Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil iets nieuws!

Ik wil iets nieuws!

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sup Drugsforum,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen; Ik wil iets nieuws.
Ik ben nu 16 jaar oud en heb tot nu toe alleen nog maar Wiet/Alcohol/Nicotine/Caffeine gedaan.
Dit doe ik nu 1 jaar lang en doe het totaal niet regelmatig. Gewoon wanneer ik er zin in heb. Wiet doe ik misschien 1 keer in de 2 maanden. Alcohol soms op een vrijdag avondje. Misschien 1keer in de maand. En afentoe een sigaretje met mijn vrienden na school. Maar eigenlijk vind ik het allemaal niet zo leuk meer. Ik heb trouwens ook ADHD. Maar ik ben niet echt verslavingsgevoelig.


1 jaar geleden raakte ik erg geinteresseerd in Drugs. Alle soorten Drugs.
Ik weet er voor mijn leeftijd en vergeleken met mijn omgeving best veel vanaf.
Ik ben er een soortvan klaar voor. Maar ik ben nog maar 16. Nu weet ik uit een vorig topic van mij dat het echt niet verstandig is om nu al aan de zware shit te gaan zitten. Maar ik ben gewoon echt toe aan iets nieuws. (Mijn stomme puberbrein)

Maar nu weet ik ook wel, dat ik niet gelijk echt heavy wil gaan door bijvoorbeeld op LSD te gaan trippen.
Maar wat raden jullie aan? MDMA? Lage dosering op een leuk feest met goede vrienden?
Ik voel dat ik er wel klaar voor ben en heb er zoo veel zin in.
Of is er misschien iets anders dan Wiet/Alcohol.
Ik heb vanwege mijn ADHD al 4 jaar lang elke dag Ritalin geslikt. Ik weet dat dit niet een heel bijzondere heavy drug is maar ik heb dus wel kindoff ervaring met (hard)drugs.
Ik wil het geen harddrug noemen, maar het staat wel op lijst 1 van de opiumwet dusja.

Ik zie de reacties al komen: Doe het niet. Je bent nog veel te jong.

Dit snap ik helemaal. En dit waardeer ik ook echt, zorgzaamheid.
Maar ik voel me mentaal gewoon ready voor iets nieuws. En iets zwaarders.
En dan heb ik het niet over Cocaïne of GHB waar je snel verslaafd aan kan raken.
Maar een pilletje kan toch niet zo erg zijn?

(Elke reactie wordt gewaardeerd <3)

Greets,

Woezoe
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Woezoe zei:
Ik ben nu 16 jaar oud en heb tot nu toe alleen nog maar Wiet/Alcohol/Nicotine/Caffeine gedaan.
Klik om te vergroten...

Houden zo alsjeblieft!

16 jaar is echt te jong naar mijn mening.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lul maar wat zei:
Kijk als je interesse hebt en dan een antwoord krijgt van niet doen is altijd bullshit. Lees dat wel vaker op dit forum.
Beter iemand informeren dan een dom wegwuivend antwoord.
Maar goed nu weer on topic.

Mdma is wel de drugs waar de meeste mensen mee zijn begonnen ik was ook rond jou leeftijd. Het beste is Natuurlijk kristaĺen proberen te regelen omdat je nooit weet wat er precies in een pil zit (of je moet ze laten testen) begin met een kleine dosis. En dan kan je altijd meer nemen.
De eerste keer zou het beste thuis zijn met goede vrienden want al je geheimen zul je gaan vertellen. Openheid van zaken. Dat is wat de eerste keer met je doet.

Veel plezier het is een leuke drugs.
Klik om te vergroten...

Thanks :) Zo'n antwoord zocht ik precies.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk als je interesse hebt en dan een antwoord krijgt van niet doen is altijd bullshit. Lees dat wel vaker op dit forum.
Beter iemand informeren dan een dom wegwuivend antwoord.
Maar goed nu weer on topic.

Mdma is wel de drugs waar de meeste mensen mee zijn begonnen ik was ook rond jou leeftijd. Het beste is Natuurlijk kristaĺen proberen te regelen omdat je nooit weet wat er precies in een pil zit (of je moet ze laten testen) begin met een kleine dosis. En dan kan je altijd meer nemen.
De eerste keer zou het beste thuis zijn met goede vrienden want al je geheimen zul je gaan vertellen. Openheid van zaken. Dat is wat de eerste keer met je doet.

