goed dat je gestopt bent
Ik ben een jaar lang helemaal gestopt geweest en sindsdien rook ik een paar keer ler maand nog steeds wiet. Dus dan zal het denk ik niet echt āherstellenā. Natuurlijk belast ik mijn hersenen nog geen fractie vergeleken toen maar ze zijn niet clean geweest 5 jaar.
En merk je ook met gebruik van speed dat je klachten minder worden? Want dan zou je eventueel kunnen denken aan medicatie als (Ritalin/Dexamfetamine) als je hier echt last van hebt, of neem je dit al ivm je ADHD? Ik ervaar namelijk dezelfde klachten en sin
Ja zeker! Na speed ben ik ānormaalā. Haha nee iedereen is normaal maar ik ben dan zoals de maatschappij het normaal noemt. Goede concentratie en focus, hyperfocus, geheugen werkt beter, stel niks uit, snap dingen veel sneller.
Nee, medicatie zie ik persoonlijk niet zitten. Tis lastig af en toe en soms ook wel wat frustrerend hoor maar ik doe het al ruim 40 jaar zonder enige medicatie en dat houd ik graag zo. Ik heb niet zo een probleem met mijn mijn āprobleemā zeg maar. Anderen soms wel maar dat is hun probleem.
In mijn leven heb ik leren omgaan met dingen, trucjes bedacht, alternatieven bedacht, 100x keihard op mijn bek gegaan en ook weer 100x opgstaan.
Is soms niet makkelijk maar ik doe alles liever zelf. Wel heb ik af en toe (paar x per jaar, soms vaker als het nodig is) een vorm van therapie. Ik krijg dan cognetieve gesprekken en leer zo er mee omgaan.
Gelukkig was in mijn jeugd die hype er nog niet van medicijnen als āoplossingā.