#1
De uppers maken vooral lelijker de day after vind ik, MDMA ook.
Hersenspinseltje: dit zou natuurlijk ook psychisch kunnen zijn. Als je MDMA gebruikt kieper je je serotonine tank om. Dus tijdens gebruik vind je alles en iedereen mooi, leuk, en lief. De volgende dag is je voorraad op en is het leven (en jijzelf) ineens niet zo mooi meer. Kan me best voorstellen dat we alles dan veel somberder inzien dan het daadwerkelijk is. Normaal zou je misschien niet zo zitten met die kleine oneffenheden in je gezicht, maar onder invloed van een dinsdagdip is het ineens heel lelijk.
Ik merk dat dat bij mezelf wel echt een dingetje is. Vind mezelf normaal gesproken al niet perse mooi, maar na drugs gebruik (dus als de serotonine voorraad leeg is) vind ik mezelf al helemaal waardeloos.
