#1
...die je hebt gebruikt?
En welke drugs of verschijningsvorm acht jij nagenoeg als onvindbaar?
En welke drugs of verschijningsvorm acht jij nagenoeg als onvindbaar?
Dumpy zei:Die ik heb gebruikt: DOM
Welke acht ik nagenoeg onvindbaar: 2c-p
lol die kan ik toevallig regelen :P Niet echt intresse in alleen.Dumpy zei:Welke acht ik nagenoeg onvindbaar: 2c-p
Angramar Temenos zei:De "standard" zeldzame dingen (2c-e/b/p/d, 5-meo-dipt, synthetische mescaline) kan ik redelijk makkelijk aan komen (moet dan wel de trein pakken helaas, maar dan heb je ook wat). Het zijn juist MDMAkristalletjes en LSD die ik niet kan vinden.
Helaas zelf geen vage dingen gebruikt, meest zeldzame was waarschijnlijk 2C-B. Maar zelfs dat is als je eenmaal een beetje zoekt, redelijk makkelijk te krijgen. Het grappige is, dat ik op dit moment totaal geen LSD kan vinden :') Iedereen die normaal gesproken heeft gaat pas weer kopen na de vakantie of mensen willen gelijk dat ik grote hoeveelheden koop terwijl ik aan een paar papertrips zat heb.
Verder zijn er veel researchchemicals die vrij zeldzaam zijn. Dingen als 5-MeO-AMT ga je niet zomaar bij Sjon op de hoek vinden.
Btw, MDA is redelijk makkelijk zelf te maken, je moet alleen aan safraanolie zien te komen (wat tegenwoordig moeilijk is :P).
hallo ik heb een vraagje over papertrips,ik heb ze al een tijd in de vriezer,en ben best nieuwschierig..
zelf ben ik meer van de g en c
wat is het effect ?
iemand een idee?
Aha, wist ik niet. Dan zal het getest moeten worden om te weten wat het is.@De Dunne
Waarschijnlijk, maar er zijn ook andere drugs in de vorm van papertrips, zo heb ik wat LSD analogen en ook DOC in de vorm van papertrips liggen.
Dit topic is 11 jaar geleden voor het laatst actief geweest, maar laat ik dat maar door de vingers zien. Wat voor papertrips heb je? Als je normale LSD hebt of een analoog kun je of heel erg verward raken en geen visuals krijgen (zoals mij) of een heel mooie ervaring hebben met een gevoel van vrede in je lichaam als ik het niet fout heb.hallo ik heb een vraagje over papertrips,ik heb ze al een tijd in de vriezer,en ben best nieuwschierig..
zelf ben ik meer van de g en c
wat is het effect ?
iemand een idee?
Dit topic is 11 jaar geleden voor het laatst actief geweest, maar laat ik dat maar door de vingers zien. Wat voor papertrips heb je? Als je normale LSD hebt of een analoog kun je of heel erg verward raken en geen visuals krijgen (zoals mij) of een heel mooie ervaring hebben met een gevoel van vrede in je lichaam als ik het niet fout heb.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."