want als ik dat niet doe schend ik mijn voorwaarden en moet ik alsnog twee jaar gaan zitten. Maar ik zit niet op medicatie en therapie te wachten eerlijk gezegd. Ik wil gewoon benzo's, coke en XTC gebruiken :(
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jaren lang in behandeling geweest. Nog de komende 4 jaar therapie! Misschien is het beter als ze stoppen met geld pompen in jou, een verslaafde die niet wil stoppen.

Stop met gebruiken of ga lekker gebruiken en zit je twee jaar uit.

Totaal niet aanvallend bedoeld het is gewoon de waarheid. Stop met het proberen omzeilen hiervan. Als jij je gebruik, of een drug vinden die ze niet vinden, op het spel zetten voor een twee jaar van je leven. Be my guest.


mariocart zei:
Tja, heb net een jarenlange behandeling achter de rug. Doordat ik laatst was betrapt op drugsgebruik moet ik de komende jaren in behandeling bij VNN (verslavingskliniek noord-nederland). Dus ja, therapie ga ik wel krijgen en veel ook heb ik zo het idee :beer: Over alternatieve medicijnen gesproken: ik krijg methadon maar dit maakt mij strontziek dus ben ik nu aan het afbouwen. Heel misschien ga ik binnenkort aan de baclofen. Kijken of dat helpt. Ik moet sowieso medicijnen gaan slikken tot 2020, want als ik dat niet doe schend ik mijn voorwaarden en moet ik alsnog twee jaar gaan zitten. Maar ik zit niet op medicatie en therapie te wachten eerlijk gezegd. Ik wil gewoon benzo's, coke en XTC gebruiken :(
Klik om te vergroten...
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jaren lang in behandeling geweest. Nog de komende 4 jaar therapie! Misschien is het beter als ze stoppen met geld pompen in jou, een verslaafde die niet wil stoppen.

Stop met gebruiken of ga lekker gebruiken en zit je twee jaar uit.

Totaal niet aanvallend bedoeld het is gewoon de waarheid. Stop proberen het te omzeilen.. Als jij je gebruik, of een drug vinden die ze niet vinden, op het spel zetten voor een twee jaar van je leven. Be my guest.


mariocart zei:
Tja, heb net een jarenlange behandeling achter de rug. Doordat ik laatst was betrapt op drugsgebruik moet ik de komende jaren in behandeling bij VNN (verslavingskliniek noord-nederland). Dus ja, therapie ga ik wel krijgen en veel ook heb ik zo het idee :beer: Over alternatieve medicijnen gesproken: ik krijg methadon maar dit maakt mij strontziek dus ben ik nu aan het afbouwen. Heel misschien ga ik binnenkort aan de baclofen. Kijken of dat helpt. Ik moet sowieso medicijnen gaan slikken tot 2020, want als ik dat niet doe schend ik mijn voorwaarden en moet ik alsnog twee jaar gaan zitten. Maar ik zit niet op medicatie en therapie te wachten eerlijk gezegd. Ik wil gewoon benzo's, coke en XTC gebruiken :(
Klik om te vergroten...
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#17
----
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#18
excuses, extra reactie neergezet.
m
mariocartLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, het slaat ook nergens op dat ze mij een peperdure behandeling geven terwijl ik het niet wil. Maar zo werkt dat in Nederland als je sterk verminderd toerekeningsvatbaar word verklaard door het Pieterbaan centrum. Dan geeft de rechter je een milde gevangenisstraf en een lange behandeling. Een maatregel. Ik vind het ook nergens op slaan. Sterker nog, straks in 2020 ga ik door met gebruiken. Want ik hou teveel van drugs om dat zomaar even uit mijn leven te bannen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
mariocart zei:
Ja, het slaat ook nergens op dat ze mij een peperdure behandeling geven terwijl ik het niet wil. Maar zo werkt dat in Nederland als je sterk verminderd toerekeningsvatbaar word verklaard door het Pieterbaan centrum. Dan geeft de rechter je een milde gevangenisstraf en een lange behandeling. Een maatregel.
Klik om te vergroten...

Tsja ik weet niet of dat nergens op slaat. Er zal vast een aanleiding voor geweest zijn om je die straf op te leggen, die krijg je niet omdat je een politieagent een mierenneuker noemt...

Misschien is het ook wel fijn dat je die behandeling en controles krijgt want het alternatief is een gevangenisstraf en ik denk dat je daar nog minder gelukkig wordt.. of niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."