Heb beide geprobeerd, en ik zou voor speed gaan. Vind persoonlijk de rush van cocaïne wel fijner. Het is alleen zo onhandig om telkens bij te nemen en speed kun je een langere tijd goed op gaan.
Dat heet overdoseren, heeft niks met de kwaliteit te maken. Als jij een dubbele hoeveelheid neemt van coke die voor de helft versneden is dan krijg je precies dezelfde hartkloppingen dan met pureAlleen de hartkloppingen kunnen soms heftig zijn als je goede coke hebt.
Geen ervaring met speed (nog). Ik ben sowieso niet echt van de combinaties maar als je echt goede coke kan regelen is het wel beter. Veel minder “troep” dan in de meeste speed, maar inderdaad je moet het vaak gebruiken en is minder energiek. Hoewel echt fijne speed (voor zover ik hoor) ook wel fijn kan zijn.
Dat heet overdoseren, heeft niks met de kwaliteit te maken. Als jij een dubbele hoeveelheid neemt van coke die voor de helft versneden is dan krijg je precies dezelfde hartkloppingen dan met pure
Ja kijk, dan is de discussie sowieso al klaar als je al begint met dat 'je hebt er geen verstand van'.Als je een beetje verstand hebt van coke dan
Ja kijk, dan is de discussie sowieso al klaar als je al begint met dat 'je hebt er geen verstand van'.
2 a 3 gram coke a 70% in no time, dan staat deze jongen te stuiteren dat het een lieve lust is en dat vind ik absoluut niet prettig.
Ik vind pure heel prettig om te snuiven, ik heb maar weinig nodig voor de rush dan, en krijg er geen pijn van op mijn borst. Dus zo gauw ik niet overdoseer is er niks aan de hand.
Prettig weekend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."