#1
Soms sluipt bij mij dan een gedachte naar binnen dat ik beter functioneer met dan zonder drugs, en ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik daarvan moet denken. Ik wordt rustig, negatieve gedachten verdwijnen en ik ben in mijn eigen wereld. Dit vind ik positieve eigenschappen waarvoor ik een prijs betaal in de vorm van mindere efficientie. Als ik dit los zie van welke effecten drugs op je sociale kring hebben, dan vind ik die prijs helemaal niet zo hoog, want ik red mezelf wel.@Konijntje Gebrek aan efficiëntie ondervind ik ook zo soms ja, denk dat gebruik dit wel heeft beïnvloed. Soms werk ik me de pleuris en kom ik er achteraf achter dat ik het beter op een andere manier had kunnen doen. Het gevoel dat je dom bent, slaat dan wel hard in ja, heel naar gevoel. Probeer wel wat minder streng voor mezelf te zijn en er gewoon van te leren voor een volgende keer.
