Een verhoogde hartslag is nou eenmaal wat speed lichamelijk met je doet. Maar als je dat al van 10mg krijgt, is niet best nee.
Je hebt in ieder geval kennis gemaakt met de combinatie coke en speed. Geen leukertje he?
Ik zou in ider geval voorlopig de drugs laten staan. Blijkbaar ben je er erg gevoelig voor dus ik zou niet nog meer olie op het vuur gooien.
Amfetamines werden vroeger aan soldaten en piloten gegeven zodat ze langer alert en wakker zouden blijven in de oorlog. Zijn ze mee gestopt omdat het hartproblemen veroorzaakten.
Nice een goeie weegschaal is het halve werk
Ik neem aan dat je milligram bedoelt? Ik zie maar 2 cijfers achter de komma, dus dat betekent dat je weegschaal nauwkeurig is tot de 10 milligram. En dat die pas boven de 100 a 200mg enigszins betrouwbaar gaat wegen.
Thanks had maar 4 buisjes gebruikt en een maand daarvoor niks.
Als GHB niet werkt werkt 10mg Diazepam ook niet. Uit ervaring kunnen benzo's tegelijk met speed juist hartkloppingen veroorzaken.
Zoals @De Dunne als zegt he, gewoon teveel van het goede dit. Daarnaast is t wel zorgelijk dat je in drugs denkt als oplossing voor een kater.
De speed was 8 uur geleden kan het dan nu ook niet.
Een beetje lief zijn weer voor jezelf.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."