#1
Sup Drugsforum,
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen; Ik wil iets nieuws.
Ik ben nu 16 jaar oud en heb tot nu toe alleen nog maar Wiet/Alcohol/Nicotine/Caffeine gedaan.
Dit doe ik nu 1 jaar lang en doe het totaal niet regelmatig. Gewoon wanneer ik er zin in heb. Wiet doe ik misschien 1 keer in de 2 maanden. Alcohol soms op een vrijdag avondje. Misschien 1keer in de maand. En afentoe een sigaretje met mijn vrienden na school. Maar eigenlijk vind ik het allemaal niet zo leuk meer. Ik heb trouwens ook ADHD. Maar ik ben niet echt verslavingsgevoelig.
1 jaar geleden raakte ik erg geinteresseerd in Drugs. Alle soorten Drugs.
Ik weet er voor mijn leeftijd en vergeleken met mijn omgeving best veel vanaf.
Ik ben er een soortvan klaar voor. Maar ik ben nog maar 16. Nu weet ik uit een vorig topic van mij dat het echt niet verstandig is om nu al aan de zware shit te gaan zitten. Maar ik ben gewoon echt toe aan iets nieuws. (Mijn stomme puberbrein)
Maar nu weet ik ook wel, dat ik niet gelijk echt heavy wil gaan door bijvoorbeeld op LSD te gaan trippen.
Maar wat raden jullie aan? MDMA? Lage dosering op een leuk feest met goede vrienden?
Ik voel dat ik er wel klaar voor ben en heb er zoo veel zin in.
Of is er misschien iets anders dan Wiet/Alcohol.
Ik heb vanwege mijn ADHD al 4 jaar lang elke dag Ritalin geslikt. Ik weet dat dit niet een heel bijzondere heavy drug is maar ik heb dus wel kindoff ervaring met (hard)drugs.
Ik wil het geen harddrug noemen, maar het staat wel op lijst 1 van de opiumwet dusja.
Ik zie de reacties al komen: Doe het niet. Je bent nog veel te jong.
Dit snap ik helemaal. En dit waardeer ik ook echt, zorgzaamheid.
Maar ik voel me mentaal gewoon ready voor iets nieuws. En iets zwaarders.
En dan heb ik het niet over Cocaïne of GHB waar je snel verslaafd aan kan raken.
Maar een pilletje kan toch niet zo erg zijn?
(Elke reactie wordt gewaardeerd <3)
Greets,
Woezoe
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen; Ik wil iets nieuws.
Ik ben nu 16 jaar oud en heb tot nu toe alleen nog maar Wiet/Alcohol/Nicotine/Caffeine gedaan.
Dit doe ik nu 1 jaar lang en doe het totaal niet regelmatig. Gewoon wanneer ik er zin in heb. Wiet doe ik misschien 1 keer in de 2 maanden. Alcohol soms op een vrijdag avondje. Misschien 1keer in de maand. En afentoe een sigaretje met mijn vrienden na school. Maar eigenlijk vind ik het allemaal niet zo leuk meer. Ik heb trouwens ook ADHD. Maar ik ben niet echt verslavingsgevoelig.
1 jaar geleden raakte ik erg geinteresseerd in Drugs. Alle soorten Drugs.
Ik weet er voor mijn leeftijd en vergeleken met mijn omgeving best veel vanaf.
Ik ben er een soortvan klaar voor. Maar ik ben nog maar 16. Nu weet ik uit een vorig topic van mij dat het echt niet verstandig is om nu al aan de zware shit te gaan zitten. Maar ik ben gewoon echt toe aan iets nieuws. (Mijn stomme puberbrein)
Maar nu weet ik ook wel, dat ik niet gelijk echt heavy wil gaan door bijvoorbeeld op LSD te gaan trippen.
Maar wat raden jullie aan? MDMA? Lage dosering op een leuk feest met goede vrienden?
Ik voel dat ik er wel klaar voor ben en heb er zoo veel zin in.
Of is er misschien iets anders dan Wiet/Alcohol.
Ik heb vanwege mijn ADHD al 4 jaar lang elke dag Ritalin geslikt. Ik weet dat dit niet een heel bijzondere heavy drug is maar ik heb dus wel kindoff ervaring met (hard)drugs.
Ik wil het geen harddrug noemen, maar het staat wel op lijst 1 van de opiumwet dusja.
Ik zie de reacties al komen: Doe het niet. Je bent nog veel te jong.
Dit snap ik helemaal. En dit waardeer ik ook echt, zorgzaamheid.
Maar ik voel me mentaal gewoon ready voor iets nieuws. En iets zwaarders.
En dan heb ik het niet over Cocaïne of GHB waar je snel verslaafd aan kan raken.
Maar een pilletje kan toch niet zo erg zijn?
(Elke reactie wordt gewaardeerd <3)
Greets,
Woezoe