Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp vraag diazepam na drugs

Hulp vraag diazepam na drugs

41 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een serieuse vraag.

Ik ben vanacht aan de keta en coke geweest.
Nu vandaag moest ik dingen doen dus heb ik voor het eerst 2x 30mg speed bommetjes geslikt.
Ik gebruik nooit speed maar dacht dat het mij zou redden vandaag na het doorhalen.
Maar ik had het mis heb gekotst van die speed voel me niet lekker en heb serieuse hartkloppingen.

Dus ben ik toch maar een paar buisjes GHB gaan gebruiken.
Gebruik geen keta meer.
Dus ben door gegaan op de coke en ghb.
Nu blijven de hartkloppingen dus ben gestopt met de coke en zit nog wel aan de ghb.

Maar ik heb teveel gebruikt en teveel verschillende dingen dat weet ik. Was niet slim en die pep ben ik helemaal niet gewend.

Maar de hartkloppingen zijn echt ernstig en normaal haalt de ghb alle nare gevoelens weg. Maar dit keer niet.

Dus nu mijn vraag:
Ik zit nog aan de GHB maar wil graag een diazepam nemen en stoppen met de ghb.
Is dat veilig na zoveel drugs gebruik?
Me lichaam reageerd echt heftig en mijn hartkloppingen zijn niet normaal.
Mijn bloed zit vol met verschillende drugs is het veilig om nu zo een zware benzodiazepine te nemen daar boven op te gooien?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke. Je neemt dag 1 coke en keta, de dag er na speed EN weer coke EN weer ghb.
Je bent hopelijk niet oprecht verbaast dat je je nu kut voelt en hartkloppingen hebt? Dat is behoorlijk logisch namelijk..
Daarna wil je nog meer drugs nemen om het drugs drama “op te lossen”? Ik denk als je dit terug leest je zelf het antwoord wel weet. Je zal vast graag willen horen dat het verstandig is om nog meer drugs te nemen maar ik gok dat niemand je dat antwoord gaat geven.
Stop maar met alle drugs voor een poosje en laat je lichaam (en geest) zich herstellen. Lijkt mij beter.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou geen diazepam gaan slikken. Vooral omdat je dan ook weer moet stoppen met de GHB. En aangezien je al eens afkick hebt gehad van de GHB krijg je dat er ook nog eens bovenop.

Probeer wat te eten, zorg dat je vitamines en mineralen binnen krijgt.

Als GHB niet werkt werkt 10mg Diazepam ook niet. Uit ervaring kunnen benzo's tegelijk met speed juist hartkloppingen veroorzaken. Echt waarom ga je coke snuiven als je al hartkloppingen hebt?

Zoals @De Dunne als zegt he, gewoon teveel van het goede dit. Daarnaast is t wel zorgelijk dat je in drugs denkt als oplossing voor een kater.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
Ik zou geen diazepam gaan slikken. Vooral omdat je dan ook weer moet stoppen met de GHB. En aangezien je al eens afkick hebt gehad van de GHB krijg je dat er ook nog eens bovenop.
Klik om te vergroten...

Thanks had maar 4 buisjes gebruikt en een maand daarvoor niks.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rebell zei:
Thanks had maar 4 buisjes gebruikt en een maand daarvoor niks.
Klik om te vergroten...

Dan nog.

Ik was altijd gewoon beroerd als ik 3 a 4 doseringen op had. Een maand is niets. Je lichaam vergeet het niet.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Raver zei:
Als GHB niet werkt werkt 10mg Diazepam ook niet. Uit ervaring kunnen benzo's tegelijk met speed juist hartkloppingen veroorzaken.
Klik om te vergroten...

De speed was 8 uur geleden kan het dan nu ook niet?

Raver zei:
Zoals @De Dunne als zegt he, gewoon teveel van het goede dit. Daarnaast is t wel zorgelijk dat je in drugs denkt als oplossing voor een kater.
Klik om te vergroten...

Doe dit wel vaker maar die pep had ik nooit moeten nemen. Dit heb ik nooit zo.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rebell zei:
De speed was 8 uur geleden kan het dan nu ook niet.
Klik om te vergroten...

Wat probeer je te bereiken met Diazepam?

