#1
Mindgamer zei:Complicity zei:Ah, ik ben benieuwd waarom niet! Wil het binnenkort een keer doen namelijk.Mindgamer zei:DMT; 1x en nooit weer...
Sinds ik een pijp DMT heb gerookt, denk ik te weten: wat angst is. Het was prachtig en interessant, maar ik ben nog nooit zo angstig geweest. Als dit geen doodsangsten zijn, dan mag ik me wel alvast gaan voorbereiden, op de dood![]()
Was de trip het uiteindelijk toch waard?
2C-B Is volgens mij het schaarste goedje was ik in huis heb. Ik heb ook hasjolie, alleen ik weet niet of dat uberhaupt als schaars bestempeld kan worden :P Is hasjolie nou "zeldzaam" of niet?