Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp vraag diazepam na drugs

Hulp vraag diazepam na drugs

41 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Misschien beter alleen maar vandaag en vanaf morgen je lijf een tijdje rust geven van drugs. Je hebt het natuurlijk best bint gemaakt
Klik om te vergroten...

Ja ik heb uiteindelijk 15mg genomen en dan neem ik morgen 5 en de dag erna 2.5 ik weet dat het niet nodig is. Maar zo wil ik het doen gewoon. Door die lange waarde.

Voorlopig ff niks meer..
Heb al de hele maand g in huis maar gebruik het niet. Alleen nu ik dacht dat het ging helpen. Ook meteen weer mee gestopt.
Dus dat kon ik eerst niet bleef ik snoepen maar dat is dus niet meer nodig :)
Ik leer altijd via de harde weg (zoals vandaag)
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rebell zei:
Ja ik heb uiteindelijk 15mg genomen en dan neem ik morgen 5 en de dag erna 2.5 ik weet dat het niet nodig is. Maar zo wil ik het doen gewoon. Door did lange waarde.
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat je het onder controle houd.
Benzo verslaving is wel flink klote, al weet je dat zelf heel goed daar twijfel ik niet aan.
Ik gun het niemand.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
En aangezien je al eens afkick hebt gehad van de GHB krijg je dat er ook nog eens bovenop.
Klik om te vergroten...

Gelukkig geen last van gekregen.
Als ik G op een dag hou heb ik eigelijk weinig klachten. Het is die dag 2 dat ik moet nemen om die gevoelens tegen te gaan.

Jij was echt heel lang 24/7 bezig ik denk dat het bij jou daarom meteen op speelt.
Ik wacht nog ff met die G wil dat hij weer lekker valt. Laat de fles staan waar die staat (eindelijk) Want ik heb geen zin in die zware afkick. Lichtjes niet zo erg.. Nu ik medicijnen heb.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pompen zei:
Ik hoop dat je het onder controle houd.
Benzo verslaving is wel flink klote, al weet je dat zelf heel goed daar twijfel ik niet aan.
Klik om te vergroten...

Vind die diazepam geweldig zoals nu. Maar niet om elke keer te nemen. Vroeger veel geblowed en heb geen zin meer om de hele dag stoned te zijn. Gewoon af en toe een weekendje. Maar die Diazepam is erger, wil helemaal niks meer. Dus dat probeer ik elke keer gelijk vanaf het begin te minderen.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je gebruikt Diazepam voornamelijk om de GHB mee te controleren dat is teminste zinvol.

Ik heb 2,5 jaar Lorazepam geslikt om te slapen.(werkt 9-16uur)
Toen ben ik over gestapt op Diazepam (100 uur)

Nu heb ik Flurazepam 250 uur max (De sterkte van dit middel is ook wel absurd)
Innemen 15-30 minuten en ik slaap.

Terwijl andere benzodiazepine's hooguit rustgevend werkte, met mijn tolerantie.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pompen zei:
Je gebruikt Diazepam voornamelijk om de GHB mee te controleren dat is teminste zinvol.
Klik om te vergroten...

Klopt! Meestal 3 dagen dus.
Baclofen erbij en klaar!

nouveau-psyche-dromen-nachtrust.jpg
Om te slapen gabapentine 400mg wat een dromen als ik dat een paar dagen neem dan worden mijn dromen reality. Heel raar maar super vet.

Seroquel nog dieper dromen. Pak er wel een 200mg van. Maar gek genoeg als ik dat 3 dagen doe kom ik helemaal tot rust voor een langere tijd. Doe dat trouwens maar 1x per jaar het gebruik van Seroquel. 3 dagen lang.
Next level dreams
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zyprexa (Olanzapine) Anti-Psychotica 20 MG

Dat gaat zo diep dat ik het niet durf te proberen.
Dagelijks slik ik 7,5 MG
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hopeloos dit.
Wanneer je dit soort vragen stelt dan moet je eens goed bij jezelf te rade gaan. Gebruik gewoon je verstand...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pompen zei:
jou reactie is hopeloos laten we dat voorop stellen.
Klik om te vergroten...

Dus dat ✌
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rayyar zei:
Hopeloos dit.
Wanneer je dit soort vragen stelt dan moet je eens goed bij jezelf te rade gaan. Gebruik gewoon je verstand...
Klik om te vergroten...