Veel plezier het is een leuke drugs.
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Woezoe zei:
Sup Drugsforum,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen; Ik wil iets nieuws.
Ik ben nu 16 jaar oud en heb tot nu toe alleen nog maar Wiet/Alcohol/Nicotine/Caffeine gedaan.
Dit doe ik nu 1 jaar lang en doe het totaal niet regelmatig. Gewoon wanneer ik er zin in heb. Wiet doe ik misschien 1 keer in de 2 maanden. Alcohol soms op een vrijdag avondje. Misschien 1keer in de maand. En afentoe een sigaretje met mijn vrienden na school. Maar eigenlijk vind ik het allemaal niet zo leuk meer. Ik heb trouwens ook ADHD. Maar ik ben niet echt verslavingsgevoelig.


1 jaar geleden raakte ik erg geinteresseerd in Drugs. Alle soorten Drugs.
Ik weet er voor mijn leeftijd en vergeleken met mijn omgeving best veel vanaf.
Ik ben er een soortvan klaar voor. Maar ik ben nog maar 16. Nu weet ik uit een vorig topic van mij dat het echt niet verstandig is om nu al aan de zware shit te gaan zitten. Maar ik ben gewoon echt toe aan iets nieuws. (Mijn stomme puberbrein)

Maar nu weet ik ook wel, dat ik niet gelijk echt heavy wil gaan door bijvoorbeeld op LSD te gaan trippen.
Maar wat raden jullie aan? MDMA? Lage dosering op een leuk feest met goede vrienden?
Ik voel dat ik er wel klaar voor ben en heb er zoo veel zin in.
Of is er misschien iets anders dan Wiet/Alcohol.
Ik heb vanwege mijn ADHD al 4 jaar lang elke dag Ritalin geslikt. Ik weet dat dit niet een heel bijzondere heavy drug is maar ik heb dus wel kindoff ervaring met (hard)drugs.
Ik wil het geen harddrug noemen, maar het staat wel op lijst 1 van de opiumwet dusja.

Ik zie de reacties al komen: Doe het niet. Je bent nog veel te jong.

Dit snap ik helemaal. En dit waardeer ik ook echt, zorgzaamheid.
Maar ik voel me mentaal gewoon ready voor iets nieuws. En iets zwaarders.
En dan heb ik het niet over Cocaïne of GHB waar je snel verslaafd aan kan raken.
Maar een pilletje kan toch niet zo erg zijn?

(Elke reactie wordt gewaardeerd
Klik om te vergroten...
#nohate
Ge zijt 16 ik 19 ik zou zeggen we zullen wisselen met nen slechte lever door keta denken te overmeesteren men tanden door bv te kauwen van een goed pilletje zijn niets meer waard ik haal elke week zeker 1brokje tand er van tussen me dit bedoel ik gwn toen ik 16was wou ik hetzelfde doen zoals gij met als gevolg dak een volledig jaar enorm veel geld en een vuile verlsaving aan ketamine de moment da ik daar vanaf was en het drug wereldje had ik al vanalles geprobeert zocht ik naar vervaning dus gebruik ik dagelijks speed en ge kunt maar 2kanten opgaan oftewel mijn kant oftewel als ge een steenhard karakter hebt kunt ge een van de weinige worden die wel deftig met dope kan omgaan en als ge iets wilt proberen nie te hard en kleine dosis zou ik gwn de natuurlijke dingen proberen altijd veel gezonden dan de chemische stofjes bv met wa vrienden een boswandeling doen padotje eten
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is inderdaat vele beter! Danku.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Wobba, als je een reactie op een quote schrijft is het wel zo handig om je reactie buiten de quote haakjes te plaatsen. Ik heb het nu voor je aangepast.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wobba zei:
toen ik 16was wou ik hetzelfde doen zoals gij met als gevolg dak een volledig jaar enorm veel geld en een vuile verlsaving aan ketamine
Klik om te vergroten...