Om antwoord te geven op je vraag. Dat kan, maar of het gaat helpen.. Dat betwijfel ik.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb je een weegschaal die zo nauwkeurig kan wegen dan? Voor de volgende keer zorg er gewoon voor dat je goed uitgerust bent en goed gegeten hebt. Begin anders gewoon met een sleutelpunt en wacht gewoon ff af tot je die voelt. Weet dat als je speed neemt dat je gewoon niet kan slapen die nacht, dat is in ieder geval altijd mijn uitgangspunt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hartkloppingen zijn onregelmatig en niet goed. Zoals ik bij GHB afkick heb. Dan neem ik een dia en kom ik tot rust
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk na zoveel uppers en zeker PAS 8 uur na speed dat diazepam je niet gaat brengen wat je zoekt.
Behalve hartkloppingen bij combo speed/benzo hoor ik ook over angstklachten en mentale aspecten.
Verder heeft @Raver goede punten gegeven.
Beter ga je nu gezond wat eten, wat bewegen en vanavond vroeg naar bed. Een beetje lief zijn weer voor jezelf. :wink:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Een beetje lief zijn weer voor jezelf. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik had juist een hele rustige maand gisteren keta en coke vond ik gewoon leuk.
Las dus hier dat mensen bommetjes pep namen en daar even op vooruit konden dus dacht dat te proberen.
Domme keus!
Daarom zit ik op dit forum omdat ik nu moet weten wat te doen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ook altijd hartkloppingen gehad bij speed gebruik. Oorzaak daarvan is gewoon uitputting en spanning. Heel naar is dat, ik weet het.

Slapen gaat echt zorgen dat je je beter voelt. Ik zou een paar uur wachten nog met de Diazepam. Voor het slapen innemen en vooral dit onthouden voor de volgende keer.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja thanks.
Nou die volgende keer komt niet want die pep viel zo slecht. Hou al helemaal niet van pep. Maar heb nu dus helemaal niet behoefte aan pep. Kotsen last van me maag. Hartkloppingen. Ergens wist ik al dat het niet mijn drugs is maar had netjes bommetjes gewogen om de dag door te komen was gestopt met keta al een tijd en lees veel dat mensen pep en ghb combineren alleen maar.
Dus dacht het kon.

Ik maak soms domme fouten zoals nu maar ik herhaal dat dan niet.
Het is ook dat iemand met het voorstel kwam en zei kan makkelijk, ik neem natuurlijk niet aan wat iedereen zegt maar dacht ook wel dat het kon.

Maar ik ga dat doen 10mg doen en dan proberen te slapen.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#14
Want iemand vertelde mij dat als je met drugs problemen op de eerste hulp komt geven ze je een diazepam gelijk. Dus daarom dacht ik even navragen hier.
Want ik vind het zwaar spul.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rebell zei:
Want iemand vertelde mij dat als je met drugs problemen op de eerste hulp komt geven ze je een diazepam gelijk. Dus daarom dacht ik even navragen hier.
Want ik vind het zwaar spul.
Klik om te vergroten...

Zwaarder als die pep bommetjes?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pompen zei:
Zwaarder als die pep bommetjes?
Klik om te vergroten...

Nee dat was verschikkelijk. Maar als ze beiden zo sterk zijn heb ik die info nodig.
Ik maakte het alleen maar erger en deed de verkeerde dingen. Dus vraag mensen die ik ken en hier om zo goed mogelijk hier uit te komen.
Dus kom ik nu hier vragen
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Diazepam heeft de strijd gewonnen.
Alles rustig gekregen!
Slik dit nog niet zo lang en alleen max. 3 dagen.

Voelde wel dat hij even de controle moest over nemen. Niet zo lekker voor je hart. Ik had al gegeten en een aantal vitamine geslikt verse vis fruit etc. Om de Omega3 van de vette vis iig binnen te hebben terwijl ik mijn lichaam belast.

Bedankt voor jullie reactie! :wave:

Als ik nieuwe dingen gebruik moet ik echt weten wat wel en niet kan.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rebell zei:
Slik dit nog niet zo lang en alleen max. 3 dagen.
Klik om te vergroten...

Misschien beter alleen maar vandaag en vanaf morgen je lijf een tijdje rust geven van drugs. Je hebt het natuurlijk best bint gemaakt.

Rebell zei:
Alles rustig gekregen!
Klik om te vergroten...
:thumbsup:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Misschien beter alleen maar vandaag en vanaf morgen je lijf een tijdje rust geven van drugs. Je hebt het natuurlijk best bint gemaakt
Klik om te vergroten...

Ja ik heb uiteindelijk 15mg genomen en dan neem ik morgen 5 en de dag erna 2.5 ik weet dat het niet nodig is. Maar zo wil ik het doen gewoon. Door die lange waarde.

Voorlopig ff niks meer..
Heb al de hele maand g in huis maar gebruik het niet. Alleen nu ik dacht dat het ging helpen. Ook meteen weer mee gestopt.
Dus dat kon ik eerst niet bleef ik snoepen maar dat is dus niet meer nodig :)
Ik leer altijd via de harde weg (zoals vandaag)
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rebell zei:
Ja ik heb uiteindelijk 15mg genomen en dan neem ik morgen 5 en de dag erna 2.5 ik weet dat het niet nodig is. Maar zo wil ik het doen gewoon. Door did lange waarde.
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat je het onder controle houd.
Benzo verslaving is wel flink klote, al weet je dat zelf heel goed daar twijfel ik niet aan.
Ik gun het niemand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."