Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp vraag diazepam na drugs

Hulp vraag diazepam na drugs

41 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik weet dat ik teveel heb gebruikt.
Maar normaal heeft ghb een goede werking na veel gebruik om het af te vlakken.

Maar ik wil dus weten of het veilig is om die benzo te nemen.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zyprexa (Olanzapine) Anti-Psychotica 20 MG

Dat gaat zo diep dat ik het niet durf te proberen.
Dagelijks slik ik 7,5 MG
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hopeloos dit.
Wanneer je dit soort vragen stelt dan moet je eens goed bij jezelf te rade gaan. Gebruik gewoon je verstand...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pompen zei:
jou reactie is hopeloos laten we dat voorop stellen.
Klik om te vergroten...

Dus dat ✌
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rayyar zei:
Hopeloos dit.
Wanneer je dit soort vragen stelt dan moet je eens goed bij jezelf te rade gaan. Gebruik gewoon je verstand...
Klik om te vergroten...

Waar praat je over ik stel een vraag die ik moet weten omdat ik geen pep gebruik.
Heb je niks zinnigs te melden. Ga ergens anders spelen.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rayyar zei:
Hopeloos dit.
Wanneer je dit soort vragen stelt dan moet je eens goed bij jezelf te rade gaan. Gebruik gewoon je verstand...
Klik om te vergroten...

Omdat jij het antwoord op de gestelde vraag wel weet betekend niet dat dit voor iedereen geld.
Rekening houden met de mede-mens is niet voor iedereen weggelegd begrijpelijk.

Ga maar weer terug naar coke topics, jou reactie is hopeloos laten we dat voorop stellen.

Fijn weekend.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Keta kun je niet combineren met benzo's/ghb/alcohol/opiaten... Verder weet ik het niet.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een mooi voorbeeldje drugs met drugs bestrijden. Je hebt in ieder geval kennis gemaakt met de combinatie coke en speed. Geen leukertje he?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Koffieboon zei:
Je hebt in ieder geval kennis gemaakt met de combinatie coke en speed. Geen leukertje he?
Klik om te vergroten...

Verschikkelijk ja!
Deze week nog een keer speed een kans gegeven 2 lijntjes van 5mg! Dat is echt helemaal niks.
Maar ik ben al gevoelig voor caffeine dus kon ook gewoon niet meer slapen.
Ik weet niet wat het is.
Allergies voor speed denk ik.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja had bolletjes van 20mg door 4 gedeeld.
2 lijntjes daarvan genomen. Maat van mij heeft zo een weegschaal van een paar honderd euro. Best een vet ding.

Had die gram nog maar heb het weg gegooit het is gewoon niks voor mij.
Hartklopping de hele tijd boven de 100.
Wel handig dat mijn telefoon dat kan meten tegenwoordig
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik 3 koppen sterke koffie drink sta ik al te stuiteren.
Wist dit al vanaf jongs af aan met pep maar wou het een kans geven laag gedoseerd omdat ik zoveel positieve verhalen lees en als je veel moet doen dat het je zou kunnen helpen. Nou bij mij nog steeds niet :expressionless:
L
LichtjeshemelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amfetamines werden vroeger aan soldaten en piloten gegeven zodat ze langer alert en wakker zouden blijven in de oorlog. Zijn ze mee gestopt omdat het hartproblemen veroorzaakten.

Niet zo heel vreemd dus dat je wakker ligt en een hoge hartslag krijgt, alertheid en tachycardie zijn letterlijk symptoom 1 en 2 van speed haha. :)

Ik zou in ider geval voorlopig de drugs laten staan. Blijkbaar ben je er erg gevoelig voor dus ik zou niet nog meer olie op het vuur gooien.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lichtjeshemel zei:
Ik zou in ider geval voorlopig de drugs laten staan. Blijkbaar ben je er erg gevoelig voor dus ik zou niet nog meer olie op het vuur gooien.
Klik om te vergroten...