Hey ik waardeer je reactie maar zoals ik al eerder aangaf wil ik echt beginnen met de minst verslavende shit. Geen GHB, Cocaine of LSD en shit. Die richting wil ik eigenlijk nooit opgaan. Ik hou het liever bij XTC en ik durf ook eerlijk gezegd niet aan alle andere middelen te gaan vanwege 't risico van een bad trip. Dus keta ook liever niet.
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is wel goed dat je nadenkt over minst beschadigde drug ik zou zeggen pillen. ge kunt beginnen met een kwartje voelt na een half uurke niets neem nog een kwartje maar da moment wel beter stoppen of ge maakt mijn da op rave en ik had 2halve genomen en na een uur voelde ik nog relatief weinig maar had er niet aan gedacht dak ik en halve fles grey goose binnen en dat zorgt ervoor dat het efect ervan tot 2keer zo lang dus ik neem nog een halve ja 10min knetterstrak en voor 3a4uur zat ik geweldig goed en bad trip met pillen gebeurt niet zo makkelijk of ge zou er 4moeten nemen ma de 1ste altijd nen of zelf een kwartje zo leert ge het op aangenamere manier kennen de high zelf komt na een half uur het eerste dat je voelt is u volledig lichaam spant op daarna de kaken en muziek is een beleving zoals geen ander neem het vb alle soorten hardcore enz spelen mee inu lichaam dus ge reageerd meest op de muziek en ge zit met het probleem 9op de 10 pillen zijn mdma da kan van 12mg tot 220mg gaan da merkt ge aan de grote ma ik denk da een avondje pillen leren kennen nog het beste gaat passen bij u en tis nie om te zeggen na 1tje wilt ge direct 2 da heefd maanden geduurt tegen dak da opnieuw 1tje nam de afkick de ochtend erna valt mee beetje koppijn meer nie @Woezoe
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#10
En bij pillen zit de mdma verwerkt met pmma hetgene da u strakzet en b24 meestal en da zorgt dat de kaakjes strakker komen en als ge uit u "trip" wilt komen altijd 1jonko mee hebben die kan u leven redden want
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het gaat er naar mijn mening niet om of je iets gaat gebruiken wat mogelijk verslavend kan werken.

Wat nu vooral telt is dat je hersenen nog volop in ontwikkeling zijn. MDMA is echt een enorm fijne ervaring voor de eerste keer, de mogelijkheid bestaat dat je het wel vaker gaat gebruiken ook. En misschien ga je dan wel de stap maken naar andere middelen. En dat is niet gunstig voor je ontwikkeling.

Ook kun je veel beter nadenken of iets de juiste keuze is op een latere leeftijd.

Maar goed, iets geeft me het gevoel dat je het toch wel gaat doen. Stay safe.

Wobba zei:
En bij pillen zit de mdma verwerkt met pmma hetgene da u strakzet en b24 meestal en da zorgt dat de kaakjes strakker komen en als ge uit u "trip" wilt komen altijd 1jonko mee hebben die kan u leven redden want
Klik om te vergroten...

Als je info geeft, geef dan de juiste. PMMA is een levensgevaarlijke stof. Pillen met PMMA zijn gelukkig zeldzaam. Mocht je toch PMMA binnen krijgen gaat een jointje je leven niet redden. PMMA is niet een stof waar je strak van gaat staan. Het geeft hele milde MDMA achtige effecten maar je hebt al gauw een overdosis te pakken. En een overdosis is levensbedreigend.
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Raver ook waar. Het is en blijfd hardrug en hoe jonger ge zijt hoe erger deze kunnen aankomen @Woezoe neem de juiste keuze maar bij elke drug is er een plus en minpunt
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is ook waar maar ik stond vroeger met mensen in contact die pillen testen etc en ik ben eens 10verschillende gaan binnensteken en bleek 4daarvan zat wel degelelijk pmma in verwerkt maar minder dan 5procent en pmma werk bij lage hoeveelheden gemengt met 100tal andere stoffen als een spieropspanner & ikzelf ben al veel bad trips gesaved door een jonko gwn rustig ergens gaan zitten en natuurlijk water helpt ook altijd
Maar dan zijn er bv mensen die een badtrip saven door buiten frisse lucht te nemen
m
msdistortedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik lul maar wat zei:
Kijk als je interesse hebt en dan een antwoord krijgt van niet doen is altijd bullshit. Lees dat wel vaker op dit forum.
Beter iemand informeren dan een dom wegwuivend antwoord.
Maar goed nu weer on topic.

Mdma is wel de drugs waar de meeste mensen mee zijn begonnen ik was ook rond jou leeftijd. Het beste is Natuurlijk kristaĺen proberen te regelen omdat je nooit weet wat er precies in een pil zit (of je moet ze laten testen) begin met een kleine dosis. En dan kan je altijd meer nemen.
De eerste keer zou het beste thuis zijn met goede vrienden want al je geheimen zul je gaan vertellen. Openheid van zaken. Dat is wat de eerste keer met je doet.

Veel plezier het is een leuke drugs.
Klik om te vergroten...

Ik ben het hier helemaal mee eens! Ik heb op mijn 16e ook voor het eerst mdma genomen. Het is aan te raden om een normale dosering te nemen, dus 1 tot 1,5 x je lichaamsgewicht in mg. En inderdaad eerst thuis of bij een vriend thuis doen, zodat je weet wat het is.
De eerste keer op een feest kan overweldigend zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."