Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest zeldzame drugs of verschijningsvorm...

Meest zeldzame drugs of verschijningsvorm...

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindgamer zei:
Complicity zei:
Mindgamer zei:
DMT; 1x en nooit weer...
Klik om te vergroten...
Ah, ik ben benieuwd waarom niet! Wil het binnenkort een keer doen namelijk.
Klik om te vergroten...

Sinds ik een pijp DMT heb gerookt, denk ik te weten: wat angst is. Het was prachtig en interessant, maar ik ben nog nooit zo angstig geweest. Als dit geen doodsangsten zijn, dan mag ik me wel alvast gaan voorbereiden, op de dood :stoned:
Klik om te vergroten...

Was de trip het uiteindelijk toch waard?

2C-B Is volgens mij het schaarste goedje was ik in huis heb. Ik heb ook hasjolie, alleen ik weet niet of dat uberhaupt als schaars bestempeld kan worden :P Is hasjolie nou "zeldzaam" of niet?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
funkmaus zei:
Was de trip het uiteindelijk toch waard?

2C-B Is volgens mij het schaarste goedje was ik in huis heb. Ik heb ook hasjolie, alleen ik weet niet of dat uberhaupt als schaars bestempeld kan worden :P Is hasjolie nou "zeldzaam" of niet?
Klik om te vergroten...

Hasjolie is zeker schaars. Het is het enige cannabis product dat als harddrug bestempeld wordt en er is ontzettend weinig vraag naar (mede door dat het illegaal is).
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gebruikte zeldzame goedjes:
5-MeO DMT
5-MeO DPT
Bromo Dragonfly

Zeldzame goedjes die ik in huis heb:
Synth Mescaline
DPT
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#4
klappie76 zei:
hallo ik heb een vraagje over papertrips,ik heb ze al een tijd in de vriezer,en ben best nieuwschierig..
zelf ben ik meer van de g en c
wat is het effect ?
iemand een idee?
Klik om te vergroten...
Dit topic is 11 jaar geleden voor het laatst actief geweest, maar laat ik dat maar door de vingers zien. Wat voor papertrips heb je? Als je normale LSD hebt of een analoog kun je of heel erg verward raken en geen visuals krijgen (zoals mij) of een heel mooie ervaring hebben met een gevoel van vrede in je lichaam als ik het niet fout heb.
k
klappie76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ketakoekjes zei:
Dit topic is 11 jaar geleden voor het laatst actief geweest, maar laat ik dat maar door de vingers zien. Wat voor papertrips heb je? Als je normale LSD hebt of een analoog kun je of heel erg verward raken en geen visuals krijgen (zoals mij) of een heel mooie ervaring hebben met een gevoel van vrede in je lichaam als ik het niet fout heb.
Klik om te vergroten...
k
klappie76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Het is lsd.
Klik om te vergroten...
ja daar had ik wel een idee van:nerd:
k
klappie76Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hi bedankt voor je reactie, t zijn roze en gele zegels 16 per zegel.
er staat een soort inka of talisman achtig hoofd op..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."