Dank je voor je reactie.
Ik kan niet tegen pep zelfs niet tegen een klein beetje dus daar zal ik wel allergisch voor zijn of iets.
Ga het ook nooit meer gebruiken.

Lichtjeshemel zei:
Amfetamines werden vroeger aan soldaten en piloten gegeven zodat ze langer alert en wakker zouden blijven in de oorlog. Zijn ze mee gestopt omdat het hartproblemen veroorzaakten.
Klik om te vergroten...

Wist je ook dat Hitler zijn eigen persoonlijke dokter had die speed bommetjes voor hem maakte..
Vandaar ook die kop van hem en die ongelooflijke overweldigende speeches van hem.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#14
Koffieboon zei:
Heb je een weegschaal die zo nauwkeurig kan wegen dan?
Klik om te vergroten...

20181207_212142.jpg
Heb hem nu ook! Tot de minigram nauwkeurig!
Sorry voor de poeder erop :yum:
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rebell zei:
Bekijk bijlage 3684
Heb hem nu ook! Tot de minigram nauwkeurig!
Sorry voor de poeder erop :yum:
Klik om te vergroten...
Nice een goeie weegschaal is het halve werk :whiteheavycheckmark:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rebell zei:
Bekijk bijlage 3684
Heb hem nu ook! Tot de minigram nauwkeurig!
Sorry voor de poeder erop :yum:
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat je milligram bedoelt? Ik zie maar 2 cijfers achter de komma, dus dat betekent dat je weegschaal nauwkeurig is tot de 10 milligram. En dat die pas boven de 100 a 200mg enigszins betrouwbaar gaat wegen.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja klopt. Verkeerd geschreven.
Had er eerst een met 1 cijfer achter de komma dat was gewoon vervelend.
Dit is wel het maximale wat je nodig hebt om MDMA of coke te wegen.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een verhoogde hartslag is nou eenmaal wat speed lichamelijk met je doet. Maar als je dat al van 10mg krijgt, is niet best nee.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb een serieuse vraag.

Ik ben vanacht aan de keta en coke geweest.
Nu vandaag moest ik dingen doen dus heb ik voor het eerst 2x 30mg speed bommetjes geslikt.
Ik gebruik nooit speed maar dacht dat het mij zou redden vandaag na het doorhalen.
Maar ik had het mis heb gekotst van die speed voel me niet lekker en heb serieuse hartkloppingen.

Dus ben ik toch maar een paar buisjes GHB gaan gebruiken.
Gebruik geen keta meer.
Dus ben door gegaan op de coke en ghb.
Nu blijven de hartkloppingen dus ben gestopt met de coke en zit nog wel aan de ghb.

Maar ik heb teveel gebruikt en teveel verschillende dingen dat weet ik. Was niet slim en die pep ben ik helemaal niet gewend.

Maar de hartkloppingen zijn echt ernstig en normaal haalt de ghb alle nare gevoelens weg. Maar dit keer niet.

Dus nu mijn vraag:
Ik zit nog aan de GHB maar wil graag een diazepam nemen en stoppen met de ghb.
Is dat veilig na zoveel drugs gebruik?
Me lichaam reageerd echt heftig en mijn hartkloppingen zijn niet normaal.
Mijn bloed zit vol met verschillende drugs is het veilig om nu zo een zware benzodiazepine te nemen daar boven op te gooien?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oke. Je neemt dag 1 coke en keta, de dag er na speed EN weer coke EN weer ghb.
Je bent hopelijk niet oprecht verbaast dat je je nu kut voelt en hartkloppingen hebt? Dat is behoorlijk logisch namelijk..
Daarna wil je nog meer drugs nemen om het drugs drama “op te lossen”? Ik denk als je dit terug leest je zelf het antwoord wel weet. Je zal vast graag willen horen dat het verstandig is om nog meer drugs te nemen maar ik gok dat niemand je dat antwoord gaat geven.
Stop maar met alle drugs voor een poosje en laat je lichaam (en geest) zich herstellen. Lijkt mij beter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."