Hallo JAatoch, welkom op het forum.
Truffels versterkt heel erg je emoties. Angst en paranoia kunnen dan ook uit vergroot worden.
Dit klinkt eng maar bad gaan gebeurd niet vaak. Heb je wel is over set & setting gehoord? (google het anders).
Het draait heel erg waar je bent en met wie je het doet.
Ja, je gedachtes vliegen alle kanten op maar je zou ook rustig kunnen beginnen met een portie van 7,5 gram / 10 gram om te kijken hoe je erop reageerd. De kans dat je hier op fout gaat is minimaal. Het kan zijn dat je op deze hoeveel heden geen "visuals" krijgt. De meeste vinden dit aspect toch wel erg leuk met truffels maar als je toch rustig wilt beginnen kan je beter met een lage dosis starten.
Ik zelf had vroeger ook wiet gerookt en een tijdje gestopt omdat ik angstig was. De angst die ik met wiet kreeg had totaal niks te maken met psychedelica. Ik voelde mij heerlijk thuis op psychedelica en wist, mits ik geen gekke dingen doe, het altijd goed zal gaan op psychedelica (+set & setting goed).
Als je nog vragen heb kan je ze altijd stellen.
JAatoch zei:
Hallo allemaal,
Ik had een vraag. Ik wou zelf graag nog een keer truffels uitproberen maar ik weet dat ik wat gevoeliger ben voor sommige drugs.
Ik heb wel vel ervaring met verschillende oppeppende middelen maar niet met psychdelica. Ik blowde vroeger veel, maar op een gegeven moment werd ik daar toen een beetje angstig van en kreeg veel last van hartkloppingen. Bij xtc had ik hier nooit last van.
Nu weet ik van mezelf dat ik heel veel nadenk en dat dat bij wiet vertsterkt word en dat ik bij xtc te vaag ben om mij hier mee bezig te houden, maar ik vraag me af hoe dit voor truffels geld want hier hoor ik verschillende verhalen over.
Kan iemand mij vertellen of het mij in dit geval aan- of af te raden is om truffels te proberen?
gr