Laat je pillen testen. Geschat op 18 mg is gokken.
Mijn 2cb pillen zouden 16 mg zijn. Na testen bleek dit slechts 8 mg te zijn!
Mijn 2cb pillen zouden 16 mg zijn. Na testen bleek dit slechts 8 mg te zijn!
Nu ben ik natuurlijk wel heel erg benieuwd hoe het is geweest..
Ik begon ook met 15mg, gewoon voor de zekerheid. Achteraf merkte dat ik gewoon met 1 pil kon beginnen, daarna nog 1 en daarna nog 1 om op een leuke trip te komen. Ook wisselen met verschillende pillen zorgde voor leuke variërende effecten. Dit verschilt gewoon allemaal per persoon. Maar 1 ding is zeker, begin gewoon laag. Direct bij de 1e keer een bad trip krijgen verpest gelijk het 2-cb effect.Hoeveel nemen jullie meestal? Ik las namelijk dat de een het op 15mg al voelt en dat ander pas met 22mg of meer. Deze pillen zijn geschat op 18mg.
Vooral omdat het je eerste keer is en je niet zo goed wat je moet verwachten. Ja je leest je wel in maar in het echt is het heel anders.
De eerste keer heb ik 1 genomen en er gebeurde eigenlijk niet veel. Die avond ook maar voor bij laten gaan.
De keer er op nam ik elke keer 2 de ene keer ga ik harde dan een andere keer wil nog wel eens andere halen.
Het inkicken vindt ik nooit fijn begin te gapen misselijk koud. Dan kruip ik altijd lekker onder de deken op de bank.
Bad trip weet ik eigenlijk niet of ik dat wel eens heb gehad. Tuurlijk heb ik wel eens moment gehad dat het hele huis scheef trok maar je kunt dan nog wel zo denken dat je weet dat het niet echt is en straks weer voor bij is.
Ik wens je in iedergeval heel veel plezier.
En begin rustig aan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."