Waar praat je over ik stel een vraag die ik moet weten omdat ik geen pep gebruik.
Heb je niks zinnigs te melden. Ga ergens anders spelen.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rayyar zei:
Hopeloos dit.
Wanneer je dit soort vragen stelt dan moet je eens goed bij jezelf te rade gaan. Gebruik gewoon je verstand...
Klik om te vergroten...

Omdat jij het antwoord op de gestelde vraag wel weet betekend niet dat dit voor iedereen geld.
Rekening houden met de mede-mens is niet voor iedereen weggelegd begrijpelijk.

Ga maar weer terug naar coke topics, jou reactie is hopeloos laten we dat voorop stellen.

Fijn weekend.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#12
Keta kun je niet combineren met benzo's/ghb/alcohol/opiaten... Verder weet ik het niet.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een mooi voorbeeldje drugs met drugs bestrijden. Je hebt in ieder geval kennis gemaakt met de combinatie coke en speed. Geen leukertje he?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#14
Koffieboon zei:
Je hebt in ieder geval kennis gemaakt met de combinatie coke en speed. Geen leukertje he?
Klik om te vergroten...

Verschikkelijk ja!
Deze week nog een keer speed een kans gegeven 2 lijntjes van 5mg! Dat is echt helemaal niks.
Maar ik ben al gevoelig voor caffeine dus kon ook gewoon niet meer slapen.
Ik weet niet wat het is.
Allergies voor speed denk ik.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja had bolletjes van 20mg door 4 gedeeld.
2 lijntjes daarvan genomen. Maat van mij heeft zo een weegschaal van een paar honderd euro. Best een vet ding.

Had die gram nog maar heb het weg gegooit het is gewoon niks voor mij.
Hartklopping de hele tijd boven de 100.
Wel handig dat mijn telefoon dat kan meten tegenwoordig
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik 3 koppen sterke koffie drink sta ik al te stuiteren.
Wist dit al vanaf jongs af aan met pep maar wou het een kans geven laag gedoseerd omdat ik zoveel positieve verhalen lees en als je veel moet doen dat het je zou kunnen helpen. Nou bij mij nog steeds niet :expressionless:
L
LichtjeshemelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Amfetamines werden vroeger aan soldaten en piloten gegeven zodat ze langer alert en wakker zouden blijven in de oorlog. Zijn ze mee gestopt omdat het hartproblemen veroorzaakten.

Niet zo heel vreemd dus dat je wakker ligt en een hoge hartslag krijgt, alertheid en tachycardie zijn letterlijk symptoom 1 en 2 van speed haha. :)

Ik zou in ider geval voorlopig de drugs laten staan. Blijkbaar ben je er erg gevoelig voor dus ik zou niet nog meer olie op het vuur gooien.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lichtjeshemel zei:
Ik zou in ider geval voorlopig de drugs laten staan. Blijkbaar ben je er erg gevoelig voor dus ik zou niet nog meer olie op het vuur gooien.
Klik om te vergroten...

Dank je voor je reactie.
Ik kan niet tegen pep zelfs niet tegen een klein beetje dus daar zal ik wel allergisch voor zijn of iets.
Ga het ook nooit meer gebruiken.

Lichtjeshemel zei:
Amfetamines werden vroeger aan soldaten en piloten gegeven zodat ze langer alert en wakker zouden blijven in de oorlog. Zijn ze mee gestopt omdat het hartproblemen veroorzaakten.
Klik om te vergroten...

Wist je ook dat Hitler zijn eigen persoonlijke dokter had die speed bommetjes voor hem maakte..
Vandaar ook die kop van hem en die ongelooflijke overweldigende speeches van hem.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#19
Koffieboon zei:
Heb je een weegschaal die zo nauwkeurig kan wegen dan?
Klik om te vergroten...

20181207_212142.jpg
Heb hem nu ook! Tot de minigram nauwkeurig!
Sorry voor de poeder erop :yum:
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rebell zei:
Bekijk bijlage 3684
Heb hem nu ook! Tot de minigram nauwkeurig!
Sorry voor de poeder erop :yum:
Klik om te vergroten...
Nice een goeie weegschaal is het halve werk :whiteheavycheckmark:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."